Recenzje techniczne gier

Recenzja techniczna Dying Light: The Beast

Nic nie usprawiedliwia tego, jak działa BL4

Najlepszy port na Switcha 2 to Star Wars Outlaws

MGS Delta na PC każe zapomnieć o ultrawide

W końcu gra, która na premierę działa świetnie. Recenzja techniczna Dying Light: The Beast

W końcu gra, która na premierę działa świetnie. Recenzja techniczna Dying Light: The Beast

Płynna rozgrywka na ustawieniach ultra i to w dniu premiery? Brzmi, jak marzenie w 2025 roku, ale Dying Light: The Beast udowadnia, że pomimo ładnej oprawy graficznej można dobrze zoptymalizować grę.

Recenzja techniczna

Mikołaj Łaszkiewicz

30 września 2025

W końcu gra, która na premierę działa świetnie. Recenzja techniczna Dying Light: The Beast
Nic nie usprawiedliwia tego, jak ta gra działa - recenzja techniczna Borderlands 4

Nic nie usprawiedliwia tego, jak ta gra działa - recenzja techniczna Borderlands 4

Borderlands 4 to jedna z ciekawszych gier pod względem oprawy graficznej, której komiksowy styl idealnie pasuje do rozrywkowej koncepcji. Niestety, jeśli chodzi o kwestie techniczne, jest bardzo nierówno i raczej kiepsko.

Recenzja techniczna

Mikołaj Łaszkiewicz

24 września 2025

Nic nie usprawiedliwia tego, jak ta gra działa - recenzja techniczna Borderlands 4
Star Wars: Outlaws na Switchu 2 to przykład dla innych, nie mogłem uwierzyć jak dobrze to wygląda. Recenzja techniczna

Star Wars: Outlaws na Switchu 2 to przykład dla innych, nie mogłem uwierzyć jak dobrze to wygląda. Recenzja techniczna

Star Wars: Outlaws to zdecydowanie najbardziej imponujący graficznie port w bibliotece Switcha 2. Produkcja Ubisoftu prezentuje się zaskakująco ładnie, niemal jak wersja z „dużych” konsol, i działa przy tym bardzo stabilnie.

Recenzja techniczna

Mikołaj Łaszkiewicz

11 września 2025

Star Wars: Outlaws na Switchu 2 to przykład dla innych, nie mogłem uwierzyć jak dobrze to wygląda. Recenzja techniczna
Metal Gear Solid Delta na PC każe zapomnieć o 120 fps i ultrawide. Recenzja techniczna

Metal Gear Solid Delta na PC każe zapomnieć o 120 fps i ultrawide. Recenzja techniczna

Metal Gear Solid Delta to nie jest arcydzieło optymalizacji. Gra ma problemy z płynnością na większości pecetów, ale najgorzej wypada na PlayStation 5 Pro, gdzie czasem działa gorzej niż na… PS5.

Recenzja techniczna

Mikołaj Łaszkiewicz

27 sierpnia 2025

Metal Gear Solid Delta na PC każe zapomnieć o 120 fps i ultrawide. Recenzja techniczna
W tę wersję Cyberpunka 2077 grało mi się lepiej niż na PS5. Night City na systemie MacOS - recenzja techniczna

W tę wersję Cyberpunka 2077 grało mi się lepiej niż na PS5. Night City na systemie MacOS - recenzja techniczna

Cyberpunk 2077 przeniesiony na system MacOS to jeden z najlepszych portów w historii tej platformy. Tytuł ten działa i wygląda znakomicie, a prosta sztuczka twórców sprawia, że gra się w niego niemal tak jak na konsoli.

Recenzja techniczna

Mikołaj Łaszkiewicz

12 sierpnia 2025

W tę wersję Cyberpunka 2077 grało mi się lepiej niż na PS5. Night City na systemie MacOS - recenzja techniczna
Gra wygląda świetnie, ale twój komputer może tego nie przeżyć. Recenzja techniczna Wuchang: Fallen Feathers

Gra wygląda świetnie, ale twój komputer może tego nie przeżyć. Recenzja techniczna Wuchang: Fallen Feathers

Wuchang: Fallen Feathers pokazuje, że dzięki Unreal Engine 5 można robić naprawdę ładne gry. Niestety problemy techniczne, mała transparentność twórców i dość przeciętna optymalizacja kładą się na grze cieniem.

Recenzja techniczna

Mikołaj Łaszkiewicz

31 lipca 2025

Gra wygląda świetnie, ale twój komputer może tego nie przeżyć. Recenzja techniczna Wuchang: Fallen Feathers
W tą grę zagracie nawet na 13-letniej karcie graficznej. Recenzja techniczna Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4

W tą grę zagracie nawet na 13-letniej karcie graficznej. Recenzja techniczna Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4

Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4 ma niskie wymagania sprzętowe, wygląda bardzo dobrze i w zasadzie pozwala grać bez obaw o wydajność peceta. Ten remake, to idealnie zoptymalizowana propozycja dla fanów serii.

Recenzja techniczna

Mikołaj Łaszkiewicz

30 lipca 2025

W tą grę zagracie nawet na 13-letniej karcie graficznej. Recenzja techniczna Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4
Gollum ma wreszcie godnego rywala - nowa gra w świecie Tolkiena to techniczny dramat. Recenzja techniczna Tales of The Shire A Lord of The Rings

Gollum ma wreszcie godnego rywala - nowa gra w świecie Tolkiena to techniczny dramat. Recenzja techniczna Tales of The Shire A Lord of The Rings

Tales of the Shire to ogromne rozczarowanie. Gra, która miała być sielankową przygodą, okazała się technicznym koszmarem z tragiczną optymalizacją i przestarzałą grafiką. To mocny kandydat do tytułu najgorszej gry w uniwersum Tolkiena.

Recenzja techniczna

Mateusz Zelek

28 lipca 2025

Gollum ma wreszcie godnego rywala - nowa gra w świecie Tolkiena to techniczny dramat. Recenzja techniczna Tales of The Shire A Lord of The Rings
120 klatek i to w 2.5K bez użycia jakiegokolwiek upscalingu. Recenzja techniczna RoboCop: Rogue City - Unfinished Business

120 klatek i to w 2.5K bez użycia jakiegokolwiek upscalingu. Recenzja techniczna RoboCop: Rogue City - Unfinished Business

RoboCop: Rogue City powraca z dodatkiem Unfinished Business. To wciąż solidna strzelanka z dobrą oprawą graficzną i świetną optymalizacją. Niestety, studio Teyon nie naprawiło starych błędów, więc glitche i problemy ze skryptami potrafią psuć zabawę.

Recenzja techniczna

Mateusz Zelek

17 lipca 2025

120 klatek i to w 2.5K bez użycia jakiegokolwiek upscalingu. Recenzja techniczna RoboCop: Rogue City - Unfinished Business
Ładna gra, która pójdzie na każdym pececie. Recenzja techniczna Stellar Blade

Ładna gra, która pójdzie na każdym pececie. Recenzja techniczna Stellar Blade

Stellar Blade w końcu uwolniło się z okowów konsolowej ekskluzywności i zachwyca grafiką także na pecetach. Okazuje się jednak, że nie trzeba mieć najlepszego sprzętu, by się nim cieszyć, bo do komfortowej rozgrywki nada się nawet Steam Deck.

Recenzja techniczna

Mikołaj Łaszkiewicz

10 lipca 2025

Ładna gra, która pójdzie na każdym pececie. Recenzja techniczna Stellar Blade
Gra, która wygląda jakby zrobiono ją na PlayStation 6. Recenzja techniczna Death Stranding 2

Gra, która wygląda jakby zrobiono ją na PlayStation 6. Recenzja techniczna Death Stranding 2

Death Stranding 2 idzie w ślady swojej poprzedniczki i ma szansę być jedną z najładniejszych gier obecnej generacji. Produkcja Hideo Kojimy zachwyca od pierwszej chwili i nie ma problemów z wydajnością na PlayStation 5.

Recenzja techniczna

Mikołaj Łaszkiewicz

23 czerwca 2025

Gra, która wygląda jakby zrobiono ją na PlayStation 6. Recenzja techniczna Death Stranding 2
Niestabilne serwery, niska ilość FPS oraz problemy z hitboxami. Recenzja techniczna FBC: Firebreak

Niestabilne serwery, niska ilość FPS oraz problemy z hitboxami. Recenzja techniczna FBC: Firebreak

Nowa gra w uniwersum Control zapowiadała się ciekawie, zwłaszcza że twórcy chwalili się grafiką. Finalnie dostaliśmy, póki co grę, która nie do końca działa tak jak powinna, a to solidny problem w produkcji sieciowej.

Recenzja techniczna

Mateusz Zelek

18 czerwca 2025

Niestabilne serwery, niska ilość FPS oraz problemy z hitboxami. Recenzja techniczna FBC: Firebreak
Śmiga nawet na słabszym sprzęcie, a na mocniejszym nie potrzebuje upscalingu. Recenzja techniczna The Alters

Śmiga nawet na słabszym sprzęcie, a na mocniejszym nie potrzebuje upscalingu. Recenzja techniczna The Alters

The Alters wraz z całą masą Janów w końcu trafiła w nasze ręce. Pod kątem technicznym jest naprawdę dobrze, zwłaszcza wydajność bez zastosowania upscalingu. Do tego śmiga nie najgorzej na Steam Decku.

Recenzja techniczna

Mateusz Zelek

12 czerwca 2025

Śmiga nawet na słabszym sprzęcie, a na mocniejszym nie potrzebuje upscalingu. Recenzja techniczna The Alters
Niezłe efekty świetlne, ładne samochody i tony plastiku. Recenzja techniczna JDM: Japanese Drift Master

Niezłe efekty świetlne, ładne samochody i tony plastiku. Recenzja techniczna JDM: Japanese Drift Master

JDM: Japanese Drift Master – technicznie solidny, ale graficznie nierówny. Piękne auta i światła kontra plastikowe tekstury i fizyka zderzeń jak z wesołego miasteczka. Jak wypada polski drift w Japonii?

Recenzja techniczna

Mateusz Zelek

21 maja 2025

Niezłe efekty świetlne, ładne samochody i tony plastiku. Recenzja techniczna JDM: Japanese Drift Master
Realistyczne prace drogowe wyglądają tu świetnie, ale są problemy na PS5. Recenzja techniczna RoadCraft

Realistyczne prace drogowe wyglądają tu świetnie, ale są problemy na PS5. Recenzja techniczna RoadCraft

RoadCraft wygląda naprawdę dobrze i co najważniejsze działa na pecetach bez większych problemów technicznych, co nie było regułą w przypadku poprzednich gier studia. Zdecydowanie lepiej grało mi się jednak w wydanie pecetowe, niż to na PlayStation 5.

Recenzja techniczna

Mikołaj Łaszkiewicz

20 maja 2025

Realistyczne prace drogowe wyglądają tu świetnie, ale są problemy na PS5. Recenzja techniczna RoadCraft
Straciłem połowę klatek, a nie widzę różnicy. Recenzja techniczna Doom: The Dark Ages

Straciłem połowę klatek, a nie widzę różnicy. Recenzja techniczna Doom: The Dark Ages

Doom: The Dark Ages to najładniejsza odsłona w historii serii, ale za jakość grafiki płaci się tu ilością klatek na sekundę. Ponadto bez path tracingu gra wygląda dobrze, ale nie tak dobrze, jak wyglądało to na zwiastunach.

Recenzja techniczna

Mikołaj Łaszkiewicz

9 maja 2025

Straciłem połowę klatek, a nie widzę różnicy. Recenzja techniczna Doom: The Dark Ages
Fasada się zmieniła, ale „bebechy” wciąż te same i zbugowane. Recenzja techniczna The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered

Fasada się zmieniła, ale „bebechy” wciąż te same i zbugowane. Recenzja techniczna The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered

Nie będę okrywał, że czekałem na odświeżonego Obliviona z utęsknieniem. Po wielkiej radości okazało się, że rzeczywistość jest już mniej kolorowa... Zwłaszcza pod kątem optymalizacji czy łatania 19-letnich bugów.

Recenzja techniczna

Mateusz Zelek

1 maja 2025

Fasada się zmieniła, ale „bebechy” wciąż te same i zbugowane. Recenzja techniczna The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered
To najładniejsza gra wyścigowa na PS5. Recenzja techniczna Forza Horizon 5

To najładniejsza gra wyścigowa na PS5. Recenzja techniczna Forza Horizon 5

Obecność Forza Horizon 5 na PlayStation 5 jest sporym zaskoczeniem, ale fani konsol Sony mają powody do zadowolenia. To prawdopodobnie najładniejsza gra wyścigowa na PS5 i to nawet w trybie 60 fps.

Recenzja techniczna

Mikołaj Łaszkiewicz

29 kwietnia 2025

To najładniejsza gra wyścigowa na PS5. Recenzja techniczna Forza Horizon 5
Masa graficznych detali, świetna optymalizacja i brak poważniejszych błędów. Recenzja techniczna Clair Obscur: Expedition 33

Masa graficznych detali, świetna optymalizacja i brak poważniejszych błędów. Recenzja techniczna Clair Obscur: Expedition 33

Debiutancka gra niezależnego studia, śmigająca na Unreal Engine 5... czy to mogło się udać? Początkowo wydawało się, że nie, jednak Clair Obscur: Expedition 33 to piękny pokaz potencjału graficznego oraz doszlifowania technicznego.

Recenzja techniczna

Mateusz Zelek

23 kwietnia 2025

Masa graficznych detali, świetna optymalizacja i brak poważniejszych błędów. Recenzja techniczna Clair Obscur: Expedition 33
To wciąż jedna z najpiękniejszych gier, ale brak ulepszeń boli. Recenzja techniczna The Last of Us Part 2 Remastered

To wciąż jedna z najpiękniejszych gier, ale brak ulepszeń boli. Recenzja techniczna The Last of Us Part 2 Remastered

Sony chyba lekko przespało premierę TLoU 2 na PC – praktycznie tytuł zadebiutował bez większego rozgłosu. Czyżby obawa przed „sukcesem” pod względem aspektów technicznych jedynki? Przekonajmy się.

Recenzja techniczna

Mateusz Zelek

9 kwietnia 2025

To wciąż jedna z najpiękniejszych gier, ale brak ulepszeń boli. Recenzja techniczna The Last of Us Part 2 Remastered
Optymalizacja oraz grafika na plus, ale ucierpiała fizyka. Recenzja techniczna Wreckfest 2

Optymalizacja oraz grafika na plus, ale ucierpiała fizyka. Recenzja techniczna Wreckfest 2

Wreckfest był naprawdę porządną samochodówką. Wyścigi pojazdów połączone z zaawansowaną destrukcją otoczenia potrafiły dać dużo frajdy. We wczesnym dostępie zadebiutowała druga odsłona i postanowiłam ją sprawdzić pod kątem technicznym.

Recenzja techniczna

Agnieszka Adamus

1 kwietnia 2025

Optymalizacja oraz grafika na plus, ale ucierpiała fizyka. Recenzja techniczna Wreckfest 2
Skaczące klatki to największe zmartwienie w tej grze. Recenzja techniczna Monster Hunter Wilds

Skaczące klatki to największe zmartwienie w tej grze. Recenzja techniczna Monster Hunter Wilds

Najnowsze Monster Hunter Wilds nie jest wydajnościowym potworem, a raczej złośliwym goblinem. Niektóre aspekty optymalizacji oraz samego działania gry pozostawiają naprawdę wiele do życzenia.

Recenzja techniczna

Mateusz Zelek

28 marca 2025

Skaczące klatki to największe zmartwienie w tej grze. Recenzja techniczna Monster Hunter Wilds
To byłaby jedna z najpiękniejszych gier, gdyby miała premierę 10 lat temu. Recenzja techniczna Atomfall

To byłaby jedna z najpiękniejszych gier, gdyby miała premierę 10 lat temu. Recenzja techniczna Atomfall

Atomfall to ciekawa produkcja, która kusi nietypowym połączeniem klimatów sci-fi i postapo. Twórcy zachwalali grę pod względem wizualnym, ale trzeba uczciwie przyznać, że nie jest ona najmocniejszym aspektem gry.

Recenzja techniczna

Mateusz Zelek

26 marca 2025

To byłaby jedna z najpiękniejszych gier, gdyby miała premierę 10 lat temu. Recenzja techniczna Atomfall
21-letnia gra, która dzięki ray tracingowi zajedzie ci kompa. Recenzja techniczna Half-Life 2 RTX

21-letnia gra, która dzięki ray tracingowi zajedzie ci kompa. Recenzja techniczna Half-Life 2 RTX

Może i fani nie doczekają się kontynuacji, ale za to odświeżenia 21-letniego Half-Life 2 już tak! Half-Life 2 RTX to projekt Orbifold Studios, który wykorzystuje nowinki graficzne, ale przy okazji nieźle męczy nawet wysokiej klasy konfiguracje.

Recenzja techniczna

Arkadiusz Strzała

24 marca 2025

21-letnia gra, która dzięki ray tracingowi zajedzie ci kompa. Recenzja techniczna Half-Life 2 RTX
To najpiękniejszy symulator życia, ale za tym idą wymagania sprzętowe. Recenzja techniczna inZOI

To najpiękniejszy symulator życia, ale za tym idą wymagania sprzętowe. Recenzja techniczna inZOI

Aby inZOI mogło realnie zagrozić serii The Sims, jeszcze sporo brakuje, ale pod kątem technicznym jest lepiej, niż się spodziewałam. Ambitna produkcja studia Krafton pozytywnie zaskoczyła, ale wciąż wymaga solidnego sprzętu do grania.

Recenzja techniczna

Sonia Selerska

24 marca 2025

To najpiękniejszy symulator życia, ale za tym idą wymagania sprzętowe. Recenzja techniczna inZOI
Tak wygląda szczyt możliwości Nintendo Switch. Recenzja techniczna Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition

Tak wygląda szczyt możliwości Nintendo Switch. Recenzja techniczna Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition

Monolith Soft po raz kolejny udowadnia, dlaczego to właśnie oni stają się jednym z głównych filarów gier first-party Nintendo. Czego więc możemy spodziewać się po odświeżonym i wzbogaconym o nową zawartość Xenoblade Chronicles X?

Recenzja techniczna

Konrad Ratajczak

21 marca 2025

Tak wygląda szczyt możliwości Nintendo Switch. Recenzja techniczna Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition
Warto było porzucić PS4 i Xboksa One. Recenzja techniczna Assassin’s Creed: Shadows

Warto było porzucić PS4 i Xboksa One. Recenzja techniczna Assassin’s Creed: Shadows

Assassin's Creed: Shadows to nie kolejny odgrzewany kotlet – to graficzny skok we współczesność, ale uwaga: ta rewolucja ma swoją cenę. Czy twój komputer jest gotów na spotkanie z najpiękniejszym, ale i najbardziej wymagającym asasynem w historii?

Recenzja techniczna

Mikołaj Łaszkiewicz

19 marca 2025

Warto było porzucić PS4 i Xboksa One. Recenzja techniczna Assassin’s Creed: Shadows
Działa dobrze, o ile nie próbujesz grać w 4K lub 8K. Recenzja techniczna Rise of Ronin

Działa dobrze, o ile nie próbujesz grać w 4K lub 8K. Recenzja techniczna Rise of Ronin

Rise of the Ronin w 2024 roku zapisało się jako jedna z najbrzydszych gier na PS5. Teraz próbuje swoich sił na PC. Z jakim skutkiem? Cóż, brzydkie kaczątko nadal pozostaje brzydkie, a optymalizacja w wyższej rozdzielczości nie powala.

Recenzja techniczna

Mateusz Zelek

15 marca 2025

Działa dobrze, o ile nie próbujesz grać w 4K lub 8K. Recenzja techniczna Rise of Ronin
Świetnie wyglądające efekty zaklęć oraz skaczący DLSS. Recenzja techniczna Avowed

Świetnie wyglądające efekty zaklęć oraz skaczący DLSS. Recenzja techniczna Avowed

W cieniu Kingdom Come: Deliverance II swój debiut zaliczy niepozorny wysłannik Imperium Aedyr. Czy pod kątem technologicznym ma się on czym poszczycić względem czeskiego rycerza? Powiedziałbym, że tak, zważywszy, że jest o wiele lepiej, niż się spodziewałem.

Recenzja techniczna

Mateusz Zelek

13 lutego 2025

Świetnie wyglądające efekty zaklęć oraz skaczący DLSS. Recenzja techniczna Avowed
Pójdzie na wszystkim, ale czy warto? Recenzja techniczna Civilization 7

Pójdzie na wszystkim, ale czy warto? Recenzja techniczna Civilization 7

Siódemka okazała się umiarkowanie szczęśliwa dla Firaxis Games. Cywilizacja 7 jest grą wzbudzającą sporo kontrowersji, a w chwili wydania także borykającą się z pewnymi problemami technicznymi. Choć faktycznie zagramy na niemal każdym sprzęcie.

Recenzja techniczna

Konrad Sarzyński

11 lutego 2025

Pójdzie na wszystkim, ale czy warto? Recenzja techniczna Civilization 7
Jeśli masz wersję na PS5, to nie warto grać na PC; pająki wymęczą procesor do oporu. Recenzja techniczna Marvel’s Spider-Man 2

Jeśli masz wersję na PS5, to nie warto grać na PC; pająki wymęczą procesor do oporu. Recenzja techniczna Marvel’s Spider-Man 2

Duet pająków na PC zadebiutował całkiem po cichu. To całkiem zaskakujące zważywszy, że to jedna z lepszych gier na PlayStation 5. Jak wypada jej wersja na komputery osobiste? Nie jest źle, ale...

Recenzja techniczna

Mikołaj Łaszkiewicz

10 lutego 2025

Jeśli masz wersję na PS5, to nie warto grać na PC; pająki wymęczą procesor do oporu. Recenzja techniczna Marvel’s Spider-Man 2
Fenomenalna optymalizacja, zaskakujące hitboxy i okazjonalne błędy. Recenzja techniczna Kingdom Come Deliverance 2

Fenomenalna optymalizacja, zaskakujące hitboxy i okazjonalne błędy. Recenzja techniczna Kingdom Come Deliverance 2

Fani czekali 7 długich lat na kontynuację Kingdom Come: Deliverance, a teraz zaciskają kciuki, by tym razem obyło się bez masy błędów. Czy Warhorse Studios wyciągnęło błędy z poprzedniej premiery? Owszem, ale do ideału nieco zabrakło.

Recenzja techniczna

Mateusz Zelek

3 lutego 2025

Fenomenalna optymalizacja, zaskakujące hitboxy i okazjonalne błędy. Recenzja techniczna Kingdom Come Deliverance 2
Graficzna stagnacja i nowe problemy. Recenzja techniczna Sniper Elite: Resistance

Graficzna stagnacja i nowe problemy. Recenzja techniczna Sniper Elite: Resistance

Nie spodziewałem się żadnej rewolucji w Sniper Elite: Resistance, ale nie spodziewałem się takiej... stagnacji graficznej. Gra ma liczne problemy oraz niedoróbki, których nie sposób ignorować, nawet jeśli weźmie się pod uwagę, że to tytuł AA.

Recenzja techniczna

Mikołaj Łaszkiewicz

30 stycznia 2025

Graficzna stagnacja i nowe problemy. Recenzja techniczna Sniper Elite: Resistance
Grając na najniższych ustawieniach graficznych stracicie niewiele. Recenzja techniczna Marvel Rivals

Grając na najniższych ustawieniach graficznych stracicie niewiele. Recenzja techniczna Marvel Rivals

Marvel Rivals pojawiło się na rynku i szturmem podbiło serce graczy. Jak wypada ta superbohaterska produkcja na tle optymalizacji oraz innych technicznych aspektów? Jest naprawdę nieźle, ale doskwiera jej parę problemów.

Recenzja techniczna

Mateusz Zelek

24 stycznia 2025

Grając na najniższych ustawieniach graficznych stracicie niewiele. Recenzja techniczna Marvel Rivals
Ta gra jest jak stary Passat w dieslu - niestabilna, a do tego pamięć cieknie z każdej strony. Recenzja techniczna Assetto Corsa Evo

Ta gra jest jak stary Passat w dieslu - niestabilna, a do tego pamięć cieknie z każdej strony. Recenzja techniczna Assetto Corsa Evo

Wczesny dostęp Assetto Corsy Evo wystawia na próbę najmocniejsze komputery… i miłość fanów do tej serii symulatorów samochodowych. Zakup gry w wersji 0.1 zawsze oznacza techniczne trudności, ale w tym przypadku są one ponadprzeciętnie srogie.

Recenzja techniczna

Krzysztof Mysiak

21 stycznia 2025

Ta gra jest jak stary Passat w dieslu - niestabilna, a do tego pamięć cieknie z każdej strony. Recenzja techniczna Assetto Corsa Evo
Na Sigmara, jest dobrze, ale do boskiego poziomu jeszcze daleko. Recenzja techniczna Total War: WARHAMMER III - Omens of Destruction

Na Sigmara, jest dobrze, ale do boskiego poziomu jeszcze daleko. Recenzja techniczna Total War: WARHAMMER III - Omens of Destruction

Total War: WARHAMMER III nigdy nie był tytanem wydajności, ale czy coś się w tej kwestii zmieniło? Pora to sprawdzić przy okazji premiery nowego DLC.

Recenzja techniczna

Mateusz Zelek

31 grudnia 2024

Na Sigmara, jest dobrze, ale do boskiego poziomu jeszcze daleko. Recenzja techniczna Total War: WARHAMMER III - Omens of Destruction
Indy odnalazł zaginione cudo optymalizacji. Recenzja techniczna Indiana Jones and the Great Circle

Indy odnalazł zaginione cudo optymalizacji. Recenzja techniczna Indiana Jones and the Great Circle

W morzu optymalizacyjnych porażek tego roku, Indiana Jones i Wielki Krąg wypada nad wyraz pozytywnie. Gra nie cierpi na wiele bolączek, które trawią konkurencję i działa płynnie na większości współczesnych komputerów. Jeśli macie mocny sprzęt, to path tracing zmienia tytuł nie do poznania i warto go sprawdzić.

Recenzja techniczna

Mikołaj Łaszkiewicz

18 grudnia 2024

Indy odnalazł zaginione cudo optymalizacji. Recenzja techniczna Indiana Jones and the Great Circle
Błędy, znikające tekstury i pikujące fps-y. Recenzja techniczna Microsoft Flight Simulator 2024

Błędy, znikające tekstury i pikujące fps-y. Recenzja techniczna Microsoft Flight Simulator 2024

Microsoft Flight Simulator 2024 wystartował w kiepskim stanie technicznym, z licznymi błędami i gliczami w samej symulacji oraz działaniu AI. Optymalizacja w MSFS 2024 nie jest za to zła, choć apetyt na zasoby jest większy niż w poprzedniej odsłonie.

Recenzja techniczna

Dariusz Matusiak

4 grudnia 2024

Błędy, znikające tekstury i pikujące fps-y. Recenzja techniczna Microsoft Flight Simulator 2024
Bez DLSS-a nie ma sensu wbijać na kolejki. Recenzja techniczna Planet Coaster 2

Bez DLSS-a nie ma sensu wbijać na kolejki. Recenzja techniczna Planet Coaster 2

Planet Coaster 2 to kolejna strategia ekonomiczna od Frontier Developments oraz duchowy następna kultowej serii Rollercoaster Tycoon. Technicznie nie jest źle, ale bez DLSS-a ciężko uzyskać stabilne 60 kl./s.

Recenzja techniczna

Mateusz Zelek

27 listopada 2024

Bez DLSS-a nie ma sensu wbijać na kolejki. Recenzja techniczna Planet Coaster 2
Fatalny upscaling i wymagane konto PSN potrafią skutecznie zepsuć zabawę. Recenzja techniczna LEGO Horizon Adventures

Fatalny upscaling i wymagane konto PSN potrafią skutecznie zepsuć zabawę. Recenzja techniczna LEGO Horizon Adventures

LEGO Horizon Adventures spotkało się z umiarkowanym entuzjazmem graczy przede wszystkim ze względu na swoją cenę. Jak jednak sytuacja wygląda od strony technicznej? Niskie minimalne wymagania cieszą, jednak bardzo nachalny upscaling potrafi napsuć krwi.

Recenzja techniczna

Konrad Sarzyński

22 listopada 2024

Fatalny upscaling i wymagane konto PSN potrafią skutecznie zepsuć zabawę. Recenzja techniczna LEGO Horizon Adventures
Wszystkie recenzje techniczne

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl