Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Iluzjonista | Magia | Eador Władcy rozdartego świata poradnik Eador: Władcy rozdartego świata

Iluzjonista

Moc iluzjonisty polega na jego sprycie - wykorzystuje on czary zaburzające naturalny porządek rzeczy i jak nikt inny mąci w umysłach przeciwników. To właśnie on zmienia charakter poszczególnych jednostek, dowolnie szafuje ich położeniem na polu bitwy, a nawet zamienia zwykłych chłopów w potężne smoki, by w następnym ruchu przemienić wrogie słonie w słabowite gobliny. Rolą iluzjonisty jest więc kontrola sytuacji i zaskakiwanie wroga coraz to dziwniejszymi zaklęciami. Najlepiej w tej roli sprawdzają się arcymagowie, bowiem tylko oni potrafią rzucać po dwa zaklęcia na turę. Preferowane dla nich zdolności to wiedza, moc magiczna, koncentracja, taumaturgia, mistrz różdżek oraz przyzywanie.

Jak widać na zestawieniu powyżej, iluzjonista dysponuje bardzo zróżnicowanymi czarami - zarówno takimi, które wspierają własne oddziały, jak i tymi zadającymi obrażenia lub zmieniającymi sytuację - Iluzjonista | Magia | Eador Władcy rozdartego świata - Eador: Władcy rozdartego świata - poradnik do gry

Jak widać na zestawieniu powyżej, iluzjonista dysponuje bardzo zróżnicowanymi czarami - zarówno takimi, które wspierają własne oddziały, jak i tymi zadającymi obrażenia lub zmieniającymi sytuację. Warto przy tym zainwestować nieco w zaklęcia lecznicze, ponieważ bez nich armia będzie topnieć w oczach. Teleportację warto wykorzystać do przenoszenia wrogich strzelców lub nie-kontaktowych bohaterów w pobliże naszych oddziałów, a sen rzucić na wrażych magów albo najsilniejsze jednostki przeciwnika. Po dotarciu do zaklęć najwyższego kręgu warto zamieniać najpotężniejsze istoty wroga w gobliny i natychmiast je zabijać. Trik z przemianą w smoka również pozostaje przydatny, ale należy używać go jedynie na oddziałach posiadających duży zasób staminy, ponieważ po transformacji ten współczynnik nie ulegnie zmianie (czyli chłop zamieniony w smoka nadal będzie posiadał tylko 10 punktów staminy).

Optymalny rozwój szkół magii

I

Czarodziejstwo

Czarnoksięstwo

Święta magia

Magia żywiołów

II

Czarodziejstwo

Czarnoksięstwo

Święta magia

 

III

Czarodziejstwo

Czarnoksięstwo

  

IV

Czarodziejstwo

   

Gra iluzjonistą jest bardzo kłopotliwa aż do momentu uzyskania zaklęć IV poziomu. Dopiero wówczas pokazuje on cały swój potencjał. Wcześniej może się spotkać z dużymi problemami, zwłaszcza z powodu braku zaklęć przywołujących nieumarłych. Jest to więc propozycja dla ambitnych graczy, którzy dobrze rozumieją zasady gry i potrafią z nich korzystać. Proponowany zestaw szkół zaprezentowano w tabeli powyżej (optymalne kombinacje zaklęć mogą być różne w zależności od sytuacji).