Car Mechanic Simulator 2018 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2018 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2018 - poradnik do gry

To się wyklepie. Poradnik do Car Mechanic Simulator 2018 zawiera m.in. opis pobieranie i wykonywaniu zleceń oraz zdobywaniu gotówki i doświadczenia. Nie zabrakło też licznych wskazówek dotyczących napraw i dokonywania ulepszeń warsztatu.

Poradnik do Car Mechanic Simulator 2018 pomoże rozwiać wszelkie wątpliwości przy prowadzeniu własnego warsztatu mechaniki samochodowej. Opisane zostały podstawowe struktury gry, jak interfejs, sposoby korzystania z gadżetów i dokonywania diagnostyki. Dodatkowe informacje zawarte w poradniku mówią o pobieraniu i wykonywaniu zleceń oraz zdobywaniu gotówki i doświadczenia. Nie zabrakło przede wszystkim licznych wskazówek dotyczących napraw i dokonywania szybkich postępów w grze, takich jak ulepszania warsztatu. Jako wisienka na torcie opisane zostały struktury znajdywanych samochodów i dokonywania renowacji, korzystania z aukcji samochodów.

Poradnik przygotowany w oparciu o wersję gry 1.0.5.

Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)

Krótko o Car Mechanic Simulator 2018

Car Mechanic Simulator 2018 to trzecia część serii poświęconej zabawie w mechanika warsztatu samochodowego. Zadaniem gracza jest diagnostyka oraz naprawa samochodów, poczynając od karoserii, kończąc na wymianie panewek czy świec zapłonowych. Mechanika gry jest prosta sprowadzająca się dość mocno do modelu "klikanki", jednak potrafi sprawić dużo frajdy. Wersja 2018 gry została znacznie rozbudowana w stosunku do poprzednich części: wprowadzono znacznie więcej modeli samochodów, na których możesz pracować, możliwość renowacji znalezionych samochodów w szopach czy na złomie, dużo dodatkowego sprzętu garażowego i zwiększona szczegółowość modeli pojazdów.

Podstawy rozgrywki

W Car Mechanic Simulator 2018 tak jak w każdym innym tytule, ważna jest pamięć o kilku podstawowych zasadach, które ułatwiają rozgrywkę. Poniżej znajdziesz rady, które ułatwią ci pracę we własnym warsztacie.

Lokacje

W Car Mechanic Simulator 2018 samochody są dostępne w kilku źródłach. Ten dział poradnika zawiera informacje związane z lokacjami, gdzie możesz nabyć i testować pojazdy.

Opis przejścia

Car Mechanic Simulator 2018 oferuje szereg zleceń fabularnych, które możesz wykonać. Ten dział zawiera dokładny opis wszystkich tych zadań. Znajdziesz w nich omówienie całej procedury napraw w kolejnych pojazdach.

Wymagania sprzętowe

Car Mechanic Simulator 2018 jest produkcją, która do działania na minimalnych ustawieniach nie wymaga od ciebie komputera o bardzo wysokiej specyfikacji. Poniżej znajdziesz informacje odnośnie wymagań sprzętowych jakie musisz, by produkcja działała na twoim PC-ecie.

Minimalne wymagania sprzętowe

  1. Systemy operacyjne: Windows 7/8/10 64-bit.
  2. Procesor: Intel Core i3 3.0 GHz
  3. Pamięć operacyjna: 4 GB
  4. Karta grafiki: GeForce GTX 660 (2048 MB RAM)
  5. Wymagane miejsce na dysku HDD: 20 GB

Zalecane wymagania sprzętowe

  1. Systemy operacyjne: Windows 7/8/10 64-bit.
  2. Procesor: Intel Core i5 3.4 GHz
  3. Pamięć operacyjna: 8 GB
  4. Karta grafiki: GeForce GTX 970 (4096 MB RAM)
  5. Wymagane miejsce na dysku HDD: 20 GB

Informacje o Car Mechanic Simulator 2018 - poradnik do gry

Autor : Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 23 sierpnia 2017

Poradnik zawiera : strony: 58, ilustracje: 130 .

Popularne strony w Car Mechanic Simulator 2018 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2018 - screen - 2017-06-10 - 347397Car Mechanic Simulator 2018 - screen - 2017-06-10 - 347396Car Mechanic Simulator 2018 - screen - 2017-06-10 - 347395Car Mechanic Simulator 2018 - screen - 2017-06-10 - 347394Car Mechanic Simulator 2018 - screen - 2017-06-10 - 347393Car Mechanic Simulator 2018 - screen - 2017-06-10 - 347392Car Mechanic Simulator 2018 - screen - 2017-06-10 - 347391Car Mechanic Simulator 2018 - screen - 2017-06-10 - 347390Car Mechanic Simulator 2018 - screen - 2017-06-10 - 347389

22.08.2017 16:21
timuś
3
Junior

Na kiedy planowane jest zakończenie prac nad poradnikiem?

22.08.2017 20:26
39
Centurion

@timuś -> w zasadzie na jutro/pojutrze. Należy jednak mieć na uwadze, że twórcy nadal chcą ulepszać grę i wprowadzać nowe możliwości dla tej pozycji, dlatego możliwe jest, że będzie on aktualizowany (np. gdy wprowadzony zostanie tuning lub zapowiadane wstępnie aktywności online).

05.09.2017 03:05
odpowiedz
1 odpowiedź
bosmanek
1
Junior

Witam Dlaczego nie ma opcji pobrania Poradnik na własny komputer ?

28.09.2017 22:10
😊
wyścigowiec
2
Junior

bo jeszcze nie jest gotowy, brakuje kilku rzeczy jak np. osiągnięć czy tuningu . twórcy cały czas pracują nad łatami i dodają nowe rzeczy.

09.09.2017 20:57
😊
odpowiedz
wyścigowiec
2
Junior

na steam są już dostępne osiągnięcia w car mechanic simulator 2018 od dłuższego czasu, może by tak uzupełnić treść poradnika?