Recenzje najlepszych gier strategicznych 18
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 580 tekstów spełniających te kryteria.
Knights & Merchants: The Peasants Rebellion - recenzja gry
6.5 5 lutego 2002
„The Peasant Rebellion” to kontynuacja Knights & Merchants, która nie tak dawno ujrzała światło dzienne, jednakże na pewno nie możemy nazwać jej drugą częścią.
Knights & Merchants: The Peasants Rebellion - recenzja gry
Knights & Merchants: The Shattered Kingdom - recenzja gry
6.5 31 maja 2001
Knights and Merchants to strategia czasu rzeczywistego, rozgrywająca się w pseudo-średniowiecznych czasach. Umożliwia Wam ona odegranie kluczowej roli królewskiego hetmana koronnego w pasjonującej historii, która daje dużo do myślenia, albo nie-myślenia.
Knights & Merchants: The Shattered Kingdom - recenzja gryWarlords IV: Bohaterowie Etherii - recenzja gry
6.5 12 marca 2004
Warlords IV: Heroes of Etheria podobnie jak części poprzednie serii Warlords, jest strategią turową z elementami cRPG osadzoną w świecie fantasy. Gracze ponownie mogą stanąć na czele wojsk złożonych ze smoków, pegazów, mrocznych elfów...
Warlords IV: Bohaterowie Etherii - recenzja gry
Trochę Settlers, a trochę Frostpunk. Ta polska strategia nie do końca wie, czym chce być
6.5 15 sierpnia 2023
Gord zwraca na siebie uwagę atmosferą, ale poza tym prezentuje się dość przeciętnie. Sprawia wrażenie, jakby deweloperzy na papierze wiedzieli, co chcą zrobić, ale w praktyce nie udało im się osiągnąć zamierzonego efektu.
Trochę Settlers, a trochę Frostpunk. Ta polska strategia nie do końca wie, czym chce byćKroniki Czarnego Księżyca - recenzja gry
6.5 2 lutego 2001
Mimo że Kroniki Czarnego Księżyca nie są grą wybitną, powalającą na kolana olśniewającą grafiką itp. ma w sobie to „coś” co pozwala nam spędzić przy niej wiele godzin dobrze się bawiąc.
Kroniki Czarnego Księżyca - recenzja gryReal War - recenzja gry
6.5 4 stycznia 2002
Real War to strategia czasu rzeczywistego, której akcja przenosi graczy do roku 2007, gdzie jako głównodowodzący sił zbrojnych Stanów Zjednoczonych zmagać się oni będą z międzynarodowymi grupami terrorystycznymi.
Real War - recenzja gryHeroes of Annihilated Empires - recenzja gry
6.5 8 grudnia 2006
Jacy powinni być Heroesi, żeby zostać grą roku 2006? Pytanie życzeniowe, ale dlaczego mamy nie stawiać sobie i innym ambitnych celów?
Heroes of Annihilated Empires - recenzja gryFaces of War: Oblicza Wojny - recenzja gry
6.5 10 października 2006
Faces of War: Oblicza Wojny to jedna z najnowszych gier wojennych, osadzonych w realiach II Wojny Światowej. Jest to sequel wydanej w 2004 roku gry Soldiers: Ludzie Honoru, która zrobiła sporo zamieszania w światku graczy.
Faces of War: Oblicza Wojny - recenzja gryCeltic Kings: Rage of War - recenzja gry
6.5 17 lutego 2003
Celtic Kings to kolejna produkcja (po Tzar: Burden of the Crown) bułgarskiego producenta Haemimont Games. Jest to izometryczna strategia czasu rzeczywistego zawierająca elementy gier przygodowych i cRPG.
Celtic Kings: Rage of War - recenzja gryPanzer General III: Scorched Earth - recenzja gry
6.5 19 stycznia 2001
Rzut oka na kolejne dzieło z kultowej serii „Generałów” firmy SSI. Krótka recenzja gry zawierająca najważniejsze fakty dotyczące tej pozycji. Zestawienie jej zalet i wad oraz ocena.
Panzer General III: Scorched Earth - recenzja gryWorms 4: Totalna Rozwałka - recenzja gry
6.5 6 października 2005
Z jednej strony jest to gra przyjemna, lekka i zabawna. Z drugiej niemal się nie odróżnia od swoich trójwymiarowych poprzedniczek. Polonizacja jest zaś po prostu dobra. Czy jednak nowe Wormsy pozwalają się w nich zatracić?
Worms 4: Totalna Rozwałka - recenzja gry
Recenzja gry Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - schodzimy do podziemia
6.5 18 maja 2013
Wracamy do krainy Ashan – tym razem główne skrzypce grają tu mroczne elfy – drzemiąca dotąd w czeluściach podziemnych lochów nowa rasa. Czy znajdzie się dla niej godne miejsce w panteonie dotychczasowych frakcji świata Might&Magic Heores VI?
Recenzja gry Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - schodzimy do podziemia
Recenzja gry Transport Fever 2 – Dobry symulator, słaby tycoon
6.5 11 grudnia 2019
Trzy lata to całkiem sporo, aby w niezłej grze znaleźć to, co nie pozwala jej być bardzo dobrą. Czy studiu Urban Games udała się ta sztuka i wraz z Transport Fever 2 czeka nas wreszcie rozgrywka na miarę tej z kultowego Transport Tycoon?
Recenzja gry Transport Fever 2 – Dobry symulator, słaby tycoonSudden Strike 3: Arms for Victory - recenzja gry
6.5 12 lutego 2008
Mimo swoich wad, Sudden Strike 3 jest grą bardzo miodną. Sekret owego miodu jest jednak bardzo banalny. SS3 to tytuł, który bazuje na niezwykle udanej iluzji czegoś, co jest lepsze od "papkowej konkurencji".
Sudden Strike 3: Arms for Victory - recenzja gryEarth 2150: The Moon Project - recenzja gry
6.5 21 grudnia 2000
The Moon Project jest udaną kontynuacją przełomowej gry z gatunku RTS pt. Earth 2150, pozwalającą wszystkim jej fanom przedłużyć rozgrywkę i przyjemność z nią związaną o kilka bezsennych nocy.
Earth 2150: The Moon Project - recenzja gryGrand Ages: Rome - recenzja gry
6.5 14 maja 2009
Kolejne dzieło o budowaniu Rzymu, reprezentując dość standardowe podejście do gatunku, nie jest ani krokiem w przód, ani w tył.
Grand Ages: Rome - recenzja gryWar Leaders: Clash of Nations - recenzja gry
6.5 6 listopada 2008
Seria Total War od lat święci triumfy i cieszy się niesłabnącą popularnością. Nic dziwnego, że pojawiają się tytuły, próbujące przenieść jej mechanikę i rozwiązania w rejony dotychczas skrzętnie omijane przez Creative Assembly. Taką grą jest War Leaders.
War Leaders: Clash of Nations - recenzja gry
Recenzja gry War for the Overworld - sklonować Dungeon Keepera
6.5 30 kwietnia 2015
W krótkim czasie otrzymaliśmy dwie gry odwołujące się do klasycznego hitu o nazwie Dungeon Keeper. Pierwsza z nich - War of the Overworld - w wieli miejscach odwołuje się do legendarnego tytułu, jawnie zapożyczając pomysły z pierwowzoru.
Recenzja gry War for the Overworld - sklonować Dungeon Keepera
Tom Clancy's EndWar - recenzja gry
6.5 21 kwietnia 2009
Szumnie zapowiadany nowy rozdział w historii RTS-ów może i nadszedł, szkoda tylko, że zamiast mocnego wejścia zaliczył na progu glebę.
Tom Clancy's EndWar - recenzja gryMassive Assault - recenzja gry
6.5 18 lutego 2004
Strategia turowa, rozgrywająca się odległej przyszłości. W roku 2365 ludzie odkryli w przestrzeni kosmicznej sześć planet bogatych w surowce potrzebne ziemskiej cywilizacji do dalszej egzystencji.
Massive Assault - recenzja gryColobot - recenzja gry
6.5 23 kwietnia 2002
Colobot to strategia czasu rzeczywistego przeznaczona dla najmłodszych miłośników komputerowej rozrywki. Gracze mają za zadanie pomóc dzielnemu astronaucie, który w wyniku cięć budżetowych w NASA, musi samotnie znaleźć nowy dom dla Ziemian.
Colobot - recenzja gryPlayboy: The Mansion - recenzja gry na PC
6.5 25 marca 2005
Wcielając się w rolę historycznego założyciela najsłynniejszego erotycznego czasopisma na świecie, zbudujemy trwałe fundamenty pod wypełnione luksusami, hedonistyczne życie. Takie przynajmniej były założenia gry. A co z nich wyszło?
Playboy: The Mansion - recenzja gry na PC
Recenzja gry From Dust, czyli g40sta zabawy w boga
6.5 1 sierpnia 2011
Pierwszego dnia bóg przesypał piasek. Drugiego przelał wodę. Trzeciego ugasił szalejący ogień. Eric Chahi, słynny autor Another World, postanowił przypomnieć o swoim istnieniu, przygotowując symulację bycia istotą boską – kreatorem.
Recenzja gry From Dust, czyli g40sta zabawy w bogaConquest: Wojny Pogranicza - recenzja gry
6.5 3 kwietnia 2002
Conquest: Frontier Wars to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, w której cała akcja toczy się w przestrzeni kosmicznej.
Conquest: Wojny Pogranicza - recenzja gry