Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier PC 101

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Black & White - recenzja gry

recenzja gry9 kwietnia 2001

Jaki jest Black&White? Zachwycający, wciągający, malowniczy i majestatyczny. Jest świetnym programem dla dzieci, ale także i dla dorosłych. Zapewnia wiele godzin świetnej zabawy. Jak czarno na białym, jest to jedna z najlepszych gier w historii.

Black & White - recenzja gry

Arthur's Knights: Rycerze Króla Artura - recenzja gry

recenzja gry8 kwietnia 2001

Kiedy zmęczą Was problemy dnia codziennego i nabierzecie ochoty, by przenieść się w czasy, kiedy najważniejszą wartością był honor i twarde reguły kodeksu rycerskiego wystarczy, iż uruchomicie „Rycerzy Króla Artura”.

Arthur's Knights: Rycerze Króla Artura - recenzja gry

Severance: Blade of Darkness - recenzja gry

recenzja gry5 kwietnia 2001

Blade Of Darkness pojawiło się niczym grom z nieba. Brak większej kampanii reklamowej i jakiegokolwiek rozgłosu nie wpłynął pozytywnie na moje pierwsze wrażenie dotyczące tej gry. Dopiero później miałem się przekonać, jak bardzo się myliłem.

Severance: Blade of Darkness - recenzja gry
Diablo - recenzja gry

Diablo - recenzja gry

recenzja gry5 kwietnia 2001

Diablo to drugie dziecko Blizzarda, które zyskało co najmniej tak wielką sławę (a może nawet i większą), jak Warcraft. Obecnie na rynku króluje już jego następca, warto jednak zastanowić się od czego wszystko się zaczęło.

Diablo - recenzja gry

Sheep - recenzja gry

recenzja gry4 kwietnia 2001

Sheep jest mieszanką gry zręcznościowej i logicznej. Powiedzmy, że jest to coś na pograniczu Lemmings i Worms. Zajmujemy się w niej opieką nad stadem owiec, konkretnie chodzi o bezpieczne przeprowadzenie ich przez planszę do określonego miejsca.

Sheep - recenzja gry

Submarine Titans - recenzja gry

recenzja gry2 kwietnia 2001

W czasach wszechobecnego trzeciego wymiaru Submarine Titans stanowi niezłą gratkę dla spragnionych dobrej produkcji graczy. Co więcej, szybko się nie znudzi, na co z pewnością wpłynie wysoki poziom trudności oraz możliwość grania trzema stronami.

Submarine Titans - recenzja gry

Might & Magic VI: Mandate of Heaven - recenzja gry

recenzja gry29 marca 2001

Might & Magic VI to jeden z najlepszych komputerowych RPGów. Nawet dzisiaj chociaż od jego powstania minęło już kilka lat nadal trzyma formę i powinien znaleźć się na półce każdego szanującego się miłośnika (i nie tylko) tego gatunku gier.

Might & Magic VI: Mandate of Heaven - recenzja gry

Grand Prix Legends - recenzja gry

recenzja gry27 marca 2001

Grand Prix Legends legendę ma wpisaną już w nazwie, ale czy twórcy tej gry zdawali sobie sprawę, że stanie się nią naprawdę? Na liczącym sobie zaledwie kilkanaście pozycji, rynku symulacji samochodowych GPL zajmuje miejsce w najściślejszej czołówce.

Grand Prix Legends - recenzja gry

Pizza Connection 2 - recenzja gry

recenzja gry22 marca 2001

Pizza - samo to słowo wywołuje u niektórych intensywny ślinotok. Nie ma chyba na świecie człowieka, który by raz w życiu nie spróbował tej potrawy. A na pewno nie ma już takiego, który by o pizzy nie słyszał.

Pizza Connection 2 - recenzja gry

Najdłuższa Podróż - recenzja gry

recenzja gry20 marca 2001

Za namową przyjaciela z kraju gdzie zima trwa znacznie dłużej niż u nas, a który już dawno skończył swoją Najdłuższą Podróż, włożyłem płytkę do napędu i zainstalowałem grę. I to był błąd, gdyż przez następne dwa dni nie było mnie dla świata.

Najdłuższa Podróż - recenzja gry

NBA Live 2001 - recenzja gry

recenzja gry19 marca 2001

Po kilku miesiącach oczekiwań w końcu w nasze ręce trafiła najnowsza, oznaczona numerem 2001 wersja tworzonej przez Electronic Arts komputerowej koszykówki - NBA Live. Czy warto było czekać? Odpowiedzi na to pytanie udzieli wam autor niniejszej recenzji.

NBA Live 2001 - recenzja gry

Europa Universalis - recenzja gry

recenzja gry14 marca 2001

Europa Universalis to gra, w iście doskonały sposób łącząca w sobie elementy strategiczne, militarne, ekonomiczne i dyplomatyczne. Swymi fundamentami sięga do dzieła sprzed lat – Civilization, lecz jest w całości nową i zgoła odmienną grą.

Europa Universalis - recenzja gry

Oni - recenzja gry

recenzja gry13 marca 2001

Zachwycałeś się ciekawą fabułą w Septerra Core? Znałeś na pamięć wszystkie combosy w Mortal Kombat? A może uwielbiałeś spojrzeć przeciwnikowi w jego wielkie oczy przed oddaniem śmiertelnego strzału w Shogo? Teraz możesz to wszystko zrobić w jednej grze.

Oni - recenzja gry

The Settlers IV - recenzja gry

recenzja gry12 marca 2001

Malutcy osadnicy po raz czwarty weszli do wnętrz naszych komputerów i zaczęli robić niemałe zamieszanie. Co takiego ma w sobie ta gra, że każda jej wersja od razu staje się przebojem? I dlaczego należy przypuszczać, że i czwarta część sukces ten powtórzy?

The Settlers IV - recenzja gry

Age of Sail II - recenzja gry

recenzja gry9 marca 2001

Ahoj wilki morskie i Wy, nie znające się na żeglarskim rzemiośle szczury lądowe. W końcu możemy wcielić się w kapitana żaglowca i rozegrać potyczkę, wziąć udział w wielkiej bitwie morskiej lub odbyć wielką kampanię, o czym opowie Wam nasz recenzent.

Age of Sail II - recenzja gry

Theme Park Inc. - recenzja gry

recenzja gry2 marca 2001

Symulacje parków rozrywki podbijają serca graczy na całym świecie, co jest widoczne chociażby na listach bestsellerów. Prekursor tego trendu, firma Bullfrog, powraca na rynek w wielkim stylu ze swoim nowym tytułem Theme Park Inc.

Theme Park Inc. - recenzja gry

Hugo: Tropikalna Wyspa - recenzja gry

recenzja gry1 marca 2001

Hugo – Tropikalna Wyspa przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 3 do 7-9 lat. Szata graficzna w jakiej gra jest utrzymana nie tchnie nowością, co jednak nie przeszkadza młodszym graczom przeżywać wraz z sympatycznym bohaterem nowe przygody.

Hugo: Tropikalna Wyspa - recenzja gry

Colin McRae Rally - recenzja gry

recenzja gry28 lutego 2001

Ta gra stała się przełomem w kategorii rajdów samochodowych. Twórcom udało się bowiem znaleźć złoty środek pomiędzy realizmem, a grywalnością. Pomimo ponad 2 lat od premiery przez wielu gra wciąż uważana za najlepszy symulator, jaki ukazał się na PC.

Colin McRae Rally - recenzja gry

Need for Speed III: Hot Pursuit - recenzja gry

recenzja gry28 lutego 2001

Wyścigi samochodowe, które na długo wyznaczyły nowy standard, często nie do osiągnięcia nawet przez najnowsze produkcje. Pomimo leciwego wieku swoją grywalnością nadal przyciągają rzesze graczy. Dlaczego tak jest? Przeczytajcie w recenzji.

Need for Speed III: Hot Pursuit - recenzja gry

SWAT 3: Close Quarters Battle - recenzja gry

recenzja gry27 lutego 2001

Taktyczna odmiana gier typu FPS notuje od pewnego czasu kolejne rekordy popularności. Najbardziej znanymi przedstawicielami tego gatunku jest Rainbow Six, Delta Force oraz właśnie SWAT 3. Czym ten tytuł ujął naszego recenzenta i rzesze graczy?

SWAT 3: Close Quarters Battle - recenzja gry

Kangurek KAO - recenzja gry

recenzja gry26 lutego 2001

Kangurek Kao to gra przeznaczona w założeniu dla dzieci, przyciągająca kolorową grafiką oraz nieskomplikowaną, ale wciągającą fabułą. Czy uda jej się podbić serca dzieci? Tego nie wiemy, ale możemy zaprezentować wrażenia naszego recenzenta.

Kangurek KAO - recenzja gry

Shogun: Total War - recenzja gry

recenzja gry23 lutego 2001

Jest rok 1530. Przez ostatnie 200 lat Japonią rządził szogunat Ashikaga, ze stolicą w Kyoto. Niedawna wojna oninów pokazała, że Ashikaga nie mają już władzy nad wielkimi klanami.Nadszedł czas, by nowy wojownik sięgnął po tytuł Szoguna.Czy będziesz nim ty?

Shogun: Total War - recenzja gry

Tony Hawk's Pro Skater 2 - recenzja gry

recenzja gry22 lutego 2001

„Tony Hawk’s Pro Skater 2” jest kontynuacją gry sportowej firmowanej nazwiskiem najsłynniejszego skatera Tony Hawka. Głównym tematem gry jest oczwiście akrobatyczna jazda na deskorolce, która ostatnio zdobywa w naszym kraju coraz większą popularność.

Tony Hawk's Pro Skater 2 - recenzja gry

American McGee's Alice - recenzja gry

recenzja gry21 lutego 2001

Kraina Czarów jest w niebezpieczeństwie. Musisz wrócić do niej, Alicjo, i to nie tylko po to by zmierzyć się z okrutną Królową, ale również po to, by odzyskać po przeżytej tragedii spokój ducha i wewnętrzną równowagę.Polecamy lekturę recenzji i samą grę.

American McGee's Alice - recenzja gry