Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Car Mechanic Simulator 2018 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2018 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zlecenie 14 - Royale Bianco | Opis zlecenia Car Mechanic Simulator 2018 Poradnik Car Mechanic Simulator 2018

W Car Mechanic Simulator 2018 czternastym zadaniem fabularnym, jest naprawa znanego ci już modelu - Royale Bianco. W tym rozdziale znajdziesz opis działań, które musisz wykonać, by ukończyć to zlecenie.

Lista zakupów

Lista elementów do wymiany:

Pod maską:

  1. Listwa wtryskowa DI
  2. Przepustnica (I4)
  3. 4x Świeca zapłonowa
  4. 4x Cewka zapłonowa
  5. 2x Tłok z korbowodem
  6. 2x Wałek rozrządu
  7. Kolektor wydechowy
  8. Rura wydechowa początkowa

Zawieszenie i układ kierowniczy:

  1. 2x Drążek kierowniczy
  2. 2x Końcówka drążka kierowniczego
  3. 2x Przednia półoś napędowa C
  4. 2x Przedni łącznik stabilizatora A
  5. Stabilizator przedni
  6. Przekładnia kierownicza
  7. Przedni wał napędowy

Skrzynia biegów i sprzęgło:

  1. Skrzynia biegów (I4)
  2. Koło zamachowe
  3. Docisk sprzęgła
  4. Łożysko dociskowe sprzęgła

Opis przejścia

Aby wymontować tłoki, musisz zdjąć miskę i wykręcić panewki od spodu, po czym wyjąć je górą. - Zlecenie 14 - Royale Bianco | Opis zlecenia Car Mechanic Simulator 2018 - Car Mechanic Simulator 2018 - poradnik do gry
Aby wymontować tłoki, musisz zdjąć miskę i wykręcić panewki od spodu, po czym wyjąć je górą.

W tym zleceniu ponownie spotykasz się z pojazdem Royale Bianco. Niestety auto nie odpala, więc diagnostyka zawieszenia odpada (choć także jest przy nim trochę pracy do wykonania). Tym razem po raz pierwszy w fabule musisz wymienić tłoki w silniku (pierwszy i trzeci, licząc od strony filtra powietrza). Aby się do nich dostać musisz zdjąć głowicę oraz uprzednio odkręcić miskę olejową (po pozbyciu się oleju) i wykręcić panewki.

Gdy zajmiesz się tym problemem i kilkoma dodatkowymi z układem paliwowym i wydechowym, zejdź pod samochód, by zdemontować układ kierowniczy i napędowy, wraz ze skrzynią biegów i sprzęgłem. Poza tym nie powinieneś napotkać się z problemami przy naprawach. Wiele z droższych elementów możesz spróbować naprawiać na stole narzędziowym.