Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Red Dead Redemption 2: Misje poboczne - lista wszystkich, porady Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Red Dead Redemption 2 zawiera pełną listę wszystkich dostępnych w grze misji pobocznych. Z niej dotrzecie do opisów wszystkich misji pobocznych, które możecie wykonać w trakcie rozgrywki w RDR2.

Ostatnia aktualizacja: 27 lipca 2022

Na tej stronie poradnika znajdziecie listę misji pobocznych dostępnych w grze. Z ich opisów dowiecie się jak je wykonywać, jak zaczynać i kiedy są dostępne.

  1. Idealna noc - strona opisuje zadanie poboczne, podczas którego możecie pomóc staremu Cajunowi w pozbyciu się grupy dzikusów zwanych Ludem Nocy (Night Folk). Za to zadanie otrzymacie złoty ząb, maczetę i perfekcyjnej jakości skórę piżmaka (Perfect Muskrat Pelt).
  2. Najszlachetniejsi z mężczyzn i kobieta - ta strona opisuje zadanie, w którym należy wytropić kilku byłych rewolwerców z zamiarem przepytania ich i zrobienia im zdjęć. Za wykonanie zadania dostaniecie unikalny rewolwer Calloway'a (Calloway's Revolver).
  3. Oczywiście jest Brytyjczykiem - misja ta dotyczy odnalezienie zebry, tygrysa i lwa. Zwierzęta uciekły z cyrku Margaret. Dzięki swojemu dobremu sercu otrzymacie wartościowy szmaragd.
  4. Arkadia dla amatorów - to bardzo ciekawe zadanie, które aktywuje się w różnych częściach wykonywania misji fabularnych. Waszym zadaniem za każdym razem jest uratowania Masona z paszczy dzikich zwierząt.
  5. Nieprawości historii - zadaniem Arthura jest odzyskanie kilku przedmiotów z opuszczonego gospodarstwa. Opisaliśmy ich lokację i pokazaliśmy je na screenach.
  6. Lichwiarstwo i inne grzechy IV-VII - to kontynuacja questów z głównej fabuły, które wykonuje się w 2 rozdziale gry.
  7. Droga artysty - strona ta opisuje zadania, które składają się z 4 części. W każdej z nich Arthur spotyka się w mieście Saint Denis z tytułowym artystą, którym jest Charles Chatenay.
  8. Pomóż bratu - na tej stronie opisaliśmy zadanie, w którym Arthur może udzielić pomocy napotkanemu bratowi Dorkinsowi poprzez zajęcie się rozwiązaniem problemu handlu ludźmi. Za to zadanie możecie otrzymać pieniądze albo odmówić.
  9. Łaska wiedzy - ta strona zawiera opis zadania dotyczącego profesora. Andrew Bell Trzeci, pragnie skonstruować prototyp krzesła elektrycznego. Arthur może mu pomóc w realizacji tego planu oraz w przetestowaniu działania krzesła.
  10. Bracia i siostry, wszyscy razem - to zadanie polega na pomocy zakonnicy w odzyskaniu skradzionego krucyfiksu. W trakcie będzie ścigani przez stróżów prawa, których lepiej nie zabijać.
  11. Zapach świeżej farby - w zadaniu tym Arthur może pomóc Marjorie, które podróżuje wraz z trupą organizując przedstawienia. Za wykonanie misji możecie obejrzeć występ oraz zebrać część zysków ze sprzedaży biletów.
  12. Więzy, które nas łączą - Arthur spotyka w tym zadaniu zbiegłych więźniów i może im pomóc w ucieczce lub doprowadzić do ich ponownego pojmania i umieszczenia w więzieniu. Opisaliśmy oba warianty wykonania zadania.
  13. Radosny, energiczny chłopiec - to zadanie jest niezwykle wymagające czasowo. Wykonuje się je zarówno Arthurem, jak i Johnem. Prowadzi ono do powstania ciekawego easter egga.
  14. O, bracie - Arthur w trakcie rozgrywania go może pomagać Acriusowi oraz Proteusowi, którzy walczą o względy pewnej damy.
  15. Ojcostwo i inne marzenia - to zadanie jest dostępne po zakończeniu misji głównej Kto kiedyś kochał prawdziwie, aktywuje się dopiero w 4 rozdziale gry. Dzięki temu zadaniu można wybrać się z Mary do teatru.
  16. Idealizm i pragmatyzm - Arthur w ramach zaliczania misji może pomagać burmistrzowi Saint Denis w rozwiązywaniu różnorakich problemów polegając przy tym na mniej legalnych metodach działania. To zadanie ma wybory, które dokładnie opisaliśmy, aby każdy znał ich konsekwencje.
  17. Mądrość starszyzny - na tej stronie opisaliśmy zadanie, w którym Arthur może pomóc członkom niewielkiej społeczności w Butcher Creek, którzy obawiają się, że ciąży na nich klątwa.
  18. Nie szukaj rozgrzeszenia - to zadanie pojawia się tylko, gdy Arthur ma dużą ilość punktów honoru, czyli jeśli zachowywał się "dobrze" podczas rozgrywki. W ramach tej misji Arthur próbuje pomóc Edith Downes oraz jej synowi Archiemu w ułożeniu sobie spokojnego życia.
  19. Weteran - na tej stronie opisaliśmy zadanie, w którym Arthur spotyka się z niepełnosprawnym Hamishem Sinclairem.
  20. Prawdziwa miłość IV-V - to kontynuacja questów z głównej fabuły, które rozpoczynają się w 3 rozdziale gry. Za ich wykonywanie otrzymacie dodatkowe punkty honoru.
  21. Amerykańskie piekło, wypalone - strona ta opisuje spotkanie słynnego pisarza Evelyna Millera. John może wykonywać zadania, które zleca pisarz i tym pomóc mu w pracy.
  22. Amerykański sen - to ukryte zadanie, które trzeba zajemy odnaleźć na mapie. Nie pojawia się ono w formie pytajnika czy rozmowy. Opisaliśmy je jednak dokładnie, aby każdy mógł je wykonać.