Test Drive Unlimited 2: Puchar Ibizy (1)
Aktualizacja:
W rozgrywkach pucharowych, których w grze jest tylko trzy, obowiązują nieco inne zasady. Przede wszystkim musisz pokonywać kolejne wyścigi w kolejności. Ponadto liczy się tylko zwycięstwo - aby przejść do kolejnego wyścigu musisz wygrać poprzedni. Ponadto w ramach pucharowych rozgrywek ścigasz się autami w kilku klasach - na każde zmaganie przewidziana jest konkretna klasa auta.
Puchar Ibizy
![]() 001
| ![]() 002
|
Miejsce startu jedynego na Ibizie pucharu znajduje się w centralnej części wyspy, na wschód od miejsca gdzie rozpocząłeś rozgrywkę [001]. Do wykonania jest tutaj osiem wyścigów [002].
Kategorie aut: C4, B4, A7 i A6.
Radar: Sant Rafael
![]() 003
| ![]() 004
|
Klasa auta: C4
Po przystąpieniu do pucharu i do pierwszego wyścigu musisz zapewne zmienić samochód. Robisz to w menu przed startem. Jeśli masz ustawiony niewłaściwe auto (widzisz je w prawym górnym rogu) możesz je zmieniać korzystając z opcji "zmień pojazd" [003]. Wybierz zakupione na początku (bądź też inne jeśli zakupiłeś potem następne) auto klasy C4 i przystąp do wyścigu. Po starcie jedź przed siebie, a zaliczysz radar nr 5. Za nim skręć w lewo - możesz nieco ściąć zakręt [004].
![]() 005
| ![]() 006
|
Na prostej miniesz radar nr 1, a potem pokonaj łuk w lewo, za nim natrafisz na nr 3. Na rondo, do którego dojedziesz skieruj się w prawo - w ten sposób do radaru nr 2 będziesz miał lepszy "rozbieg" [005]. Za nim jedź dalej w kierunku ostatniego już foto-radaru. Pozostało ci zapewne sporo czasu, więc udaj się i dopiero po kilkuset metrach zawróć. W ten sposób stworzysz sobie wygodny rozbieg do ostatniego radaru nr 4 [006].
Wyścig: Cala Corral
![]() 007
| ![]() 008
|
Klasa auta: C4
Trasa jest naprawdę kręta. Po starcie skręć w lewo między zabudowania, a po podjechaniu na wzniesienie odbij ostro w prawo [007]. Następnie czekają cię dwa zakręty w lewo, jeden po drugim. Uważaj przy piątym checkpoincie - tuż za wyskokiem musisz skręcić w prawo [008]. Za nim następuje ostry skręt w prawo.
![]() 009
| ![]() 010
|
Kolejne kilka zakrętów, chociaż na takie nie wyglądają, są bardzo ostre i musisz przy nich zwolnić [009]. Jedenasty checkpoint stoi na nawrocie w prawo [010]. Za nim masz do pokonania znowu kilka ostrych zakrętów - uważaj szczególnie na trzynastym i czternastym checkpoincie.
Wyścig: tor Benirras
![]() 011
| ![]() 012
|
Klasa auta: B4
Możesz tutaj skorzystać z wygranego auta Ryana Wildera. Trasa daje w początkowej fazie dużo swobody gdyż dwa ostrzejsze zakręty możesz ściąć [011]. W dalszej fazie prowadzi szerokim pasem, przy którym napotkasz co jakiś czas drzewa, ale dzięki takiej szerokości cały czas możesz jechać z gazem w podłodze włączając w to wszystkie łuki [012].
![]() 013
| ![]() 014
|
Trudniej robi się od trzynastego checkpointu. Masz tutaj do pokonania dwa ostrzejsze zakręty [013]. Za nimi trasa po ostrym skręcie w lewo wjeżdża na asfalt [014]. Na nim wiedzie aż do samej mety prostą jezdnią z delikatnymi łukami.
Komentarze czytelników
zanonimizowany792160 Legionista
Fajny poradnik pomógł mi szczególnie w poszukiwaniach wraków i fotografii.
zanonimizowany948306 Junior
ku wa 55 procent MutherFuckers
zanonimizowany960803 Junior
Poradniki mi nie pomagają no chyba że jakie auto kupić
Moja ocena
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














