Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Car Mechanic Simulator 2018 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2018 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zlecenie 23 - Bolthorn Grand Mojave | Solucja Car Mechanic Simulator 2018 Poradnik Car Mechanic Simulator 2018

Tym razem podczas wykonywania zlecenia w Car Mechanic Simulator 2018 będziesz naprawiał samochód Bolthorn Grand Mojave. Poniżej zamieszczony został opis działań, które należy wykonać, by zaliczyć zadanie.

Lista zakupów

Lista elementów do wymiany

Silnik i skrzynia biegów:

  1. Koło zamachowe
  2. Łożysko dociskowe sprzęgła
  3. Docisk sprzęgła
  4. Skrzynia rozdzielacza (4x4)
  5. Skrzynia biegów (V8)
  6. Filtr powietrza
  7. Filtr paliwa
  8. Filtr oleju (V8)
  9. Rozrusznik (V8)
  10. Wał korbowy (V8)
  11. Pompa wspomagania (V8)
  12. Pasek klinowy A (V8)
  13. Pasek klinowy B (V8)

Zawieszenie przednie:

  1. 6x Tuleja gumowa
  2. 2x Końcówka drążka kierowniczego
  3. 2x Drążek kierowniczy
  4. Przekładnia kierownicza
  5. Łącznik stabilizatora przedniego typ B
  6. Stabilizator przedni B
  7. 2x Półoś napędowa przednia A
  8. Most przedni B
  9. Most przedni D
  10. 2x Sprężyna przednia
  11. 2x Górne łożysko amortyzatora przedniego

Zawieszenie tylne:

  1. 2x Amortyzator tylny typ A
  2. 2x Ogranicznik tylnego amortyzatora
  3. 2x Sprężyna tylna
  4. 2x Łącznik stabilizatora tylnego
  5. 2x Półoś napędowa tylna

Układ hamulcowy i koła:

  1. Pompa ABS
  2. Moduł ABS
  3. Serwo hamulcowe
  4. 4x Klocki hamulcowe
  5. 4x Opona Terenowa B (275/50R20)
  6. 4x Felga Classic 09, 20'

Opis przejścia

By wymienić wał korbowy rozebrać musisz rozebrać w zasadzie cały silnik i większość osprzętu. - Zlecenie 23 - Bolthorn Grand Mojave | Solucja Car Mechanic Simulator 2018 - Car Mechanic Simulator 2018 - poradnik do gry
By wymienić wał korbowy rozebrać musisz rozebrać w zasadzie cały silnik i większość osprzętu.

To zadanie niestety zajmie ci bardzo dużo czasu. Do wymiany jest kilka elementów w tylnym zawieszeniu (przy czym pamiętaj o dwóch tulejach w tylnych wahaczach), oraz sporo elementów na przedzie pojazdu. W zawieszeniu przednim zwróć uwagę na to, że tylko prawy łącznik stabilizatora wymaga wymiany, a także wymień wszystkie cztery tuleje gumowe w belce przedniej. Także i w przednich kolumnach zawieszenia nie musisz wymieniać amortyzatora, przy czym zaoszczędzisz trochę pieniędzy odbudowując kolumnę na starych.

Największym bólem będzie wymiana wała korbowego. Wymaga to zdemontowania miski olejowej, wykręcenia uchwytów i panewek, rozebrania pełnej górnej części silnika, by uzyskać dostęp do tłoków, które muszą zostać wyjęte przed demontażem wała korbowego.