Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Everfall | Akt 7 (ZG) w Dragon's Dogma Dragon's Dogma poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

The Everfall

The Everfall lub Fathom Deep to specjalne miejsce, w którym znajduje się 16 poziomów. Większość z nich zawiera komnaty wypełnione mocniejszymi wersjami wrogów. Struktura tego miejsca jest specyficzna - aby dostać się na któryś z poziomów, musimy podlecieć do niego podczas spadania i złapać się krawędzi. Nie trzeba być bardzo blisko, czy trafić w określony punkt - wystarczy znaleźć się w pobliżu danej półki skalnej.

Ważne jest to, że to miejsce możemy zwiedzać w dowolny sposób, dobierając wyzwania tak jak chcemy. Aby zacząć "spadanie" przez The Everfall od nowa, wystarczy polecieć na sam dół - postać pojawi się u góry. Trzeba zaznaczyć, że z tego miejsca da się wyjść w dowolnym momencie, aby przykładowo kontynuować zwiedzanie świata w wersji Hard Mode / Endgame. Wyjście znajduje się na górnym poziomie - to boczny korytarz zakończony drzwiami.

W The Everfall mamy jedno, proste zadanie - zdobyć 20 Wakestone, aby uratować mistrza pionka Quince - The Everfall | Akt 7 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W The Everfall mamy jedno, proste zadanie - zdobyć 20 Wakestone, aby uratować mistrza pionka Quince. Kamienie można zebrać lub kupić (w ograniczonych ilościach) w normalnym świecie gry. Tylko w The Everfall pojawiają się one bardzo często. Żeby zakończyć grę, trzeba odwiedzić kilka poziomów The Everfall. Kamienie wypadają z wrogów - fragmenty z mniejszych, całe kamienie z bossów. Pojawiają się też w skrzyniach - tych które otwieramy lub niszczymy.

The Everfall składa się z 16 poziomów. Każdy z nich ma dość prosta konstrukcję jeśli chodzi o układ pomieszczeń. Najważniejsze są więc konfiguracje przeciwników:

  1. Poziom 1 - Wyjście - to tutaj czeka Quince na 20 kamieni. W tym miejscu znajduje się też kupiec z przedmiotami oraz wyjście do Gran Soren (a konkretniej do gildii pionków).
  2. Poziom 2 - Chamber of Anxiety - Znajdziemy tu: Wight, który przyzywa armie nieumarłych. Poziom trudności: łatwy.
  3. Poziom 3 - Chamber of Absence - Znajdziemy tu: Geo Saurians, Skeleton Mages, Hellhounds, Goblins, Hobgoblins, Grimgoblins. Poziom trudności: średni.
  4. Poziom 4 - Chamber of Hesitation - W pierwszym pomieszczeniu znajdują się Saurian Sages. W drugim Archydra i nieumarli. Ulepszona hydra to bardzo wymagający przeciwnik. Poziom trudności: trudny.
  5. Poziom 5 - Chamber of Apprehension - W pierwszym pomieszczeniu znajdują się Goblins i Vile Eye. W drugim dwa Cockatrice lub Gorechimera + dwa Wighty. Poziom trudności: średni/trudny.
  6. Poziom 6 - Chamber of Remorse - Na tym poziomie znajdziemy kupca Joye, który sprzedaje bardzo dobre przedmioty. W pomieszczeniach znajdują się Grimgoblins w towarzystwie Golema i Cyklopa. Poziom trudności: łatwy.
  7. Poziom 7 - Chamber of Tragedy - Tutaj stacjonują potwory: Specter, Succubi i Gargoyles. Poziom trudności: łatwy.
  8. Poziom 8 - Chamber of Lament - Miejsce prowadzące do Ur-Dragon, specjalnej bestii, którą można podjąć w trybie online lub offline. Zabicie go gwarantuje 20 Wakestones od razu, ale jest bardzo trudne. Poziom trudności: trudny/bardzo trudny.
  9. Poziom 9 - Chamber of Fate - W jednym pomieszczeniu znajdują się Succubi, Gargoyles i nietoperze. Na arenie możemy trafić na Drake + Harpie lub Gorechimera + Chimera + Lich (przyzywający Hellhounds). Druga opcja to jedna z trudniejszych walk w The Everfall. Poziom trudności: trudny/bardzo trudny.
  10. Poziom 10 - Chamber of Distress - W jednym pomieszczeniu spotkamy Dire Wolves i Snow Harpies. Na arenie - Wyrma. Poziom trudności: średni.
  11. Poziom 11 - Chamber of Estrangement - Na tym poziomie urzęduje NPC Delec z bardzo dobrymi przedmiotami. W pomieszczeniu numer jeden trafimy na: Giant Undead, Specter i innych nieumarłych. Na arenie pojawiają się: Metal Golem + Wight lub Cyclop + Ogre + Golem. Poziom trudności: średni.
  12. Poziom 12 - Chamber of Woe - Tutaj dość skromnie, bo tylko jeden Lich (przywołujący różne potwory do pomocy). Poziom trudności: łatwy/średni.
  13. Poziom 13 - Chamber of Sorrow - W komnatach spotkamy Vile Eye i gobliny, a na arenie: Evil Eye. Poziom trudności: średni.
  14. Poziom 14 - Chamber of Resolution - W pomieszczeniach znajdują się nieumarli, Ogry, Geo Saurians i Saurian Sages. Na arenie pojawia się: Cockatrice. Poziom trudności: łatwy.
  15. Poziom 15 - Chamber of Inspiration - Tutaj pojawiają się Phantasms i nieumarli magowie. Poziom trudności: łatwy.
  16. Poziom 16 - Chamber of Hope - Najniższy poziom gości Gorechimerę z nieumarłymi. Poziom trudności: łatwy/średni.
W praktyce sprawa jest więc prosta: zwiedzamy kolejne komnaty i piętra, zabijamy wrogów, przeszukujemy skrzynki - The Everfall | Akt 7 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W praktyce sprawa jest więc prosta: zwiedzamy kolejne komnaty i piętra, zabijamy wrogów, przeszukujemy skrzynki. Dobieramy tak piętra, aby nie było za ciężko - zaawansowane postacią poradzą sobie we wszystkich sytuacjach. Nie ma co ukrywać, że część z nich (np. Archydra) jest bardzo, ale to bardzo wymagająca.

Po zebraniu 20 kamieni (każdy składa się z kilku mniejszych fragmentów), wracamy na górny poziom do Quince i rozmawiamy z nią - The Everfall | Akt 7 (ZG) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Po zebraniu 20 kamieni (każdy składa się z kilku mniejszych fragmentów), wracamy na górny poziom do Quince i rozmawiamy z nią.