Recenzje najlepszych gier PC 44
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Harry Potter i Komnata Tajemnic - recenzja gry
7.5 2 grudnia 2002
Harry Potter i Komnata Tajemnic to druga część komputerowych przygód Harrego Pottera. W grze ponownie śledzimy przygody młodego czarodzieja, rozpoczynającego drugi rok nauki w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.
Harry Potter i Komnata Tajemnic - recenzja gryRecenzja gry The Technomancer - action RPG dla fanów Wiedźmina 3
7.5 28 czerwca 2016
Studio Spiders specjalizuje się w grach RPG, ale nie radzi sobie z nimi najlepiej... Poprawka: jak dotąd sobie nie radziło – The Technomancer pokazuje bowiem, że jeszcze trochę i praktyka uczyni z twórców Mars: War Logs i Bound by Flame mistrzów.
Recenzja gry The Technomancer - action RPG dla fanów Wiedźmina 3Recenzja gry StarCraft II: Legacy of the Void - wielki finał rozczarowuje
7.5 25 listopada 2015
Legacy of the Void to ostateczne zwieńczenie historii zapoczątkowanej w pierwszym Starcrafcie. Pora sprawdzić czy warto było na nie czekać tyle lat.
Recenzja gry StarCraft II: Legacy of the Void - wielki finał rozczarowujeRecenzja gry Terminator: Resistance – Roboty ciosane z drewna mają swoją duszę!
7.5 16 listopada 2019
Nowy Terminator jest zaskakująco satysfakcjonujący. Nie chodzi jednak o przeciętny film Tima Millera, a świeżutką grę krakowskiego studia Teyon – dewelopera, który w branży gamingowej "zabłysnął" dzięki niechlubnemu Rambo: The Video Game.
Recenzja gry Terminator: Resistance – Roboty ciosane z drewna mają swoją duszę!Recenzja gry The Bard's Tale 4 – staroszkolne RPG wraca do łask
7.5 18 września 2018
Na kontynuację popularnej w latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku serii elektronicznych erpegów musieliśmy czekać do schyłku lat dwudziestych wieku następnego. Czy w ogóle warto zawracać sobie dzisiaj głowę The Bard’s Tale IV: Barrows Deep?
Recenzja gry The Bard's Tale 4 – staroszkolne RPG wraca do łaskThe Operative: No One Lives Forever - recenzja gry
7.5 27 grudnia 2000
Gra ta co prawda to nie Deus Ex, ale jest równie wciągająca i pożerająca czas w ogromnych ilościach, a jednocześnie jest odpowiednikiem, porównując do świata filmu, lekkiej parodii filmu sensacyjnego jakim jest cykl przygód Jamesa Bonda.
The Operative: No One Lives Forever - recenzja gryRecenzja gry Blair Witch – najstraszniejszy las w grach
7.5 30 sierpnia 2019
Bloober Team to firma, która dla wielu stała się synonimem horroru. Blair Witch to pierwsza gra bazująca na licencji, ale twórcy to potencjalne ograniczenie przekuli w siłę, oferując kolejną udaną grę. Ale czy można mówić o najlepszym tytule w karierze?
Recenzja gry Blair Witch – najstraszniejszy las w grachEtherlords II: Second Age - recenzja gry
7.5 4 listopada 2003
Druga część interesującej strategii turowej z elementami cRPG – Etherlords, bazującej na takiej sławnej grze jak Heroes of Might & Magic. Akcja gry ponownie przenosi nas do świata fantasy, gdzie do walki stają cztery odmienne nacje.
Etherlords II: Second Age - recenzja gryRecenzja Mortal Kombat 1 - przyjemny, ale zachowawczy reset
7.5 18 września 2023
Mortal Kombat 1 rozpoczyna nowa erę smoczej serii i wkracza w świeżą linię czasową, gdzie historia przebiega niby nieco inaczej, a mimo wszystko wiele rzeczy pozostało po staremu. Pora rozpocząć kolejną edycję krwawego turnieju.
Recenzja Mortal Kombat 1 - przyjemny, ale zachowawczy resetWarlords: Battlecry III - recenzja gry
7.5 1 października 2004
„Warlords Battlecry 3” to bogaty w treść i ubogi w efekty słuchowo-wzrokowe RTS, który może przypaść do gustu fanom serii „Warlords” oraz starszym graczom, którzy przedkładają grywalność i wielość możliwości nad graficznymi fajerwerkami.
Warlords: Battlecry III - recenzja gryMight & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gry
7.5 11 kwietnia 2001
Na siódmą część Might & Magic nie musieliśmy czekać tak długo jak na część szóstą. Ukazała się prawie równo w rok po swojej znakomitej poprzedniczce i przyniosła trochę nowych rozwiązań, ale i pozostawiła po sobie pewien niedosyt.
Might & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gryDisciples II: Mroczne Proroctwo - recenzja gry
7.5 15 października 2002
Disciples II: Dark Prophecy to strategia turowa stanowiąca bezpośrednią kontynuację gry Apostołowie:Ziemie Święte. Wracamy do magicznego świata Sacred Lands, gdzie cztery rasy: Imperium, Górskie Klany, Przeklęte Legiony i Hordy Nieumarłych walczą o władzę
Disciples II: Mroczne Proroctwo - recenzja gryCall of Juarez - recenzja gry na PC
7.5 8 września 2006
Call of Juarez to tak naprawdę historia dwóch różnych ludzi, których połączyła tragedia. W pierwszej kolejności mamy okazję poznać Billy’ego. To typowy awanturnik, który po kilku latach postanawia powrócić w rodzinne strony...
Call of Juarez - recenzja gry na PCWarhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm - recenzja gry
7.5 28 marca 2008
Każdy, kto kupi tę grę, otrzyma dwie nowe frakcje, ciekawy element strategiczny wynikający z konieczności podbijania kolejnych planet i księżyców oraz garść dodatkowych jednostek.
Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm - recenzja gryEuropa Universalis: II Wojna Światowa - recenzja gry
7.5 5 lutego 2003
Hearts of Iron to strategia czasu rzeczywistego z akcją osadzoną w realiach II Wojny Światowej. Zespół, który ją stworzył, nawiasem mówiąc ten sam który stworzył serię Europa Universalis...
Europa Universalis: II Wojna Światowa - recenzja gryHearts of Iron III - recenzja gry
7.5 18 sierpnia 2009
Jak podbić Warszawę jednym kliknięciem? Hearts of Iron III ma odpowiedź.
Hearts of Iron III - recenzja gryModi i Nanna: Sprytne Smyki - recenzja gry
7.5 3 grudnia 2002
Modi i Nanna jest polskim projektem, wykonanym przez specjalistów i miłośników rozrywki komputerowej z grupy ReSync. Celem autorów było stworzenie gry całkowicie w konwencji 3D, takiej której fabuła i grafika zachwyci graczy w każdym wieku.
Modi i Nanna: Sprytne Smyki - recenzja gryKozacy II: Wojny Napoleońskie - recenzja gry
7.5 21 czerwca 2005
Autorzy drugiej części Kozaków nie poszli na skróty – włożyli w ten tytuł naprawdę wiele serca, co widać chociażby po dużej liczbie nowatorskich zmian. W zasadzie mamy do czynienia z inną grą.
Kozacy II: Wojny Napoleońskie - recenzja gryZoo Tycoon 2 - recenzja gry
7.5 5 stycznia 2005
Jako prezent pod choinkę nada się dla dzieci, które są wielbicielami zoologii i pochodnych. Starsi mogą być nieco zawiedzeni. Gra jest ładna, słodka i lekka, tego jej nie można odmówić.
Zoo Tycoon 2 - recenzja gryRecenzja gry The Surge 2 – najłatwiejsze Dark Souls, w jakie grałem
7.5 24 września 2019
Druga odsłona The Surge poprawia wszystkie najważniejsze błędy poprzednika i jest od niego zwyczajnie lepszą grą... ale jej obniżony poziom trudności rozczaruje niejednego fana gier typu soulslike.
Recenzja gry The Surge 2 – najłatwiejsze Dark Souls, w jakie grałemRecenzja gry Hitman – kapitalna rozgrywka, bardzo słaby serial
7.5 5 listopada 2016
Ostatni epizod Hitmana to ponownie świetnie skonstruowana misja oraz lokacja – i nic poza tym. Przygodom Agenta 47 nie tylko daleko do finału, ale i do jakiegoś konkretnego rozwinięcia opowiadanej historii.
Recenzja gry Hitman – kapitalna rozgrywka, bardzo słaby serialRecenzja gry Dead Island: Riptide - powtórka z zombie apokalipsy
7.5 22 kwietnia 2013
Techland ponownie proponuje nam urlop na tropikalnej wyspie pełnej żywych trupów. Sprawdzamy jak prezentuje się Dead Island: Riptide względem swego poprzednika i czy warto zainwestować pieniądze w wakacje z piekła rodem.
Recenzja gry Dead Island: Riptide - powtórka z zombie apokalipsyRecenzja Mass Effect: Legendary Edition - drogo, ale dobrze
7.5 17 maja 2021
Złe wieści, pecetowcy. Mody jednak nie wystarczą, by mieć to samo, co oferuje Mass Effect: Legendary Edition. Może dałyby podobny efekt w ME2 i ME3, ale w „jedynce” zmieniono tyle, że chwilami przypomina raczej remake niż remaster. Tylko ta cena…
Recenzja Mass Effect: Legendary Edition - drogo, ale dobrzeRecenzja gry Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara – niezbyt trudne sprawy
7.5 2 października 2014
W grze Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara studio Frogwares próbuje wprowadzić skostniały gatunek przygodówek detektywistycznych na nowe tory. Zastanówmy się, czy im się to udało.
Recenzja gry Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara – niezbyt trudne sprawy