Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje najlepszych gier PC 65

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Recenzja gry Legends of Eisenwald - Heroes of Might and Magic w średniowiecznym wydaniu

Recenzja gry Legends of Eisenwald - Heroes of Might and Magic w średniowiecznym wydaniu

7.0 10 lipca 2015

Białoruskie studio Aterdux Entertainment serwuje mały powrót do lat 90. w osadzonym w wyjątkowym świecie low-fantasy, przypominającym trochę HoMM i King’s Bounty – Legends of Eisenwald.

Recenzja gry Legends of Eisenwald - Heroes of Might and Magic w średniowiecznym wydaniu
Taniec śmierci Sandra - recenzja dodatku Danse Macabre do Heroes VI

Taniec śmierci Sandra - recenzja dodatku Danse Macabre do Heroes VI

7.0 5 października 2012

Stary wyga, weteran i wiarus z poprzednich odsłon serii ponownie pokazuje, na co go stać – tym razem mrok śmierci opanowuje wszystko co żywe w Danse Macabre – kolejnym rozszerzeniu do Might & Magic: Heroes VI.

Taniec śmierci Sandra - recenzja dodatku Danse Macabre do Heroes VI
Recenzja gry Slender: The Arrival - przerażająco, ale krótko

Recenzja gry Slender: The Arrival - przerażająco, ale krótko

7.0 3 kwietnia 2013

Darmowe Slender: The Eight Pages, mimo prostoty rozgrywki i słabej oprawy graficznej, podbiło serca amatorów horrorów. The Arrival rozbudowuje prosty pomysł do formatu pełnoprawnej gry, nie zatracając przy tym klimatu oryginału.

Recenzja gry Slender: The Arrival - przerażająco, ale krótko
Recenzja gry Warhammer 40,000: Sanctus Reach – turowa strategia dla hardkorowców

Recenzja gry Warhammer 40,000: Sanctus Reach – turowa strategia dla hardkorowców

7.0 20 stycznia 2017

Pamiętacie żywe szachy z Harry’ego Pottera? Jeśli zawsze chcieliście zagrać w ich odpowiednik ze świata Warhammera 40,000, to znaleźliście właściwą pozycję – w postaci Sanctus Reach ze stajni Slitherine.

Recenzja gry Warhammer 40,000: Sanctus Reach – turowa strategia dla hardkorowców

RollerCoaster Tycoon II - recenzja gry

7.0 8 maja 2003

Sequel jednej z najlepiej sprzedających się strategii ekonomicznych w historii - RollerCoaster Tycoon. Grę stworzył ten sam zespół developerski (pod przewodnictwem Chrisa Sawyera) co część pierwszą, wprowadzając wiele modyfikacji i usprawnień.

RollerCoaster Tycoon II - recenzja gry

The Matrix: Path of Neo - recenzja gry

7.0 14 grudnia 2005

Zagrać czy nie zagrać w nowego Matrixa? Wybierasz niebieską czy czerwoną tabletkę? Przed podjęciem decyzji nie zapomnij skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą.

The Matrix: Path of Neo - recenzja gry

Dead Man's Hand - recenzja gry

7.0 4 listopada 2005

Dead Man’s Hand broni się umiejscowieniem akcji na pomijanym przez producentów gier Dzikim Zachodzie. Tak na dobrą sprawę od czasu pamiętnych Outlaws nie mieliśmy do czynienia z udanymi tytułami osadzonymi w tych realiach.

Dead Man's Hand - recenzja gry

Trackmania - recenzja gry

7.0 24 marca 2004

Na pozór klasyczna wyścigówka. W Trackmanii jednak przed wyruszeniem na trasę przyjdzie nam samodzielnie ją zaprojektować, wybierając rodzaj i ukształtowanie terenu, szerokość dróg oraz przeszkody, z jakimi zmierzymy się podczas wyścigu.

Trackmania - recenzja gry

Chaser - recenzja gry

7.0 27 stycznia 2004

Chaser to dynamiczna gra akcji, w której obserwujemy toczące się wydarzenia z perspektywy pierwszej osoby. Przenosi nas do odległej przyszłości, 44 lata po założeniu pierwszej kolonii na Marsie...

Chaser - recenzja gry

KISS Psycho Circus: The Nightmare Child - recenzja gry

7.0 18 grudnia 2000

Świetna muzyka, psychodeliczne klimaty, ale jak się w nią gra? Odpowiedź znajdziecie w naszej recenzji.

KISS Psycho Circus: The Nightmare Child - recenzja gry
Gun Metal - recenzja gry

Gun Metal - recenzja gry

7.0 5 marca 2004

Gun Metal to niezwykle dynamiczna gra akcji stworzona pierwotnie na konsolę Xbox, a następnie przeniesiona na komputery klasy PC. Akcja przenosi gracza w odległą przyszłość...

Gun Metal - recenzja gry

Starmageddon - recenzja gry

7.0 10 maja 2002

Starmageddon to nowa produkcja firmy Lemon Interactive, rodzimego dystrybutora gier, określana jako „kosmiczny RTS 3D nowej generacji”.

Starmageddon - recenzja gry

WRC: FIA World Rally Championship - recenzja gry

7.0 12 października 2010

Tegoroczne rajdowe mistrzostwa świata powoli dobiegają końca, ale dla graczy mają się one dopiero rozpocząć. Czy najnowsza licencjonowana gra wyścigowa zyska przychylność fanów sportów motorowych?

WRC: FIA World Rally Championship - recenzja gry

FIFA Football 2004 - recenzja gry

7.0 2 grudnia 2003

Kolejna odsłona tej najbardziej uznanej gry sportowej oferuje fanom piłki nożnej poziom realizmu dotychczas nie spotykany w podobnych produkcjach. Od pierwszej odsłony „FIFA”, jej autorzy szczególną uwagę poświęcali wizualnej stronie swojego produktu...

FIFA Football 2004 - recenzja gry

RTL Ski Jumping 2007 - recenzja gry

7.0 27 lutego 2007

Skalę innowacji, na jaką porwali się autorzy gry, określę jednym słowem – mielizna. Można narzekać, że EA Sports wydaje rokrocznie tę samą FIFĘ, ale oni przynajmniej zmieniają kolorki w menu.

RTL Ski Jumping 2007 - recenzja gry
Recenzja The Secret World - innowacyjne, ale niedopracowane MMORPG

Recenzja The Secret World - innowacyjne, ale niedopracowane MMORPG

7.0 5 sierpnia 2012

The Secret World w wielu elementach wprowadza świeżość do gatunku MMORPG. Kilka istotnych problemów podkopuje jednak radość z odkrywania kolejnych tajemnic ciekawego uniwersum.

Recenzja The Secret World - innowacyjne, ale niedopracowane MMORPG

Pro Evolution Soccer 2008 - recenzja gry

7.0 15 listopada 2007

Pro Evolution Soccer 2008 to niestety najsłabsza gra z serii, pełna błędów i niedoróbek. Na przełom trzeba raczej poczekać do przyszłego roku.

Pro Evolution Soccer 2008 - recenzja gry

Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - recenzja gry

7.0 5 stycznia 2006

Bohaterem gry jest Edward Stubblefield, nieudolny komiwojażer, który w 1933 roku zostaje zastrzelony przez potencjalnego klienta i zakopany sześć stóp pod ziemią. Wskutek nieprzewidzianych okoliczności, w roku 1959 Edward ponownie budzi się do życia...

Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - recenzja gry

Forgotten Realms: Demon Stone - recenzja gry

7.0 10 lutego 2005

„Forgotten Realms: Demon Stone” to konwersja gry z konsol, która niekoniecznie musi przypaść do gustu PeCetowcom. Gra jest liniowa i oferuje niezbyt długą kampanię singleplayer.

Forgotten Realms: Demon Stone - recenzja gry
Tom Clancy's H.A.W.X. - recenzja gry

Tom Clancy's H.A.W.X. - recenzja gry

7.0 19 marca 2009

Latawce, dmuchawce, stal… Kilkadziesiąt ton stali śmiga w powietrzu i nie spada. To wbrew prawom fizyki. H.A.W.X. to najprawdziwszy arcade i fani symulacji nie mają tu czego szukać. Wszystkich innych zapraszamy do zapoznania się z recenzją.

Tom Clancy's H.A.W.X. - recenzja gry

Summoner - recenzja gry

7.0 13 lipca 2001

„Summoner” należy do nowej fali gier RPG, wzorowanych na japońskich produkcjach pokroju Final Fantasy. W przeciwieństwie do klasycznego nurtu tego gatunku, cechuje się sporym uproszczeniem zasad i samej rozgrywki.

Summoner - recenzja gry
Rayman Szalone Kórliki - recenzja gry

Rayman Szalone Kórliki - recenzja gry

7.0 29 grudnia 2006

Jeśli więc na Twej drodze stanie białe, pozornie niewinnie wyglądające, uszate żyjątko, nie zastanawiaj się, tylko przepychaczem zatkaj mu otwór gębowy, zanim Twoje uszy zostaną trwale nadwyrężone dźwiękiem o koszmarnie przenikliwej częstotliwości.

Rayman Szalone Kórliki - recenzja gry

Virtual Skipper 5 - recenzja gry

7.0 24 maja 2007

Piąta odsłona cyklu Virtual Skipper to gra na licencji tegorocznych rozgrywek o Puchar Ameryki. Po raz pierwszy w historii bierze w nich udział polski sternik.

Virtual Skipper 5 - recenzja gry

Championship Manager 2010 - recenzja gry

7.0 28 września 2009

Tegoroczny Championship Manager jest bezsprzecznie najlepszą od kilku lat częścią cyklu tworzonego przez Beautiful Game Studios. Mimo to dalej jest to gra, która nie dorównuje pierwszym, legendarnym odsłonom serii.

Championship Manager 2010 - recenzja gry