Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 14 stycznia 2015, 14:20

autor: Luc

Co chcemy zobaczyć w grze Mafia III? Lista życzeń równie śmiałych, co napad w biały dzień - Strona 13

Lata oczekiwania na nową odsłonę najlepszej, gangsterskiej serii niedługo mogą dobiec końca. Nasilające się plotki dotyczące trzeciej Mafii mają dość solidne podstawy, więc zastanawiamy się, co chcielibyśmy w niej zobaczyć.

Więcej przerywników filmowych oraz opcji modyfikacji bohatera

Na sam koniec, życzylibyśmy sobie powrotu wszystkiego tego, co mniej lub bardziej bezpośrednio budowało fantastyczny klimat obu Mafii. Po pierwsze – jeszcze więcej świetnych przerywników filmowych! Oczywiście nie chcemy, aby gra całkowicie przemieniła się w interaktywny film, ale kilkadziesiąt dodatkowych minut odpowiednio nagranych sekwencji z pewnością zadziałałoby na korzyść samej produkcji. Po drugie – jeszcze więcej broni! Lista pukawek już wcześniej była całkiem długa, ale kilku istotnych pozycji na niej zabrakło. Mafia III to idealna okazja do nadrobienia zaległości, jak również do tego, aby przywrócić walkę przy użyciu broni białej. Ta występowała wprawdzie w bardzo szczątkowej wersji w części pierwszej, jednak w „dwójce” wycięto ją całkowicie we wczesnej fazie produkcji. Gangsterka wprawdzie kojarzy się nam z Thompsonami i Coltami, ale nożem czy też pałką niekiedy także trzeba się przecież posłużyć.

Filmowe ujęcia i dramatyczne sceny – w obu Mafiach ich nie brakowało. Oby tak samo było w „trójce”! - 2015-01-14
Filmowe ujęcia i dramatyczne sceny – w obu Mafiach ich nie brakowało. Oby tak samo było w „trójce”!

W dalszej kolejności, o zwiększenie prosi się także pula dostępnych aut, o których wspominaliśmy już w jednym z wcześniejszych punktów oraz garderoba. Jeździć byle czym nie wypada, a jako szanowany przestępca również nie możemy pokazywać się w byle łachmanach. Już nawet zwiększenie kolorystycznych wariantów dostępnych garniturów byłoby krokiem na przód, choć z przyjemnością ujrzelibyśmy także zakłady krawieckie, w których moglibyśmy uszyć coś „na miarę”. Będąc przy modyfikowaniu bohatera, z pewnością nie zaszkodziłaby także opcja udania się do fryzjera i zmieniania uczesania. Poziom edytowania bohatera nie musi konkurować wprawdzie z tym, jaki udostępniono w GTA V, ale jakikolwiek wpływ na aparycję protagonisty byłby jak najbardziej na miejscu.

TWOIM ZDANIEM

Co chciałbyś zobaczyć w nowej Mafii?

Otwarte, większe i tętniące życiem miasto, które możemy swobodnie przemierzać.
50,4%
Opcjonalny tryb multiplayer.
2,1%
Kontynuację linii fabularnej z poprzedniej odsłony, powrót starych znajomych.
21,9%
Ulepszanie i modyfikowanie broni oraz system licencji.
1,6%
Modyfikowanie pojazdów i możliwość ich legalnego kupna.
2,5%
Domy i apartamenty, które możemy samodzielnie kupić.
3,1%
Mnóstwo zadań pobocznych o dużym zróżnicowaniu.
3,8%
Więcej sposobów na zarabianie kasy i system łapówek.
1,4%
Cykl dnia i nocy, wpływający na przebieg misji.
1,5%
Więcej stacji radiowych z utworami pasującymi do epoki.
1,3%
Własny, kilkuosobowy gang.
6,6%
Więcej przerywników filmowych oraz opcji modyfikacji bohatera.
1,5%
Wszystko jedno, niech po prostu wyjdzie.
2,3%
Zobacz inne ankiety
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.