Test Drive Unlimited 2: Licencja A1
Aktualizacja:
Licencja A1
![]() 215
| ![]() 216
|
Udaj się do szosowej szkoły jazdy i porozmawiaj z instruktorem [215], a przedstawi już ostatnie osiem zadań do wykonania [216].
Przyspieszanie i hamowanie
![]() 217
| ![]() 218
|
Na sam początek dosyć wymagające zadanie. Po długim prostym odcinku, na którym się bardzo rozpędzisz musisz ostro przyhamować i płynnie przejechać slalom [217]. Następnie ostro skręć w prawo i przejeżdżając przez bramki z beczek [218] wyjedź na prostą.
![]() 219
| ![]() 220
|
Na jej końcu ponownie slalom, skręt w prawo [219] i wyjście na prostą. Na jej końcu musisz zatrzymać się w wyznaczonym miejscu [220] - zacznij wcześnie hamować by nie przejechać tego miejsca.
Zaawansowany slalom
![]() 221
| ![]() 222
|
Po pokonaniu pierwszych kilku bramek z beczek musisz ostro nawrócić w lewo [221]. Następnie kolejne bramki, nawroty [222] oraz jeden slalom po drodze.
![]() 223
| ![]() 224
|
Ostatnia prosta pełna jest ustawionych pod jeszcze gorszym kątem szykan z beczek [223], które ciągną się aż do mety [224].
Prędkość i dokładność
![]() 225
| ![]() 226
|
Trasa jest łatwa i przyjemna. Przez cały czas prowadzi łukami - musisz jedynie trzymać się bramek z beczek [225]. W niewielu miejscach musisz hamować - jednym z miejsc gdzie musisz lekko przyhamować jest bramka nr 14 [226].
![]() 227
| ![]() 228
|
Na ostatniej prostej, tuż przed metą, masz do pokonania slalom złożony z czterech beczek [227]. Pamiętaj, że na mecie musisz zatrzymać się w wyznaczonym miejscu [228].
Kręta droga
![]() 229
| ![]() 230
|
Po początkowych kilku łukach uważaj na zakręcie przy drugim checkpoincie - pokonaj go od zewnętrznej do wewnętrznej. Przy trzecim checkpoincie pokonaj długi nawrót w prawo [229] - musisz tutaj nieco zwolnić. Tuż za nim czeka cię długi zakręt w lewo. Na kolejnym checkpoincie ponownie musisz nieco zwolnić by zmieścić się w zakręcie [230] - staraj się stracić jak najmniej z prędkości.
![]() 231
| ![]() 232
|
Czeka cię następnie sekwencja trzech ostrzejszy zakrętów [231]. Na koniec przed metą długi łuk w prawo [232] - staraj się jechać na granicy wypadnięcia z trasy, gdy zobaczysz, że wypadasz na zewnętrzną wtedy zacznij zwalniać. W ten sposób z pewnością zaliczysz zadanie.
Drifting
![]() 233
| ![]() 234
|
Prosta sprawa - masz tutaj do pokonania trzy nawroty [233]. Możesz to zrobić wprowadzając auto w poślizg odpowiednio manewrując gazem, hamulcem i skrętem kół. Możesz też przejechać je płynnie albo skorzystać z hamulca ręcznego. Po wyjściu z trzeciego nawrotu pokonaj długą prostą i zatrzymaj się na końcu w wyznaczonym miejscu [234].
Czyste wyprzedzanie
![]() 235
| ![]() 236
|
Ok. 500 metrów po starcie masz do pokonania pierwszy ostry zakręt. Jeśli uda ci się do niego dojechać przed Dodge Viperem wyprzedź go po wewnętrznej [235], jeśli nie pojedź po zewnętrznej. Chwilę za tym zakrętem czekają cię kolejne dwa, pierwszy w prawo [236], drugi w lewo i w dodatku z górki. Ponownie jeżeli widzisz, że się zmieścisz prześlizgnij się po wewnętrznej, a jeśli nie uciekaj na zewnętrzną. Aby jednak zaliczyć musisz ryzykować i próbować wyprzedzać po wewnętrznej.
Trasa mieszana
![]() 237
| ![]() 238
|
Chwilę po starcie pokonaj slalom [237], a za nim nawrót w lewo - jest ciasno więc możesz użyć ręcznego hamulca. Następnie po krótkich prostych odcinkach czeka cię ostry zakręt w prawo, a następnie w lewo [238].
![]() 239
| ![]() 240
|
Za nimi musisz pokonać długi ostry zakręt w lewo cały czas jadąc według strzałek przez bramki z beczek [239]. W ten sposób trafisz na prosty odcinek, z którego wystartowałeś [240]. Musisz przejechać dwa takie okrążenia.
Trening na torze
![]() 241
| ![]() 242
|
Ostatnia próba rozgrywa się na szerokim torze - musisz na nim pokonać dwa okrążenia. Po starcie pokonaj lekki łuk w lewo, a po kilkuset metrach sekwencja trzech zakrętów [241], a następnie czwarty ostrzejszy w lewo. Za nim pokonaj 2,5 kilometrowy prosty odcinek - na jego końcu czeka cię ostry skręt w lewo [242], zacznij odpowiednio wcześnie hamować.
![]() 243
| ![]() 244
|
Za zakrętem czeka cię ciągu sześciu zakrętów, na przemian w lewo [243] i w prawo [244], za którymi wyjedziesz na prostą startową.
W ten sposób zdobędziesz wszystkie licencje w grze.
- Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited 2: Poradnik do gry
- Test Drive Unlimited 2: Licencje
- Test Drive Unlimited 2: Szkoły jazdy
- Test Drive Unlimited 2: Licencja C4
- Test Drive Unlimited 2: Licencja B4
- Test Drive Unlimited 2: Licencja A7 - A6
- Test Drive Unlimited 2: Licencja A5 - A4
- Test Drive Unlimited 2: Licencja B3 (1)
- Test Drive Unlimited 2: Licencja B3 (2)
- Test Drive Unlimited 2: Licencja C3
- Test Drive Unlimited 2: Licencja A3 - A2
- Test Drive Unlimited 2: Licencja A1
- Test Drive Unlimited 2: Licencje
- Test Drive Unlimited 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany792160 Legionista
Fajny poradnik pomógł mi szczególnie w poszukiwaniach wraków i fotografii.
zanonimizowany948306 Junior
ku wa 55 procent MutherFuckers
zanonimizowany960803 Junior
Poradniki mi nie pomagają no chyba że jakie auto kupić
Moja ocena
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






























