Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 sierpnia 2018, 12:55

autor: Adrian Werner

Anthem - poznaliśmy rozmiary mapy

Pracownicy studia BioWare zdradzili kilka konkretów odnośnie rozmiarów świata w grze Anthem oraz jego struktury.

Na grę poczekamy do lutego przyszłego roku. - Anthem - poznaliśmy rozmiary mapy - wiadomość - 2018-08-01
Na grę poczekamy do lutego przyszłego roku.
ANTHEM W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: BioWare
  2. Wydawca: Electronic Arts
  3. Gatunek: gra akcji
  4. Platformy: PS4, PC, XONE
  5. Data premiery: 22 lutego 2018 r.

Od tegorocznej edycji targów E3 upłynęły już prawie dwa miesiące, ale studio BioWare nie ma zamiaru pozwolić nam zapomnieć o sieciowej strzelance Anthem. Twórcy są bardzo aktywni na Reddicie poświęconym grze i najnowszym tego owocem jest garść dodatkowych konkretów odnośnie rozmiarów świata, który przyjdzie nam przemierzać podczas zabawy.

W zapisie czerwcowej prezentacji Anthem w pewnym momencie na ekranie pojawia się mapa. Jeden z fanów spytał się twórców, czy obejmuje ona cały dostępny w grze teren. Autorzy stwierdzili, że jest ona trochę przycięta, ale generalnie pokazuje 90% dostępnych lokacji. Twórcy podkreślają jednak, że nie oddaje to do końca skali świata. Jest on bowiem bardzo rozbudowany wertykalnie. Podczas zabawy nie będziemy jedynie biegali po powierzchni planety. Gracze wiele czasu spędzą również w powietrzu oraz pod ziemią.

Mapa pokazana podczas czerwcowej prezentacji.

Przelot w linii prostej z jednego końca mapy na drugi ma zająć około 9 minut i 45 sekund. Dla porównania przebiegnięcie w taki sam sposób całego świata w Tom Clancy’s The Division zabrałoby 8 minut i 10 sekund. Innymi słowy, nie ma powodów do obaw, że podstawowa wersja Anthem będzie pod względem rozmiarów odstawać od konkurencji.

Przypomnijmy, że gra powstaje z myślą o pecetach oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 22 lutego 2019 roku. Produkcja ma nie powtórzyć błędów Star Wars: Battlefront II i zabraknie w niej jakichkolwiek lootboksów, a mikropłatności obejmą wyłącznie elementy kosmetyczne, niezapewniające jakiejkolwiek przewagi podczas zabawy.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Wszystko o Anthem

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej