Recenzje najlepszych gier strategicznych 21
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 560 tekstów spełniających te kryteria.
Dyplomacja - recenzja gry
6.0 14 grudnia 2005
Negocjowanie „pod stołem” umów z innymi państwami, by w najmniej spodziewanym momencie wbić im w plecy sztylet i doprowadzić do ich ostatecznego upadku, to kwintesencja oryginalnej Dyplomacji. W komputerowej adaptacji gracze mogą robić to samo.
Dyplomacja - recenzja gryHotDogs HotGirls - recenzja gry
6.0 30 marca 2006
HotDogs HotGirls prezentuje się zdecydowanie lepiej niż można byłoby początkowo sądzić. Z całą pewnością nie można jednak określić tej gry mianem pełnoprawnej strategii, gdyż elementy ekonomiczne zostały w bardzo dużym stopniu uproszczone.
HotDogs HotGirls - recenzja gryCrazy Factory - recenzja gry
6.0 23 lipca 2003
Crazy Factory to gra finansowo-strategiczna, w której rozwijamy własny interes, zarządzamy zespołem wynalazców i tworzymy, a następnie sprzedajemy różnego rodzaju... zabawki.
Crazy Factory - recenzja gryChris Sawyer's Locomotion - recenzja gry
6.0 30 grudnia 2004
„Locomotion” to gra, która w dzisiejszych czasach, może co najwyżej konkurować z produkcjami trzeciej kategorii. Przyjemna gra straciła wiele w oczach fanów również dzięki wprowadzeniu masy nikomu nie potrzebnych usprawnień i usunięciu starych.
Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gryThe Great Battles Collector's Edition - recenzja gry
6.0 18 maja 2001
The Great Battles Collector’s Edition umożliwia nam poznanie wielkich bitew trzech największych wodzów świata starożytnego: Aleksandra Wielkiego, Hannibala Barkasa oraz Gajusza Juliusza Cezara.
The Great Battles Collector's Edition - recenzja gryO.R.B. - recenzja gry
6.0 13 lutego 2003
O.R.B. to strategia czasu rzeczywistego opowiadająca o desperackiej walce między mieszkańcami dwóch planet. Przedmiotem ich sporu jest bardzo bogaty w surowce naturalne pas asteroidów, stanowiący klucz do dalszego rozwoju obu nacji.
O.R.B. - recenzja gryRecenzja gry Pizza Connection 3 – biznes na cienkim cieście
5.5 26 marca 2018
Po długich 17 latach możemy wreszcie odkurzyć nieużywaną knajpkę i wrócić do gastronomicznego biznesu w serii Pizza Connection. Czy nowa odsłona ekonomicznego cyklu jest pysznym daniem z pieca opalanego węglem, czy może tandetną mrożonką z supermarketu?
Recenzja gry Pizza Connection 3 – biznes na cienkim cieścieParaWorld - recenzja gry
5.5 8 stycznia 2007
Paraworld miał być grą, która wreszcie w udany sposób połączy tematykę dinozaurów z koncepcją RTS-a. Niestety, autorzy przespali chyba ostatnie 10 lat rozwoju tego gatunku.
ParaWorld - recenzja gryCommand & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch - recenzja gry
5.5 18 marca 2010
Nowa część cyklu Command & Conquer zrywa ze standardami i wprowadza zupełnie nowy styl gry. Czy deweloperzy poszli właściwą drogą?
Command & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch - recenzja gryApostołowie: Święte Ziemie - recenzja gry
5.5 14 sierpnia 2001
Disciples: Sacred Lands jest grą osadzoną w świecie fantasty sposobem rozgrywki bardzo zbliżoną do serii Heroes of Might & Magic. Jej fabułą jest odwieczny konflikt pomiędzy czterema rasami zamieszkującymi stare Imperium.
Apostołowie: Święte Ziemie - recenzja gryHeroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gry
5.5 18 lutego 2003
Gathering Storm to pierwszy oficjalny dodatek do czwartej części popularnych Herosów z firmy 3DO. Fabuła Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm opowiada o walce pięciu herosów ze złym i potężnym czarnoksiężnikiem zwącym się Hexis.
Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gryHeroes of Might & Magic IV: Winds of War - recenzja gry
5.5 18 czerwca 2003
Heroes of Might and Magic IV: Winds of War oferuje graczom sześć nowych kampanii, około 40 nowych map (w tym szereg stworzonych przez fanów serii), 3 nowe fantastyczne kreatury, szereg nowych obiektów oraz nową ścieżkę dźwiękową.
Heroes of Might & Magic IV: Winds of War - recenzja gryStar Wars: Galactic Battlegrounds - recenzja gry
5.5 14 marca 2002
Star Wars: Galactic Battleground to strategia czasu rzeczywistego osadzona w realiach najsłynniejszej gwiezdnej sagi stworzonej przez George’a Lucasa - Star Wars.
Star Wars: Galactic Battlegrounds - recenzja gryEmergency 2012 - recenzja gry
5.5 24 listopada 2010
Koniec świata na ekranach komputerów – tego jeszcze nie było! Czy kolejna odsłona Emergency – serii, w której nie zabijamy, lecz ocalamy ludzkie życie – zadowoli domorosłych ratowników, chcących uchronić naszą planetę przed ostateczną zagładą?
Emergency 2012 - recenzja gryDungeons - recenzja gry
5.5 15 lipca 2011
W świecie Dungeons panują zupełnie inne reguły niż na ziemi – tam zło zawsze wygrywa z dobrem i robi doskonały użytek z ludzkiej naiwności. Pora sprawdzić, czy wizytę w lochach zapamiętamy miło, czy też twórcy postanowili oszukać także i graczy.
Dungeons - recenzja gryPersian Wars - recenzja gry
5.5 28 marca 2002
Persian Wars to strategia czasu rzeczywistego posiadająca wiele interesujących elementów typowych dla gier przygodowych. Jej akcja rozpoczyna się gdy z niebios spada na ziemię Pierścień Króla Salomona, przedmiot kryjący w sobie potężną i niesamowitą moc.
Persian Wars - recenzja gryKorea: Zapomniany Konflikt - recenzja gry
5.5 3 lutego 2004
Korea: Zapomniany Konflikt to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Plastic Reality Technologies i znanego europejskiego wydawcę, firmę Cenega. Akcja rozgrywa się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953.
Korea: Zapomniany Konflikt - recenzja gryJurassic Park: Operation Genesis - recenzja gry
5.5 28 sierpnia 2003
Kolejny przedstawiciel popularnej idei Tycoonów. Cel jaki przyświeca graczowi w Jurassic Park: Project Genesis to nic innego jak stworzenie przynoszącego jak najwyższe zyski parku rozrywki, w którym główną atrakcją są waśnie dinozaury.
Jurassic Park: Operation Genesis - recenzja gryRage of Mages II: Necromancer - recenzja gry
5.5 29 maja 2001
Pierwsza część gry cieszyła się dość dużą popularnością, dlatego też już w niecały rok po jej wydaniu na półki sklepowe zawitał Rage of Mages 2, tym razem w tytule znalazł swe miejsce dopisek Necromancer.
Rage of Mages II: Necromancer - recenzja gryThe Settlers - recenzja gry
5.5 30 sierpnia 2007
Po latach druga część przygód Osadników nadal ma się świetnie i nawet spartolona konwersja nie jest w stanie nadto negatywnie wpłynąć na jej grywalność.
The Settlers - recenzja gryUFO: Extraterrestrials - recenzja gry
5.5 18 maja 2007
Mimo nieudolnej odtwórczości gra wciąga, a dzięki turom oferuje o wiele więcej miodu niż produkcje Altara. Oparto ją w końcu o koncept, który sam w sobie jest genialny i pozostanie takim przez wiele kolejnych lat.
UFO: Extraterrestrials - recenzja gryAncient Wars: Sparta - recenzja gry
5.5 15 maja 2007
To bardzo nierówny tytuł, który mógł być znakomitą alternatywą dla wszystkich Age of Empires i nowego Anno. Tak nie jest, aczkolwiek zapewne niejeden przy Sparcie będzie się doskonale bawił.
Ancient Wars: Sparta - recenzja gryLocoland - recenzja gry
5.5 2 czerwca 2004
Strategia czasu rzeczywistego stworzona przez rosyjską grupę developerską – Gromada. Łączy ona dwa rodzaje rozgrywki – tej znanej z typowych RTS-ów oraz tej znanej z serii Railroad Tycoon.
Locoland - recenzja gryRecenzja gry Assassin’s Creed: Rebellion – mój drogi asasynie
5.5 11 grudnia 2018
Rebellion to niezwykła gratka dla oddanych fanów serii Assassin’s Creed… nie stroniących od gier pokroju Fallout: Shelter... którym podobają się awatary z Xboxa… i nie przeszkadza im masa grindu... który można przyspieszyć płacąc.
Recenzja gry Assassin’s Creed: Rebellion – mój drogi asasynie