Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

Poradnik do gry Testament Sherlocka Holmesa zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w szóstą już część tej kapitalnej detektywistycznej serii. To dokładna i bogato ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez wszystkie kolejne wydarzenia opowiadanej przez ten tytuł historii.

By wykorzystać dany przedmiot poza ekwipunkiem, trzeba go najpierw uaktywnić, to jest kliknąć na nim w inwentarza, tak by po wyjściu z niego owa rzecz była widoczna w prawym górnym rogu ekranu, i dopiero wtedy kliknąć symbolem dłoni na obiekcie zewnętrznym lub dymkiem na osobie, której chce się ów przedmiot wręczyć.

Wszystkie znajdźki, jakie powinny trafić do ekwipunku, wyróżnione są w tekście kolorem czerwonym, dokumenty - niebieskim, osiągnięcia - pomarańczowym, a rozwiązania zagadek i ważne informacje - pogrubieniem.

Testament Sherlocka Holmesa - PORADNIK UKOŃCZONY

23 października 2012 - załączono rozdziały Kryjówka w Whitechapel, Pożar w młynie, Spotkanie w kanałach oraz Finał w opuszczonym lunaparku. Opublikowano również kompletną listę osiągnięć, wraz z ich szczegółowymi objaśnieniami.

16 października 2012 - dodano opis przejścia rozdziałów Wypadek w doku przy Stinging Street, Wizyta w biurze O. Farleya, Eksplozja w posiadłości sędziego Becketta oraz wszystkich zagadek w nich występujących.

11 października 2012 - opublikowano początkowe rozdziały solucji, aż do Kradzież w Kensington Garden włącznie.

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)

Informacje o Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

Autor : Katarzyna Kayleigh Michałowska

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 93, ilustracje: 814 .

Popularne strony w Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry

25.10.2012 09:58
👍
piel
1
Junior

Bardzo dobry poradnik wyjaśniający wszystko, co należy zrobić. Z nim gracz nie zginie o ile się zatnie i będzie potrzebował pomocy przy pokonaniu zagadek w tej rewelacyjnej przygodówce. Dobra robota.

26.10.2012 11:24
odpowiedz
Kayleigh_
54
Centurion

Oooo... Dziękuję. :) Naprawdę miło zostać docenionym. Pozdrawiam. :)

19.11.2012 20:11
👍
odpowiedz
EdekWrex
35
Chorąży

Super Poradnik i Świetna Gra

26.11.2012 11:34
odpowiedz
Kayleigh_
54
Centurion

Dzięki. ;) Gra faktycznie świetna, a i poradnik - mam nadzieję - się przydaje.

30.09.2013 13:19
odpowiedz
Cainoor
189
Mów mi wuju

Przydał się kilka razy, dobra robota. A gra naprawdę fajna :)

Testament Sherlocka Holmesa - screen - 2012-08-23 - 245641Testament Sherlocka Holmesa - screen - 2012-08-23 - 245640Testament Sherlocka Holmesa - screen - 2012-08-23 - 245639Testament Sherlocka Holmesa - screen - 2012-08-23 - 245638Testament Sherlocka Holmesa - screen - 2012-07-23 - 242936Testament Sherlocka Holmesa - screen - 2012-07-23 - 242935Testament Sherlocka Holmesa - screen - 2012-07-23 - 242934Testament Sherlocka Holmesa - screen - 2012-07-23 - 242933Testament Sherlocka Holmesa - screen - 2012-06-28 - 241724