Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 14 stycznia 2015, 14:20

autor: Luc

Co chcemy zobaczyć w grze Mafia III? Lista życzeń równie śmiałych, co napad w biały dzień - Strona 11

Lata oczekiwania na nową odsłonę najlepszej, gangsterskiej serii niedługo mogą dobiec końca. Nasilające się plotki dotyczące trzeciej Mafii mają dość solidne podstawy, więc zastanawiamy się, co chcielibyśmy w niej zobaczyć.

Więcej stacji radiowych z utworami pasującymi do epoki

Jeżeli kolejna Mafia zostanie osadzona w latach ’50, miejmy nadzieję, że twórcy przyłożą większą niż do tej pory uwagę do oprawy dźwiękowej. Fakt, w „dwójce” otrzymaliśmy radiowe stacje do wyboru, ale były to zaledwie trzy kanały, które dodatkowo odtwarzały utwory niekoniecznie z danego okresu. Biorąc pod uwagę, że w kilka lat po wojnie, radio wciąż jest dla mieszkańców Ameryki głównym medium, przydałoby się pulę dostępnych kawałków „odrobinę” rozszerzyć, zwłaszcza iż ta era wręcz obfitowała w dystyngowane i klimatyczne utwory. Patti Page, Tony Bennet, Dean Martin czy Frank Sinatra dominowali w eterze i choć koszty wykupienia licencji na ich piosenki zapewne do najtańszych nie należą, byłaby to inwestycja, która zwraca się w błyskawicznym tempie.

Dźwięk wystrzałów to dla gangstera najpiękniejsza muzyka, ale odrobinę więcej tradycyjnych utworów również by się przydało. - 2015-01-14
Dźwięk wystrzałów to dla gangstera najpiękniejsza muzyka, ale odrobinę więcej tradycyjnych utworów również by się przydało.

Decydując się na muzykę tej epoki, wypadałoby również zadbać o to, aby odtwarzane w radio piosenki, pasowały do czasów, w których ich słuchamy. Wspominaliśmy o tym już wcześniej, ale teraz pora odrobinę rozwinąć ów koncept. Oczywiście poprzednio emitowane kawałki pochodziły z epoki, ale co uważniejsi słuchacze szybko wyłapali, że odtwarzano je anachronicznie – przykładowo w roku 1951, w radio grano kawałek z 1943. Niekiedy wybiegano także odrobinę w przyszłość, serwując nam utwory nagrane dopiero w kilka lat po wydarzeniach z gry. Z jednej strony można zrozumieć chęć twórców do stworzenia ścieżki dźwiękowej jak najbardziej oddającej ducha czasu, ale z drugiej – można by to również osiągnąć przy odrobinę większej wierności muzycznej chronologii. A jak widać po wymienionych wyżej nazwiskach – jest przecież z czego wybierać!

TWOIM ZDANIEM

Co chciałbyś zobaczyć w nowej Mafii?

Otwarte, większe i tętniące życiem miasto, które możemy swobodnie przemierzać.
50,4%
Opcjonalny tryb multiplayer.
2,1%
Kontynuację linii fabularnej z poprzedniej odsłony, powrót starych znajomych.
21,9%
Ulepszanie i modyfikowanie broni oraz system licencji.
1,6%
Modyfikowanie pojazdów i możliwość ich legalnego kupna.
2,5%
Domy i apartamenty, które możemy samodzielnie kupić.
3,1%
Mnóstwo zadań pobocznych o dużym zróżnicowaniu.
3,8%
Więcej sposobów na zarabianie kasy i system łapówek.
1,4%
Cykl dnia i nocy, wpływający na przebieg misji.
1,5%
Więcej stacji radiowych z utworami pasującymi do epoki.
1,3%
Własny, kilkuosobowy gang.
6,6%
Więcej przerywników filmowych oraz opcji modyfikacji bohatera.
1,5%
Wszystko jedno, niech po prostu wyjdzie.
2,3%
Zobacz inne ankiety
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a
Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a

Przed premierą

Połączenie The Division z Destiny, gry MMO z RPG. Najbardziej realistyczny i bezkompromisowy symulator strzelania i walk, jaki powstał. Obietnice twórców nowej gry Escape from Tarkov brzmią rewelacyjnie!

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.