Zaginione w akcji - gry, którym nie udało się ujrzeć światła dziennego
Z okazji startu nowej generacji konsol spoglądamy na osiem lat poprzedniej w poszukiwaniu najbardziej obiecujących projektów, które zostały skasowane przez premierą.
Spis treści
- Zaginione w akcji - gry, którym nie udało się ujrzeć światła dziennego
- Call of Duty: Devil's Brigade
- Sadness
- Tiberium
- The Lord of the Rings: The White Council
- Pirates of the Caribbean: Armada of the Damned
- Aliens: Crucible
- 2 Days to Vegas
- Fallout Online
- Star Wars: Battlefront III
- The Crossing
- Indiana Jones and the Staff of Kings
- Command & Conquer
- Star Wars: 1313
Indiana Jones and the Staff of Kings
- Producent: LucasArts
- Platformy: PS3, 360
- Data kasacji: prawdopodobnie 2008
Indiana Jones and the Staff of Kings miało być spadkobiercą wyśmienitych przygodowych gier akcji w postaci Indiana Jones and the Emperor's Tomb oraz Indiana Jones and the Infernal Machine. Gra została zapowiedziana w 2005 roku, jako jeden z pierwszych dużych projektów zmierzających na PlayStation 3 i Xboksa 360. Premierowa prezentacja zachwycała grafiką, zwłaszcza niezwykle realistycznym systemem animacji Euphoria opracowanym przez firmę NaturalMotion.
Niestety, produkcja zaliczała kolejne opóźnienia, głównie z powodu coraz mniej licznego zespołu deweloperskiego, którego kolejni członkowie byli przesuwani przez szefostwo studia LucasArts do prac nad Star Wars: The Force Unleashed. Ostatecznie ambitne plany zostały porzucone i gra w oryginalnej formie nigdy nie ujrzała światła dziennego. Zamiast tego wzięto niektóre jej elementy i na tej podstawie na szybko sklecono Indiana Jones and the Staff of Kings w wersji na Wii i PlayStation 2. Oczywiście wydany w 2009 efekt końcowy w niczym nie przypominał tego, co zaprezentowano cztery lata wcześniej podczas E3. Gra otrzymała słabe recenzje w mediach branżowych i okazała się finansową porażką.