Z reguły wystawiam oceny tylko grom, które ukończyłem (chyba że to tytuł sieciowy lub samochodówka), przy czym na wykresie są tylko pozycje ograne w ciągu ostatnich lat.
Do Polecanych trafiają również produkcje ogrywane na bieżąco, jeśli już jestem pewien, że są godne rekomendacji, ale nie znam ich jeszcze dość dobrze, by wystawić im ostatecznie sumaryczną ocenę. Do tej kategorii wrzuciłem też swoje ulubione pozycje z czasów młodości (których nie sposób ocenić rzetelnie po latach, bo na ich obraz nakłada się zbyt gruba warstwa sentymentu).
Gry, na których premierę czekam lub gry po premierze, w które chcę zagrać.
Gry do tej listy możesz dodać na stronach serwisu, tam gdzie znajduje się opcja “Czekasz?”, lub przy grach po premierze wybierając przycisk “Oceń”.
Lista gier, które oceniłeś i ocena jaką wystawiłeś.
Gry możesz oceniać w Encyklopedii Gier, przy materiałach o grach i na forum. Dla jednej gry na wybraną platformę możesz wystawić tylko jedną ocenę, kolejne oceny gry dla wersji na konkretną platformę, uaktualniają twoją poprzednią ocenę.
Na tej liście znajdziesz Twoje recenzje gier z ocenami, które zostały wybrane przez redakcję. Jeżeli podczas oceniania gry opiszesz swoje wrażenia i opinię, pojawia się ona w formie postu na forum i jeżeli zostanie wybrana przez redakcję, staje się minirecenzją, opublikowaną na karcie ocen w Encyklopedii Gier.
9 maja 2025 - Recenzja Gry
Doom: The Dark Ages
Czy da się wymyślić FPS-y na nowo? Chyba nie, ale w obrębie danego cyklu można wprowadzić zmiany tak duże, że będą zakrawały na rewolucję. Tak właśnie jest z grą Doom: The Dark Ages - i mnie nowe oblicze tej serii zachwyciło.
2 maja 2025 - Recenzja Gry
Lost Records: Bloom & Rage
Oryginalni twórcy Life is Strange przypuszczają kontratak po premierze LiS: Double Exposure i próbują pokazać z Lost Records, że poruszające przygodówki to nadal ich konik. Pojedynek jest dość wyrównany… co oznacza, że i ta gra ma całkiem poważne wady.
4 marca 2025 - Recenzja Gry
Split Fiction
Jak on to przebije? Takie pytanie zadaję sobie, przeszedłszy Split Fiction. Naprawdę nie wiem, czy Josef Fares będzie w stanie wysmażyć gameplay jeszcze bardziej szalony, intensywny i kreatywny. Wiem jednak, że wciąż mógłby ulepszyć warstwę fabularną.
28 października 2024 - Recenzja Gry
Life is Strange: Double Exposure
Oto Life is Strange, na które czekałem prawie 10 lat. Mało istnieje bohaterek, do których przywiązałem się tak jak do Max, i jestem przeszczęśliwy, że mogłem poznać jej dalsze losy… acz Double Exposure nie trafiło mnie w serce tak celnie jak pierwszy LiS.
24 września 2024 - Recenzja Gry
GreedFall II: The Dying World
GreedFall 2 zapisze się w historii jako bodaj pierwsze RPG z etykietą „naśladowca Baldur’s Gate 3”. Szkoda, że na razie nie ma innych powodów do zapamiętania tej gry. Na starcie wczesnego dostępu jawi się ona wręcz wielkim krokiem wstecz na tle „jedynki”
4 września 2024 - Recenzja Gry
Test Drive Unlimited: Solar Crown
Wersja demo Test Drive Unlimited: Solar Crown gotowała nas na najgorsze. Z ulgą donoszę, że najgorsze nie nastąpiło. I choć TDU ma wielkie problemy, broni się na tyle, by rozpatrzeć go jako odświeżającą odskocznię od Forzy Horizon… za rok, może dwa.
19 lipca 2024 - Recenzja Gry
Nobody Wants to Die
Po pokazie gameplayu dla prasy nie byłem przychylnie nastawiony do Nobody Wants to Die. Twórcom z Wrocławia udało się jednak złamać mój sceptycyzm już po kwadransie gry. Choć chwilami ziewałem, nieprędko zapomnę tę transhumanistyczną przygodę neo-noir.
21 maja 2024 - Recenzja Gry
Senua's Saga: Hellblade II
Siedem lat produkcji przełożyło się na grę, która trwa raptem siedem godzin (mniej więcej). Krótko? Owszem, ale prawdopodobnie nie zapomnę ani sekundy z tych siedmiu godzin przez następne siedem dekad swojego życia. Hellblade 2 to arcydzieło.
10 kwietnia 2024 - Recenzja Gry
Broken Roads
Broken Roads miało zjednoczyć pod swoim sztandarem wielbicieli Disco Elysium, Tormenta i pierwszych Falloutów. Założenie było karkołomne, ale nigdy bym nie pomyślał, że ciągnięcie trzech erpegowych srok za ogon może pójść aż tak kiepsko.
12 lutego 2024 - Recenzja Gry
Banishers: Ghosts of New Eden
Sześć lat po wydaniu średniego Vampyra twórcy Life Is Strange znów celują w gatunek RPG. Tym razem poszło im znacznie lepiej. Banishers: Ghosts of New Eden udanie łączy rozgrywkę a la God of War z klimatem, jakiego nie powstydziłby się Wiedźmin.
11 stycznia 2024 - Recenzja Gry
Sovereign Syndicate
Sovereign Syndicate to dzieło zrodzone z wielkiej ambicji… i niezrozumienia zasad gatunku RPG. Rezultatem jest brutalnie liniowa de facto przygodówka ze śladową ilością mechaniki rozgrywki. Lepiej by było, gdyby ta opowieść ukazała się w formie książki.
2 listopada 2023 - Recenzja Gry
The Invincible
Stanisław Lem długo – za długo – czekał na swój czas w świecie gier wideo. Myślę, że byłby rad widząc, jak polskie studio Starward Industries przeniosło jego Niezwyciężonego do interaktywnego medium. Co nie musi oznaczać, że to wybitna gra.
4 października 2023 - Recenzja Gry
Forza Motorsport
Forza Motorsport wreszcie powraca, by upomnieć się o należną jej koronę królestwa simcade’owych wyścigów. I choć potrafi poprzeć swe roszczenia wieloma mocnymi argumentami, nie jest jeszcze w pełni gotowa, by objąć władanie.
20 marca 2023 - Recenzja Gry
God of War: Ragnarok
Nie do wiary, Ragnarok pokonany przez A Plague Tale: Requiem. O włos, ale jednak. Może i nie daje rywalowi szans w rozgrywce (rzecz oczywista wobec różnicy budżetu), ale narracyjnie przegrywa – nie detonuje równie silnego ładunku emocjonalnego. Na tym polu wypada też słabiej niż GoW z 2018 r., dłużąc się chwilami i plącząc jak telenowela oraz obierając Kratosa z charakteru (no i ten idiotyczny zwrot akcji na koniec). Niemniej opowieść jest wciągająca i nie brakuje tu pamiętnych scen, a gra jako całość ma rewelacyjne walory produkcyjne. Cieszą też różne poprawki gameplayu względem „jedynki”.
19 grudnia 2022 - Recenzja Gry
High on Life
High on Life to twardy orzech do zgryzienia dla recenzenta – gra, w której mechanika, fabuła, grafika i wszystko inne musi ukorzyć się przed humorem. Jak, do licha, ocenić twór zdominowany przez czynnik tak subiektywny w odbiorze?
2 listopada 2022 - Recenzja Gry
WRC Generations
Nacon strzelił sobie w stopę umową z Amazonem. WRC Generations to znakomite rajdy, godne porównania z dorobkiem Codemasters, ale jak mam rekomendować Wam ich zakup, gdy Prime Gaming rozdaje za półdarmo prawie tę samą grę?
23 października 2022 - Recenzja Gry
New Tales from the Borderlands
Osiem lat czekania w błoto. Gra ma tak niewiele wspólnego z resztą serii Borderlands, że podchodzenie do niej z pozycji fana marki raczej przeszkadza, aniżeli pomaga. Choć może to zabrzmieć dziwnie, Gearbox Software zdecydowanie przesadziło tu z humorem - jest nachalny i często po prostu żenujący, tak jak i cały scenariusz, który nie trzyma się kupy i zwyczajnie męczy (podobnie główni bohaterowie). Szkoda, bo całość opatrzono wyborną oprawą audio-wideo, no i jest tu parę naprawdę zabawnych motywów (np. żołnierze Tediore). Summa summarum nie wróży to dobrze Borderlands 4.
17 października 2022 - Recenzja Gry
A Plague Tale: Requiem
Produkcja AA zdobywcą tytułu GOTY? A Plague Tale: Requiem może dokonać takiej sztuki – albo raczej mogłoby, gdyby Elden Ring i God of War: Ragnarok nie debiutowały w 2022 roku. Bo z takimi gigantami będzie trudno. Szkoda.
18 lipca 2022 - Recenzja Gry
Stray
Kot i cyberpunk. Te dwie rzeczy wystarczyły, by „indyk” zrobiony w kilkanaście osób – w dodatku przygodówka (z niewielką tylko domieszką akcji) – oczarował cały świat. I nie zanosi się, by czar miał prysnąć wraz z premierą. Stray to naprawdę udana gra.
15 lipca 2022 - Recenzja Gry
Forza Horizon 5
Bez niespodzianek – gra, która była znakomita (Forza Horizon 4), stała się tylko lepsza. Pomijając większą i piękniejszą mapę czy urozmaiconą kampanię, szczególnie cieszą mnie doszlifowany, ciut bardziej realistyczny model jazdy oraz wyraźnie poprawione udźwiękowienie samochodów. Rad jestem też z bardziej różnorodnych wyzwań na Playliście Festiwalowej – to gwarant doskonałej zabawy na lata (wraz z aktualizacjami, które dodadzą kolejne wozy i inne atrakcje). Lecz do perfekcji jeszcze trochę brakuje – nadal jest co ulepszać w fizyce i SI. No i gdzie się podziały Alfa Romeo z Lancią?
28 lutego 2022 - Recenzja Gry
Shadow Warrior 3
Na papierze Shadow Warrior 3 wygląda jak krok wstecz względem „dwójki”. Jest krótszy, prostszy, bardziej liniowy i pozbawiony wielu mechanik. Czy to uczyniło go gorszą grą? Nie. Stało się dokładnie odwrotnie.
12 stycznia 2022 - Recenzja Gry
God of War
Nareszcie! Po prawie czterech latach z jedną z najlepszych gier na PS4 mogą zapoznać się pecetowcy. Kto cierpliwie czekał, zostanie hojnie wynagrodzony. Nie liczcie jednak na istotne różnice względem oryginału – i bądźcie gotowi na trochę problemów.
25 października 2021 - Recenzja Gry
Marvel's Guardians of the Galaxy
Ubiegłoroczne Avengers zgasiło Wasz entuzjazm wobec kolejnych marvelowskich gier Square Enix? Dobrze radzę, wykrzeszcie go z siebie trochę dla Guardians of the Galaxy. To jedna z najlepszych produkcji tego roku.
6 października 2021 - Recenzja Gry
Far Cry 6
Po fali obsuw do rangi najgorętszych premier jesieni urosły odgrzewane kotlety, a Far Cry 6 miał być pośród nich jednym z bardziej łakomych kąsków. Niestety, danie pierwszej klasy to nie jest.
17 maja 2021 - Recenzja Gry
Mass Effect: Legendary Edition
Złe wieści, pecetowcy. Mody jednak nie wystarczą, by mieć to samo, co oferuje Mass Effect: Legendary Edition. Może dałyby podobny efekt w ME2 i ME3, ale w „jedynce” zmieniono tyle, że chwilami przypomina raczej remake niż remaster. Tylko ta cena…
24 marca 2021 - Recenzja Gry
It Takes Two
Josef Fares idzie za ciosem i raz jeszcze podsuwa nam grę, której nie można przejść w pojedynkę. Zabawa znów jest przednia… ale mam wątpliwości, czy It Takes Two, reprezentujące niepoważny gatunek platformówek 3D, stanowi krok naprzód po A Way Out.
23 grudnia 2020 - Recenzja Gry
Cyberpunk 2077
To miało być arcydzieło. To mogło być arcydzieło. Wystarczyło usadzić akcjonariuszy i dać sobie jeszcze minimum rok na optymalizowanie, łatanie, szlifowanie i polerowanie tego diamentu. A zwłaszcza ożywianie Night City. Cyberpunk 2077 zachwyca klimatem, dialogami czy zadaniami tak samo jak Wiedźmin 3 (lub nawet bardziej), a przy tym imponuje wizją i ambicjami. Szkoda, że górę nad jakością gry o korporacyjnej zachłanności wzięła... korporacyjna zachłanność?
28 sierpnia 2020 - Recenzja Gry
Project CARS 3
Nie sugeruj się tytułem – to nie jest Project CARS, którego szukasz. Piękny, symulacyjny Project CARS odszedł, jego dusza (a nawet Dusza) uleciała do growego nieba. Co zatem zostało? Coś, co powinno zwać się Shift 3. Nieskomplikowane wyścigi dla szerokich rzesz entuzjastów samochodów, wyposażone w świetny model jazdy, bogatą zawartość, sympatyczny tryb kariery… jak również pokaźną gamę niedoróbek, niedociągnięć i niedostatków. To dobra gra, nad którą jeszcze przez jakiś czas będę ronił łzy – grając w nią dalej.
3 lipca 2020 - Recenzja Gry
The Last of Us: Part II
To jedna z najlepszych gier, w jakie grałem w całym swoim życiu… w którą nigdy, przenigdy nie zagram po raz drugi. Nie tylko dlatego, że jest pierońsko długa (za długa?). Główny powód jest taki, że moje biedne, słabe serce może nie znieść drugi raz takiego ładunku emocji, adrenaliny, napięcia, wzruszeń, strachu, gniewu, szoku i… nienawiści? The Last of Us: Part II to arcydzieło narracji, w dodatku opatrzone mechaniką rozgrywki, która sama w sobie jest znakomita (choć niepozbawiona pewnych wad). Naughty Dog znów podniosło poprzeczkę do poziomu, z którym mało który deweloper zdoła się zrównać.
21 listopada 2019 - Recenzja Gry
Disco Elysium
Upadły glina prowadzi śledztwo w zdegenerowanym industrialnym świecie, gdzie wszechobecny jest rasizm, widmo komunizmu napędza walkę klas, a zło i dobro to konstrukty bez znaczenia. Witajcie w Disco Elysium – izometrycznym RPG, ambitnym jak mało które.
22 października 2019 - Recenzja Gry
The Outer Worlds
Rok temu Obsidian święcił triumfy, zapowiadając The Outer Worlds na fali nagonki na Fallouta 76. Dziś, gdy Bethesda przestaje nadstawiać pleców, z których można by się wybić, pozycja duchowego następcy Fallouta: New Vegas już nie jest tak mocna…
30 września 2019 - Recenzja Gry
GreedFall
Miło patrzeć, jak studio Spiders z gry na grę czuje się coraz pewniej w RPG-owym fachu. Niestety, GreedFall po Technomancerze robi dwa kroki do przodu i trzy do tyłu. Wyrazisty świat z unikalnym klimatem i zajmująca opowieść ze świetnymi cut-scenkami, w której wzorowo osadzono towarzyszy bohatera – to mocne strony tytułu. Błędem było jednak rozdęcie skali projektu, przez co bardziej niż w Technomancerze boli żmudne bieganie w tę i we w tę, przeklikiwanie nieinteraktywnych dialogów i toczenie powtarzalnych walk. Po 45h czuję ulgę, że to już koniec – ale też cieszę się, że przeżyłem tę przygodę.
4 czerwca 2019 - Recenzja Gry
Warhammer: Chaosbane
Już dawno nie grałem w taki niewypał. Warhammer: Chaosbane jawi się jako młodszy kuzyn Diablo III, który jest bardziej żwawy (ma dynamiczniejszy system walki), ale brak mu obycia i doświadczenia starszego krewnego. I tu leży pies pogrzebany. W dziele EKO Software system ekwipunku i projekt lokacji są kompletnie do niczego, poza tym wiele rzeczy działa kiepsko, a innych w ogóle brakuje. Do tego zabawy wystarcza ledwie na kilkanaście godzin… wliczając w to endgame. Krótko mówiąc, jest nudno, żmudno i nieciekawie. Od biedy jednak da się pograć, zwłaszcza w kanapowym trybie co-op.
23 maja 2019 - Recenzja Gry
A Plague Tale: Innocence
Ależ mnie A Plague Tale zaskoczyło! Tak jak wszyscy, upatrywałem w tej grze „średniowiecznego The Last of Us” – ale nie dowierzałem, że Asobo Studio dorówna Naughty Dog. Teraz rzekłbym raczej, że nie jestem na 100% przekonany, czy Naughty Dog przewyższy Asobo Studio przy kolejnych TLoU. Owszem, Francuzi muszą jeszcze szlifować reżyserię cut-scenek, animacje czy dialogi i postacie. Jednak podopieczni Sony już teraz mogliby się niejednego od nich nauczyć w dziedzinie budowania klimatu, projektowania poziomów, łamania schematów i wplatania muzyki w rozgrywkę. To przeżycie jedyne w swoim rodzaju!
16 maja 2019 - Recenzja Gry
RAGE 2
RAGE 2 może rozczarowywać fabułą, otwartym światem czy rolą pojazdów. Ale to jest nade wszystko oldskulowy FPS od id Software – i jako taki nie ma sobie równych, zmiata prawie całą konkurencję wydaną od czasu Dooma. Rzeźnia nad rzeźnie!
16 kwietnia 2019 - Recenzja Gry
Call of Duty: Infinite Warfare
Gracze są czasem jak bezrozumny, ogarnięty żądzą krwi motłoch – trudno o lepszy na to dowód niż Infinite Warfare. Latami domagali się czegoś naprawdę nowego od serii Call of Duty – gdy w końcu to dostali, wpadli w amok. W efekcie zgnojono jedną z lepszych kampanii w całym cyklu, solidną militarną space operę i po prostu świetną strzelankę SF. Co gorsza, dano Activision broń do ręki i pozwolono ustanowić groźny precedens, jakim było kompletne wycięcie trybu solowego z Black Ops 4 w 2018 r. A wszystko dlatego, że Infinite Warfare próbowało zaoferować coś naprawdę nowego w serii. Brawo, gracze!
13 lutego 2019 - Recenzja Gry
Metro Exodus
Umarł Half-Life, umarł STALKER – niech żyje Metro! 4A Games za nic ma sobie trendy i serwuje FPS-a w starym stylu; takiego, co to nie trzyma gracza za rączkę, pożera klimatem i nie oszczędza na fabule. Nawet Valve nie przeskoczy łatwo tej poprzeczki.
3 grudnia 2018 - Recenzja Gry
My Memory of Us
Niezależna i niepozorna, a w istocie jedna z najważniejszych gier 2018 roku. Nikt wcześniej nie zmierzył się z tematyką Holokaustu i niemieckiej okupacji Polski w tak sugestywny sposób: wysmakowany, ale klarowny; przejmujący, ale niedosadny – noszący znamiona sztuki. Nie przesadzę (bardzo), mówiąc, że to Lista Schindlera gier wideo. Niestety, walory artystyczne i merytoryczne trochę ciągnie w dół rozgrywka – zróżnicowana i zasadniczo przyjemna, ale czasem irracjonalna (zagadki) i toporna (etapy zręcznościowe). Tym niemniej MMoU absolutnie zasłużyło, by przetrwać w naszej (nomen omen) pamięci.
29 listopada 2018 - Recenzja Gry
Red Dead Redemption 2
Gra roku. Gra generacji. Arcydzieło kultury interaktywnej. Nie jest to pozycja wolna od wad – czasem razi błędami i narracyjnymi potknięciami, wpada też w pułapkę ludobójczych strzelanin. Ale co z tego? Mankamenty nie mają jak przebić się do świadomości gracza, gdy jego uwagę pochłaniają bez reszty fenomenalne postacie, doskonałe dialogi i cut-scenki, oszałamiające detale czy przecudne widoki. No i ten realizm – tyleż bezkompromisowy, co nie nazbyt uciążliwy. Doprawdy, Rockstar znowu przesunął branżowe granice możliwości i wyznaczył nowe wzorce do naśladowania. Czapki (kapelusze) z głów!
5 października 2018 - Recenzja Gry
Assassin's Creed: Odyssey
Zrobiwszy udane przymiarki z AC Origins, Ubisoft posłał wszystkie swoje siły do boju z rozkazem: „Zróbcie mi pogromcę Wiedźmina 3!”. Ze starcia z polskim RPG Assassin’s Creed Odyssey nie wychodzi zwycięsko – ale i tak wraca z niego z tarczą.
8 września 2018 - Recenzja Gry
Assassin's Creed Origins
Długo kręciłem nosem na AC Origins, w końcu zagrałem – i mało nie zostałem wielkim fanem tej gry. Napisałbym litanię na temat jej wad, ale nie mogę, bo gdy tylko o niej pomyślę, od razu przypomina mi się Egipt. Przytłaczająco wielki, porażająco klimatyczny, zapierający dech widokami. Ani powtarzalne zadania, ani rozwleczona fabuła, ani nijaka walka nie były w stanie odebrać mi za wiele przyjemności z podróżowania po tym świecie. No i zwrot w stronę RPG okazał się strzałem w dziesiątkę – szkoda, że na interaktywne dialogi i wybory moralne Ubisoft zdecydował się dopiero w kontynuacji.
20 sierpnia 2018 - Recenzja Gry
We Happy Few
Z premierą We Happy Few nie tylko BioShock, ale także Dishonored doczekał się ambitnego spadkobiercy. I chociaż tytuł ten nie przoduje, jeśli chodzi o rozgrywkę, to od strony fabuły i świata jest majstersztykiem, obok którego nie wolno przejść obojętnie.
2 lipca 2018 - Recenzja Gry
The Crew 2
To, co zrobił Ubisoft z The Crew 2, zakrawa niemal na skandal. Takiego recyklingu w sandboksach jeszcze nie było. Ale wiecie co? Nie chce mi się podnosić larum, bo jeżdżenie po USA (a także latanie i pływanie) wciąż potrafi być nad wyraz przyjemne.
5 czerwca 2018 - Recenzja Gry
Vampyr
To miało być RPG roku. Ba, to miał być mocny kandydat na grę roku. Vampyr zachwycał wizją, hipnotyzował klimatem i obiecywał przełomowe rozwiązania. Co z tego wszystkiego wyszło? Tytuł, wspomnienie którego jeszcze długo będzie wywoływać w nas smutek…
8 maja 2018 - Recenzja Gry
Pillars of Eternity II: Deadfire
Deadfire to sequel totalny – większy, ładniejszy, praktycznie pod każdym względem lepszy niż pierwsze Pillars of Eternity. Uwypuklona rola członków drużyny, więcej dróg do celu (tak w poszczególnych zadaniach, jak i fabule jako całości), interesujący statek w miejsce nudnawej twierdzy z „jedynki”, rozszerzona mechanika rozwoju postaci z większą liczbą niebojowych umiejętności… Długo by wymieniać usprawnienia. Co zaś najważniejsze, metafizyczna głębia PoE nic nie straciła na przeprowadzce w tropiki. Szkoda tylko, że Obsidian dalej ma problem z bugami, optymalizacją i chaosem podczas walk.
24 kwietnia 2018 - Recenzja Gry
Prey
Prawie do samego końca wierzyłem, że nie dam Preyowi oceny niższej niż 9.0. Fabuła, klimat i projekt Talosa I trzymały mnie przy ekranie do utraty przytomności, przez nieprzewidywalność tyfonów w żyłach ciągle wrzała mi adrenalina, a złożoności i świetności mechaniki nie mogłem się nadziwić. Niestety, w drugiej połowie gry diament pokryły rysy – backtracking, nadmiar niezbyt porywającej walki przy skromnym wachlarzu broni i wrogów, wreszcie trefne wybory moralne, które dzielą graczy na lepszych i gorszych. Ale to i tak w zasadzie chyba najlepszy spadkobierca System Shocka, jaki mógł powstać.
27 lutego 2018 - Recenzja Gry
Torment: Tides of Numenera
Opisać wielkość Tormenta w 600 znakach? Niewykonalne! Od czego miałbym w ogóle zacząć? Od absolutnie urzekającego uniwersum? Od fascynujących, skłaniających do refleksji historii i idei przekazywanych za pośrednictwem praktycznie każdego NPC czy przedmiotu? Od mnogości wyjść z każdej sytuacji i możliwości unikania przemocy prawie przez całą przygodę? Od genialnego splecenia ze sobą wątków głównych i pobocznych w spójną całość? Czy może od świetnie zaprojektowanych kryzysów, które redefiniują istotę walki w grach RPG?… To bezapelacyjnie jeden z najlepszych rolplejów, jakie w życiu widziałem.
1 grudnia 2017 - Recenzja Gry
Seven: The Days Long Gone
Prawie jak Elex. Prawie jak Assassin’s Creed. Prawie jak Dishonored. Każde z tych stwierdzeń okazuje się prawdziwe względem Seven: The Days Long Gone, gry RPG polskiego studia Fool’s Theory. Niestety, prawdą jest też, że „prawie” robi różnicę...
26 października 2017 - Recenzja Gry
Wolfenstein II: The New Colossus
Wolfenstein II wreszcie nadciągnął, by zająć należne mu miejsce w panteonie strzelanek. B.J. Blazkowicz sieje popłoch wśród rywali i nie bierze jeńców… choć w jego duszy zaszła pewna subtelna zmiana.
13 października 2017 - Recenzja Gry
Elex
Nowy Gothic nie powstał i raczej prędko nie powstanie – ale wcale nie jest Wam tak bardzo potrzebny, jak sądzicie. Duch Górniczej Doliny odżył w grze Elex – z prawie wszystkimi jego przymiotami i wadami. Fani Bezimiennego, to dla Was pozycja obowiązkowa!