Popularne recenzje gier PC 52
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Mortyr 2: For Ever - recenzja gry
recenzja gry7 grudnia 2004
Zerowa interaktywność otoczenia, szczątkowa możliwość wchodzenia do budynków, liniowość rozgrywki, słaba AI wrogów, małe lokacje – no cóż, nie tego gracze oczekują po grach typu FPS.
Mortyr 2: For Ever - recenzja gryStrategic Command: European Theater - recenzja gry
recenzja gry20 marca 2003
Strategic Command: European Theater to gra zrealizowana w firmie Big Time Software, specjalizującej się w tworzeniu realistycznych komputerowych gier wojennych.
Strategic Command: European Theater - recenzja gryCodename: Panzers - Faza Pierwsza - recenzja gry
recenzja gry1 września 2004
Wydana przez Niemców (CDV Software) i wyprodukowana przez Węgrów (Stormregion) Codename Panzers: Faza Pierwsza to gra, która jak mało która, narobiła strasznie dużo zamieszania. Czas odpowiedzieć, czy gra sama w sobie jest warta uwagi graczy...
Codename: Panzers - Faza Pierwsza - recenzja gryDungeon Lords - recenzja gry
recenzja gry20 czerwca 2005
Przez knowania Wielkiego Kręgu Magów zszedł z tego świata Galdryn of the Meadows. Jego szef, Lord Davenmor, posmutniał. My również posmutnieliśmy dostawszy grę, która byłaby naprawdę fajna gdyby nie...
Dungeon Lords - recenzja gryBattle Mages - recenzja gry
recenzja gry12 sierpnia 2004
W świecie "Battle Mages" chronionym przed złem mocą Magicznego Kryształu, Ludzie, Krasnoludy i Elfy żyły w zgodzie i wzajemnym poszanowaniu do czasu, gdy w elfiej społeczności pojawił się Czarnoksiężnik nawołujący do powrotu na rodzime ziemie Elfów.
Battle Mages - recenzja gryLine of Sight: Vietnam - recenzja gry
recenzja gry24 kwietnia 2003
Kolejna wojenna propozycja zespołu nFusion Interactive, który poprzednio zaserwował graczom dwie całkiem udane gry akcji osadzone w realiach II Wojny Światowej, tj. Deadly Dozen i Deadly Dozen: Pacific Theater.
Line of Sight: Vietnam - recenzja gry
Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gry
recenzja gry10 grudnia 2004
“Medal of Honor: Pacific Assault” jest udaną kontynuacją. Z pewnością nie jest to produkt przełomowy, lecz śmiało może podjąć równorzędną walkę z „Call of Duty” i innymi reprezentantami gatunku.
Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gryCycling Manager 3 - recenzja gry
recenzja gry29 grudnia 2003
Trzecia część cyklu managerów kolarskich Cycling Manager, który na przestrzeni kilku lat swego rozwoju zdobył sobie zasłużone uznanie setek miłośników tej dyscypliny sportowej.
Cycling Manager 3 - recenzja gryGorky Zero: Fabryka Niewolników - recenzja gry
recenzja gry22 września 2003
Gorky Zero to prequel znanej taktyczno-przygodowej gry Gorky 17, stworzonej przez polskie studio developerskie Metropolis Software. Akcja tego tytułu toczy się kilka lat przed wydarzeniami znanymi z Gorky 17...
Gorky Zero: Fabryka Niewolników - recenzja gryEmpires: Dawn of the Modern World - recenzja gry
recenzja gry5 lutego 2004
Empires: Dawn of the Modern World to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios, który zasłynął w świecie dzięki grze zatytułowanej Empire Earth...
Empires: Dawn of the Modern World - recenzja gryExpendable - recenzja gry
recenzja gry16 maja 2001
Twórcy „Expendable” firma Rage wykonali kawał naprawdę dobrej roboty. Stworzyli grę akcji z widokiem w trzeciej osobie, gdzie gracz nie musi zbytnio wysilać szarych komórek, liczy się przede wszystkim refleks i sprawne palce.
Expendable - recenzja gryWarhammer: Shadow of the Horned Rat - recenzja gry
recenzja gry20 kwietnia 2001
Shadow of the Horned Rat to pierwsza gra strategiczna czasu rzeczywistego oparta o zasady świata Warhammer Fantasy Battle, która dzięki zastosowanym rozwiązaniom zapewniła sobie należne miejsce w panteonie klasyki gier komputerowych.
Warhammer: Shadow of the Horned Rat - recenzja gryGlobal Operations - recenzja gry
recenzja gry1 lipca 2002
Global Operations to taktyczna gra akcji przedstawiająca rzeczywiste zadania wykonywane przez oddziały specjalne. Łączy w sobie najlepsze cechy takich swoich poprzedniczek jak: Counter Strike, Rainbow Six i Team Fortress.
Global Operations - recenzja gryEarth 2150: The Moon Project - recenzja gry
recenzja gry21 grudnia 2000
The Moon Project jest udaną kontynuacją przełomowej gry z gatunku RTS pt. Earth 2150, pozwalającą wszystkim jej fanom przedłużyć rozgrywkę i przyjemność z nią związaną o kilka bezsennych nocy.
Earth 2150: The Moon Project - recenzja gryEchelon - recenzja gry
recenzja gry1 sierpnia 2001
Futurystyczny symulator walki powietrznej, osadzony w odległej przyszłości i jako jeden z pierwszych oferujący możliwość walki tuż nad powierzchnią obcej planety.
Echelon - recenzja gry
Emperor: Battle for Dune - recenzja gry
recenzja gry20 lipca 2001
Na tą grę czekało mnóstwo ludzi. Kontynuacja prekursora i praprzodka wszystkich RTS'ów Dune 2, osadzona w pięknym i zarazem strasznym świecie pustynnej planety Arrakis. Wszystko wykonane w technologii 3D dzięki czemu gra wygląda naprawdę niesamowicie.
Emperor: Battle for Dune - recenzja gryEmpire Earth - recenzja gry
recenzja gry3 grudnia 2001
Empire Earth jest erteesem cudownie grywalnym i bezkonkurencyjnie różnorodnym, a dodatkowo potencjał, jaki oddaje do rąk każdemu chętnemu własnoręcznie skonstruować kawałek historii, każe rokować tej wyjątkowej grze długi żywot.
Empire Earth - recenzja gryPayuta i Bóg Lodu - recenzja gry
recenzja gry15 czerwca 2001
Payuta i Bóg Lodu jest jednym z produktów UBI Kids – stosunkowo niedawno otwartego pododdziału UBI Soft, który zajmuje się tworzeniem prostych gier i programów edukacyjnych dla dzieci, produktem zresztą całkiem udanym.
Payuta i Bóg Lodu - recenzja gryClose Combat V: Invasion Normandy - recenzja gry
recenzja gry23 stycznia 2001
Jest to nowa odsłona zasłużonej serii gier traktującej o walkach II wojny światowej. Tym razem przenosi nas w miejsce największej operacji desantowej – Normandii. Czy podzieli ona losy nieudanej poprzedniczki, czy stanie się przebojem – zobaczcie sami.
Close Combat V: Invasion Normandy - recenzja gry
Diablo II - recenzja gry
recenzja gry20 grudnia 2000
Ograniczenia wieku: z uwagi na licznie występujące drastyczne sceny zaleca się użytkowanie programu jedynie osobom powyżej czterdziestego roku życia.
Diablo II - recenzja gry
Piętnaste urodziny Diablo II - wspominamy grę, która zdefiniowała gatunek hack-and-slashy
gramy dalej29 czerwca 2015
To, jak wyglądają współczesne hack and slashe, zawdzięczamy przede wszystkim serii Diablo. Druga odsłona, która do perfekcji doprowadziła zaproponowany w „jedynce” model zabawy, obchodzi dziś piętnaste urodziny. Dlaczego jest dla gatunku tak istotna?
Piętnaste urodziny Diablo II - wspominamy grę, która zdefiniowała gatunek hack-and-slashyDogs of War - recenzja gry
recenzja gry27 grudnia 2000
Dogs of War mogą stanowić ciekawą pozycję na rynku strategii 3D. Nie są typowym powieleniem znanych standardów, wnoszą coś nowego. Może właśnie dlatego warto przyjrzeć się im nieco bliżej.
Dogs of War - recenzja gryDracula: Zmartwychwstanie - recenzja gry
recenzja gry22 maja 2001
Dracula: Zmartwychwstanie to próba wykorzystania postaci mrocznego hrabiego w grze komputerowej. Wygląda jednak na to, że pomimo dobrych chęci twórców końcowy efekt ich pracy jest mocno problematyczny...
Dracula: Zmartwychwstanie - recenzja gryBattle Isle: The Andosia War - recenzja gry
recenzja gry17 kwietnia 2001
Celem ludzi z Blue Byte było stworzenie gry o takiej głębi, jakiej nie dorównuje żaden inny gatunek gier komputerowych. Postanowiono połączyć elementy dwóch popularnych obecnie gatunków strategii: RTS ze starą, poczciwą turówką.
Battle Isle: The Andosia War - recenzja gry