Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Czarnoksięstwo | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata poradnik Eador: Władcy rozdartego świata

Sorcery [Czarnoksięstwo]

Ikona

Nazwa czaru

Poziom

Koszt

Przerwa

Działanie

Komentarz

Extravaganza [Ekstrawagancja] - Czarnoksięstwo | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Extravaganza [Ekstrawagancja]

I

10 kryształów

10 tur

Zwiększa zadowolenie w danej prowincji o 1 na 10 tur.

Podstawowy środek zapobiegania społecznym niepokojom. Niestety na dłuższą metę przestaje być wystarczający - lepiej zajrzeć do szkoły świętej magii.

Illusionary Battle - Czarnoksięstwo | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Illusionary Battle

[Iluzoryczna bitwa]

II

20 kryształów

1 mandragora

10 tur

Wybrany bohater i jego armia toczą iluzoryczną bitwę, w której nie odnoszą obrażeń, ale zyskują doświadczenie. Po jej zakończeniu tracą kilka punktów morale.

Prosty sposób na dodatkowe i dość szybkie wylevelowanie bohatera. Co ciekawe, nie musi on posiadać żadnej armii - bitwę i tak zawsze się wygrywa. Szkoda tylko, że odnowienie tego rytuału trwa tak długo.

Mass Insanity - Czarnoksięstwo | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Mass Insanity

[Zbiorowe szaleństwo]

III

70 kryształów

1 arkanit

15 tur

Mieszkańcy wybranej prowincji wszczynają zbrojne powstanie.

Tym rytuałem można upierdliwić życie przeciwnikowi, ale to w zasadzie tyle. Na tym etapie gry istnieją znacznie silniejsze czary.

Astral Gates [Bramy astralne] - Czarnoksięstwo | Rytuały | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Astral Gates [Bramy astralne]

IV

100 kryształów

1 Dionium

15 tur

Natychmiast przenosi wybranego bohatera do stolicy. Jeśli ta jest oblężona, przenosi go na przylegające sojusznicze pole. Czar nie zadziała, jeśli nie ma takich pól.

Zaklęcie pomocne w podbramkowych sytuacjach, kiedy bohater nie może wrócić na czas do stolicy. Przy rozsądnej grze i ciągłym obserwowaniu przeciwnika nie jest to zbyt przydatne.