Poradnik do The Elder Scrolls V: Skyrim zawiera nie tylko solucję do wszystkich zadań i misji dostępnych w grze, ale również listę wszystkich ksiąg umiejętności, krzyków, receptur alchemicznych i kowalskich oraz setki map i przydatnych porad.

6 grudnia 2011Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
The Elder Scrolls V: Skyrim to jedna z największych gier w historii - Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry

The Elder Scrolls V: Skyrim to jedna z największych gier w historii. Samodzielne poznanie wszystkich jej elementów jest praktycznie niemożliwe, dlatego stworzyliśmy niniejszy poradnik. Zawiera on kompletną solucję opisującą wszystkie zadania obecne w grze (czyli główne, poboczne, deadryczne, związane z gildiami oraz te dotyczące wojny domowej), wraz z ich rozgałęzieniami i alternatywnymi sposobami wykonania. Zestaw kilkuset map zawartych w poradniku powinien ułatwić nawigację po nieprzyjaznej Północy, a opisy umiejętności i ras z pewnością wyjaśnią niejednoznaczne dotąd kwestie. Nie mamy wątpliwości, że przydatne będą również spisy ksiąg zdolności, nauczycieli, handlarzy, krzyków, starożytnych kamieni, towarzyszy, czarów oraz schematów kowalskich i alchemicznych (crafting). Gdyby tego było mało, w poradniku zawarto też szereg przydatnych porad dotyczących walki, eksploracji, popełniania przestępstw, wampiryzmu i wilkołactwa.

Nie mamy wątpliwości, że jest to największe i najbardziej kompletne kompendium jakie można znaleźć w Internecie.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis wszystkich zadań głównych, pobocznych, deadrycznych, zlecanych przez gildie i traktujących o wojnie domowej - wraz z różnymi sposobami ich realizacji;
  • Lista wszystkich nauczycieli, handlarzy, ksiąg umiejętności, krzyków, towarzyszy, starożytnych kamieni i zaklęć.
  • Porady dotyczące alchemii, kowalstwa i innych rodzajów craftingu, wzbogacone o listę wszystkich możliwych kombinacji;
  • Setki map obrazujących mroźne pustkowia Skyrim oraz wnętrza domostw i lochów;
  • Lista wszystkich umiejętności wraz z instrukcjami dotyczącymi optymalnego ich wykorzystania;
  • Zestaw gotowych ścieżek rozwoju dla głównego bohatera (buildów);
  • Porady dotyczące walki, eksploracji oraz wszystkich pozostałych elementów rozgrywki.

Poradnik do gry

Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry

Poradnik opisujący główny wątek fabularny do gry The Elder Scrolls V: Skyrim zawiera szczegółowy opis przejścia wraz z możliwymi wariantami pozwalającymi na przechodzenie wybranych misji na kilka różnych sposobów. Nie zabrakło w nim również szeregu porad.

Skyrim - questy poboczne - poradnik do gry

Poradnik do gry The Elder Scrolls V: Skyrim zawiera opis przejścia wszystkich zadań pobocznych, jak również opisy zadań Akademii Bardów oraz misji Ostrzy i Siwobrodych. Tekst oferuje ponadto omówienia wszystkich możliwych zakończeń i liczne podpowiedzi.

Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry

Poradnik do gry The Elder Scrolls V: Skyrim zawiera opis przejścia questów Mrocznego Bractwa oraz zakonu wojowników zwanych Towarzyszami. W tekście znalazły się też możliwe warianty zachowań, pozwalające na przechodzenie misji na kilka różnych sposobów.

Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry

Niniejszy poradnik zawiera szczegółowy opis przejścia questów Akademii w Zimowej Twierdzy (gildia magów) oraz gildii złodziei z siedzibą w Pękninie. Całość uzupełniają wysokiej jakości zdjęcia oraz mapy lokacji, ukazujące najważniejsze momenty rozgrywki.

Skyrim - wojna domowa (Legion Cesarski i bunt Gromowładnych) - poradnik do gry

Niniejszy poradnik - wojna domowa (Legion Cesarski i bunt Gromowładnych) - do gry The Elder Scrolls: Skyrim zawiera opis przejścia wszystkich questów Legionu Cesarskiego oraz opis przejścia wszystkich questów buntu Gromowładnych.

Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry

Poradnik zawiera opis przejścia wszystkich zadań daedrycznych w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. W omówieniach questów znalazły się informacje dotyczące kompletu sposobów ich odblokowywania oraz dodatkowych warunków, które niekiedy należy spełnić.

Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry

Poradnik - Atlas Świata do gry The Elder Scrolls V: Skyrim pomoże zbadać wszystkie najważniejsze miejsca oraz rozwinąć postać. Dzięki niemu zdobycie najcenniejszych sekretów i rozwinięcie dowolnego rodzaju craftingu nie będzie najmniejszym problemem.

Zobacz Poradnik
Pobierz w PDF lub EPUB

Kody do gry The Elder Scrolls V: Skyrim

Trainery do gry The Elder Scrolls V: Skyrim

Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry
Skyrim - questy poboczne - poradnik do gry
Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry
Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry
Skyrim - wojna domowa (Legion Cesarski i bunt Gromowładnych) - poradnik do gry
Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry
Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry

Komentarze do The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy:

komentarze czytelników (25)

Silerus  2011-11-21 - 21:23

Czy ktoś może wie, czy (i jeśli tak, to kiedy) ukaże się poradnik z misji pobocznych ?:P

aresxxxl  2011-11-25 - 00:17

Skyrim może ma wielki bogaty świat i więcej qestów do wykonania ale pod fabułą wieje chłodem a wiele dialogów nie dopracowanych pod tym względem Wiedźmin 2 jest lepszy i grafiką nie gorszy wiadomo że w wiedźmine 2 nie ma rozległego świata ale to nie znaczy że on będzie gra roku. A co do Skyrima grałem i jest lepszy od poprzedniczek. Poczekamy zobaczymy która okaże się rpg roku

Dudzin18  2011-12-06 - 11:08

aresxxxl kurde koleś weź mnie nie załamuj, lubie wiedźmina i lubie też skyrim, ale porównywać te gry to debilizm, przecież one się różnią jak skarpetki z gaciami, są to bielizny ( gry to osadzone w czasach średniowiecza ) ale każda ma inną funkcje gacie na dupe, skarpety na stopy, tu to samo wiedźmin jest bardziej liniowy, a Skyrim otwarty i rozbudowany, wiec jak mam słuchać porównań tych dwóch gier, to mi łzy lecą z załamania :)

diseasex  2011-12-06 - 11:34

Kumpel ma ponad 20 godzin przegranych w skyrima, wiec przyznaje ze moze rzeczywiscie nie jest taka beznadziejna dla niektorych. Ja nie moge zdzierzyc glupoty dialogow i nie zagram ale bawcie sie dobrze ;)

crisdragon  2011-12-06 - 16:06

Ja mam ponad 33 godziny przegrane i skonczylem glowny watek wiec koniec skyrim i biore sie za cos innego moze alan wake :) albo MW3

cycu2003  2011-12-06 - 16:26

Jeśli chodzi o całość to gra jest świetna, niestety wątek główny jak dla mnie

vojak_2  2011-12-06 - 17:42

czasem przydatne, ale mało kiedy

aresxxxl  2011-12-06 - 22:29

Dudzin18 jesteś upierdliwy wiem że te dwie gry się różnią i proszę Cię nie powtarzaj się mi chodzi o to że wkurza mnie gadanie takich małolatów którzy krytykują obie te gry. Ja też uwielbiam te gry i proszę Cię zakończmy te dyskusję :P :)

aresxxxl  2011-12-06 - 22:38

A co do porównania chodziło mi tylko o grafikę i fabułę wiadomo resztą się różnią bo każda ma swój aspekt jedna otwarty świat a druga liniowość.

makixxl  2011-12-06 - 23:26

Niestety główny wątek fabularny gry woła o pomstę do nieba... kończąc ostatni quest liczyłem na jakiś zwrot akcji, że po powrocie do Skyrim coś się stanie, a tu lipa :) Trzeba przyznać, że sama gra wciąga i może się podobać jednak dialogi i główna historia klasyfikują się do wymiany.

Taiczo84  2011-12-07 - 13:27

Skyrim jest genialny mam już ponad 89 godzin grania ,a nawet nie jestem w połowie głównego watku fabularnego. Ilość zadań pobocznych jest zajebiście duża i do tego exploracja samego Skyrim ogólnie cud malina -witamina. Jedynym dużym minusem tej gry jest ilość Bugów jakie występują to bardzo przeraża.

Gorand  2011-12-14 - 11:39

Za taki szajs ocena prawie 10 dzisiejsze spoleczenstwo spada na dno. Sa o wiele lepsze gry ciekawsze od tego.

adi123321  2011-12-27 - 22:07

cycu zgadzam sie z toba w 110 %

MrLambadus  2012-06-06 - 20:53

Jak można zabić Paarthuraxa?! Przecież on zdradził Alduina. Smoki są z natury złe, a on to zło przełamał. Poza tym bardzo pomógł Smoczemu Dziecięciu w fabule głównej. Niech Ostrza spadają na bambus!

Stranger.  2012-06-08 - 16:59

MrLambadus --> W opisie tego questu jest wyraźnie zaznaczone, że jego wykonanie nie jest obowiązkowe. :)

lipton432  2013-02-23 - 12:52

ktoś wie jak ułorzyć te flary jak się idzie do tego smoka

daglez  2013-09-22 - 11:44

nie powiedziałeś o szkarłatnych korzeniach nirnu i ich queście.

KUBICV10  2013-09-22 - 11:54

Gra jest fajne. Przeszedłem! polecam!

informatyk1818  2014-01-22 - 11:36

bardzo dobry artykuł a poradniki świetne

jackob77  2014-04-29 - 15:29

Pooommmooocccyyy gdy pytam o ten prastary zwój to urag mówi że zaraz przyniesie jakieś księgi podchodzi do lady i mówi: niczego nie zachlap a na ladzie nic niema pooommmoooccyyy