Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier PC 74

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Dark Sector - recenzja gry na PC

recenzja gry9 marca 2009

Dark Sector pojawił się na konsolach blisko rok temu. Premierę wersji na komputery osobiste można więc uznać za niespodziankę. Czy warto wcielić się ponownie w Haydena Tenno?

Dark Sector - recenzja gry na PC

Judge Dredd: Dredd vs Death - recenzja gry

recenzja gry6 stycznia 2004

Sędzia Dredd - twardziel jakich mało, a jednocześnie osoba, która śmiertelnie poważnie traktuje swoją pracę – to postać, w którą wcielamy się w tej produkcji. Gra nie ma nic wspólnego z filmową adaptacją przygód Dredda jak można by początkowo przypuszczać

Judge Dredd: Dredd vs Death - recenzja gry

Sega Rally - recenzja gry na PC

recenzja gry19 października 2007

Czy najnowsza odsłona Sega Rally to naprawdę godny następca legendarnej serii samochodówek?

Sega Rally - recenzja gry na PC

Sid Meier's Sim Golf - recenzja gry

recenzja gry22 lipca 2002

Sid Meier’s Sim Golf to symulacja ekonomiczno-budowlana, powstała przy współpracy z Maxis Games, ekspertem od tego typu produkcji (Sim City, The Sims). W grze możemy projektować, budować i zarządzać polami golfowymi na różnych poziomach szczegółowości.

Sid Meier's Sim Golf - recenzja gry
Diablo II - recenzja gry

Diablo II - recenzja gry

recenzja gry20 grudnia 2000

Ograniczenia wieku: z uwagi na licznie występujące drastyczne sceny zaleca się użytkowanie programu jedynie osobom powyżej czterdziestego roku życia.

Diablo II - recenzja gry
Piętnaste urodziny Diablo II - wspominamy grę, która zdefiniowała gatunek hack-and-slashy

Piętnaste urodziny Diablo II - wspominamy grę, która zdefiniowała gatunek hack-and-slashy

gramy dalej29 czerwca 2015

To, jak wyglądają współczesne hack and slashe, zawdzięczamy przede wszystkim serii Diablo. Druga odsłona, która do perfekcji doprowadziła zaproponowany w „jedynce” model zabawy, obchodzi dziś piętnaste urodziny. Dlaczego jest dla gatunku tak istotna?

Piętnaste urodziny Diablo II - wspominamy grę, która zdefiniowała gatunek hack-and-slashy
Age of Mythology - recenzja gry

Age of Mythology - recenzja gry

recenzja gry6 grudnia 2002

Age of Mythology to kolejna strategia czasu rzeczywistego zespołu Ensemble Studios, twórców bestsellerowej serii Age of Empires.

Age of Mythology - recenzja gry

Atlantyda: Zaginiony Ląd - Próba Ognia - recenzja gry

recenzja gry10 lipca 2002

Atlantyda: Zaginiony Ląd - Próba Ognia to przygodowa gra akcji FPP oparta o fabułę animowanego filmu o zaginionej Atlantydzie z wytwórni Disney Entertainment.

Atlantyda: Zaginiony Ląd - Próba Ognia - recenzja gry

RollerCoaster Tycoon 3 - recenzja gry

recenzja gry3 lutego 2005

„RollerCoaster Tycoon 3” prezentuje zupełnie inne podejście do rozrywki, aniżeli jego poprzednicy. Gra jest zdecydowanie prostsza, bardziej nakierowana na współczesnego odbiorcę. Prawdziwi stratedzy mogą zgrzytać zębami.

RollerCoaster Tycoon 3 - recenzja gry

Pacific Fighters - recenzja gry

recenzja gry8 marca 2005

Co nowego znajdziemy w „Pacific Fighters”? Przede wszystkim sprzęt. Jeśli dobrze rozejrzycie się po niebie i ziemi, znajdziecie tu aż 60 różnych maszyn. A wszystko w świetnej jakości grafiki i maniackim wręcz przywiązaniu autorów gry do szczegółów.

Pacific Fighters - recenzja gry
The Settlers: Dziedzictwo Królów - recenzja gry

The Settlers: Dziedzictwo Królów - recenzja gry

recenzja gry11 marca 2005

Jeżeli „The Settlers: Heritage of Kings” traktujemy jako RTS, niezwiązany z poprzednimi odsłonami Osadników, jest to gra wyśmienita. Bądźmy jednak fair. Mimo wszystko, tytuł do czegoś zobowiązuje.

The Settlers: Dziedzictwo Królów - recenzja gry

Hellforces - recenzja gry

recenzja gry16 września 2005

Romans z Hellforces rozpoczyna się jękiem rozkoszy. Oprawa wizualna nie budzi żadnych zastrzeżeń. Ładnie wykonane bronie, przyjemne modele przeciwników oraz ogólny rozkład okolicy, związany z zamieszkami wywołanymi przez satanistów, mogą się podobać.

Hellforces - recenzja gry
Dungeon Siege II - recenzja gry

Dungeon Siege II - recenzja gry

recenzja gry30 września 2005

Po dziś dzień najtęższe głowy nie mogą rozgryźć „co takiego jest w tych hack’n’slashach, że przyciągają tłumy?”. Już ja im powiem...

Dungeon Siege II - recenzja gry

Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gry

recenzja gry30 grudnia 2004

„Locomotion” to gra, która w dzisiejszych czasach, może co najwyżej konkurować z produkcjami trzeciej kategorii. Przyjemna gra straciła wiele w oczach fanów również dzięki wprowadzeniu masy nikomu nie potrzebnych usprawnień i usunięciu starych.

Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gry

Silent Hunter III - recenzja gry

recenzja gry6 maja 2005

Po drugiej odsłonie Silent Huntera kurtyna miłosiernie opadła. Dostaliśmy do ręki część trzecią, która pokazuje nie tylko, jak podwodniackie życie może wyglądać na komputerze, ale i jak może wyglądać naprawdę.

Silent Hunter III - recenzja gry

The Elder Scrolls III: Trójca - recenzja gry

recenzja gry9 czerwca 2003

Tribunal to Oficjalny, płatny dodatek do The Elder Scrolls III: Morrowind, jednego z najlepszych cRPG ostatnich lat. Według samych autorów Tribunal ma się do Morrowind’a podobnie jak Opowieści z Wybrzeża Mieczy do Wrót Baldura...

The Elder Scrolls III: Trójca - recenzja gry

Tajemnica Janatris - recenzja gry

recenzja gry23 listopada 2004

Ukazanie się drugiej części „Gooki” poprzedziły dziesiątki pochlebnych zapowiedzi. Fani wręcz się przekrzykiwali, jaka to będzie rewolucyjna i wspaniała gra. Nadszedł więc moment prawdy i najwyższa pora sprawdzić, ile z tych słów było czczymi obietnicami.

Tajemnica Janatris - recenzja gry

SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry

recenzja gry1 lipca 2004

Spellforce: The Order of Dawn to hybryda dwóch gatunków RTS oraz cRPG osadzona w realiach fantasy. Jej twórcą jest nieznany dotąd w szerokim świecie zespół Phenomic, założony przez szanowaną personę, Volkera Werticha, twórcę serii The Settlers.

SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry

Emergency 2: The Ultimate Fight For Life - recenzja gry

recenzja gry28 kwietnia 2003

Emergency 2: The Ultimate Fight for Life to druga część strategicznej serii, która ma za zadanie ukazać młodym graczom jak ciężka jest praca służb, których zadaniem jest zapobieganie skutkom katastrof, tj. straży pożarnej, policji i pogotowia.

Emergency 2: The Ultimate Fight For Life - recenzja gry
Gun Metal - recenzja gry

Gun Metal - recenzja gry

recenzja gry5 marca 2004

Gun Metal to niezwykle dynamiczna gra akcji stworzona pierwotnie na konsolę Xbox, a następnie przeniesiona na komputery klasy PC. Akcja przenosi gracza w odległą przyszłość...

Gun Metal - recenzja gry

Korea: Zapomniany Konflikt - recenzja gry

recenzja gry3 lutego 2004

Korea: Zapomniany Konflikt to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Plastic Reality Technologies i znanego europejskiego wydawcę, firmę Cenega. Akcja rozgrywa się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953.

Korea: Zapomniany Konflikt - recenzja gry

Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gry

recenzja gry4 września 2007

A jeżeli po przeczytaniu tej recenzji nadal zadajecie sobie hamletowskie pytanie „kupić czy nie kupić”, to przynajmniej posłuchajcie dobrej rady i pod żadnym pozorem nie ściągajcie dema, by pomóc sobie w podjęciu decyzji.

Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gry

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - recenzja gry

recenzja gry26 września 2003

Shadows of Undrentide to pierwszy dodatek do Neverwinter Nights stworzony jest przez firmę BioWare oraz nowo powstałe studio FloodGate, składające się przede wszystkim z byłych członków zespołu Looking Glass Studios.

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - recenzja gry

Warrior Kings: Battles - recenzja gry

recenzja gry11 września 2003

Oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Warrior Kings. Akcja toczy się 100 lat po wydarzeniach opisanych w podstawowej wersji gry.

Warrior Kings: Battles - recenzja gry