Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Car Mechanic Simulator 2018 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2018 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zlecenie 24 - Royale Crown | Car Mechanic Simulator 2018 Solucja Poradnik Car Mechanic Simulator 2018

To zlecenie w Car Mechanic Simulator 2018, w którym będziesz dokonywała napraw na Royale Crown. Poniżej znajdziesz omówienie czynności, które musisz wykonać w czasie zadania.

Lista zakupów

Lista elementów do wymiany

  1. Akumulator
  2. Pompa ABS
  3. Moduł ABS
  4. Serwo hamulcowe
  5. Pompa paliwa
  6. Filtr powietrza
  7. Filtr oleju (I4)
  8. 3x Cewka zapłonowa
  9. 3x Świeca zapłonowa
  10. Pokrywa głowicy (I4)
  11. Przepustnica (I4)
  12. Kolektor dolotowy (I4 DI)
  13. Napinacz paska
  14. Rolka A
  15. Pasek klinowy A
  16. Pasek klinowy B
  17. Pompa wspomagania (I4)
  18. Alternator
  19. Pompa wody (I4)
  20. Pasek rozrządu
  21. Osłona rozrządu (I4)
  22. Koło zębate wałka rozrządu
  23. Wałek rozrządu
  24. Koło pasowe (I4)
  25. Wał korbowy (I4)
  26. 2x Tłok z korbowodem
  27. Głowica (I4)
  28. Blok silnika (I4)

Układ wydechowy:

  1. Turbosprężarka
  2. Kolektor wydechowy (I4 TURBO)
  3. Rura wydechowa początkowa (TURBO)
  4. Rura wydechowa
  5. Tłumik środkowy
  6. Katalizator
  7. Tłumik wydechowy (I4)

Opis przejścia

Zacznij od demontażu rozrządu, później głowicy. - Zlecenie 24 - Royale Crown | Car Mechanic Simulator 2018 Solucja - Car Mechanic Simulator 2018 - poradnik do gry
Zacznij od demontażu rozrządu, później głowicy.

I ponownie na twój warsztat trafia pojazd Royale Crown. Podobnie jak w uprzednim zleceniu fabularnym, musisz wymienić wał korbowy, lecz tu dodatkowo także i cały blok silnika. Na szczęście tym razem wymiana obywa się w silniku rzędowym, co znacznie skróci czas pracy. Zawieszenie i hamulce są w jak najlepszym porządku. Krótko mówiąc: ponownie musisz rozebrać silnik na części pierwsze i kolejno złożyć go.

Patrząc od strony rozrządu: stara świeca oraz cewka zapłonowa mogą pozostać nad trzecim tokiem. Tłoki, które muszą być nowe, to 2 i 4. Nie zapomnij na koniec dokręcić ich od spodu i zamontować miski olejowej, szczególnie przed próbą uzupełniania nowego oleju.