Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa B3 wysokiego szczebla
Aktualizacja:
Mistrzostwa B3 wysokiego szczebla
![]() 343
| ![]() 344
|
Punkt startowy mistrzostw położony jest w centralnej części wyspy [343]. Do pokonania masz tu zaledwie pięć wyzwań [344].
Wyścig: zachodnie jezioro
![]() 343
| ![]() 344
|
Po pierwszych zakrętach, w tym ostrzejszym w lewo mocno pod górkę [343], błyskawicznie się rozpędzasz na zjeździe z wzniesienia [344]. Na jego końcu ostro hamuj i skręć w prawo wjeżdżając na asfalt.
![]() 345
| ![]() 346
|
Na końcu asfaltowego odcinka hamuj od razu po wyskoku i skręć ostro w prawo [345]. Na tym fragmencie trasy staraj się jechać cały czas wciskając gaz do dechy [346], a tylko na nielicznych zakrętach, gdy to już jest koniecznie, zwalniaj.
![]() 347
| ![]() 348
|
Zwróć uwagę, że otwarty obszar jest szeroki, więc staraj się ścinać wiele łuków [347]. Na ostatnim zakręcie musisz na pewno zwolnić [348]. Masz do przejechania dwa takie okrążenia.
Eliminacja: pętla w lesie Ewa
![]() 349
| ![]() 350
|
Po długiej prostej z wyskokami masz dwa zakręty w prawo - drugi z nich masz gdzie ściąć [349]. Czwarty checkpoint stoi na ostrym zakręcie w prawo, gdzie wjeżdżasz na asfaltową szosę [350], na której od razu musisz ostro skręcić w lewo.
![]() 351
| ![]() 352
|
Masz tutaj do pokonania dwa długie nawroty - pierwszy na szóstym punkcie kontrolnym [351], a drugi na siódmym [352].
![]() 353
| ![]() 354
|
Następny zakręt to zjechanie z asfaltu [353]. Przed prostą startową dzieli cię jeszcze ostatni zakręt w prawo [354]. Jako, że to eliminacja musisz przejechać siedem takich okrążeń.
Wyścig: dolina Kahana
![]() 355
| ![]() 356
|
Trasa jest dość wymagająca szczególnie w pierwszym etapie. Pełna zakrętów na wyboistym terenie [355] zmusza do precyzyjnego trzymania się kierunku jazdy by w razie wyboju nie wypaść na bok. Musisz tutaj uważać na podjazdach, wyskokach oraz zjazdach - zwykle z boku stoją barierki, o które łatwo zahaczyć [356]. Chociaż teren jest trudny musisz jechać w miarę szybko, aby nie stracić za dużo czasu.
![]() 357
| ![]() 358
|
Druga faza to szosa asfaltowa: równie górzysta i kręta [357]. Szczególnie uważaj na drzewa na zakręcie w miejscu dziesiątego checkpointu [358] oraz na nawrocie na trzynastym. Na całym tym odcinku korzystaj z mapy.
Czas: wschodnie Maili
![]() 359
| ![]() 360
|
To szybka i wymagająca trasa. Pierwsza faza prowadzi po równym terenie pełnym zakrętów, gdzie musisz zachować wysoką prędkość, jeśli chcesz zająć pierwsze miejsce [359]. W kolejne fazie zakręty są jeszcze bardziej kręte, a trasa prowadzi pod górę - uważaj tutaj na barierki [360].
![]() 361
| ![]() 362
|
Siódmy checkpoint stoi w miejscu nietypowego nawrotu [361] - nie przegap go, bo jest słabo widoczny (kieruj się mapą). Za nim ponownie płaski teren, na którym prowadź auto agresywnie ścinając zakręty i starając się jak najmniej zwalniać [362].
![]() 363
| ![]() 364
|
Dalej trasa prowadzi krótkim i prostym odcinkiem asfaltowym - zarówno wjazd na niego [363], jak i zjazd odbywa się zakrętem o 90 stopni. Ostatnia faza to po raz trzeci płaski teren z ostrymi zakrętami, które - zwracając uwagę na drzewa i krzewy - możesz ścinać [364].
Czas: wzgórza Wahiawa
![]() 365
| ![]() 366
|
Trasa rozpoczyna się odcinkiem asfaltowym z kilkoma ostrymi zakrętami - ten, na którym stoi drugi checkpoint jest najostrzejszy [365]. Zakręt, na którym stoi czwarty punkt kontrolny możesz ściąć - pamiętaj tylko by zaliczyć bramkę i nie uderzyć w drzewo [366].
![]() 367
| ![]() 368
|
Siódmy i ósmy checkpoint znajdują się bardzo blisko siebie - możesz tutaj ściąć dwa zakręty jadąc na wprost [367]. Następnie trasa prowadzi poza jezdnię [368].
![]() 369
| ![]() 370
|
Początkowo musisz poruszać się dość wolno ze względu na co rusz występujące ostre zakręty [369]. Za dwunastym punktem kontrolnym robi się mniej kręto, a pod koniec musisz pędzić na złamania karku pomiędzy drzewami [370] poprzez w większości delikatnymi zakrętami, które przy wysokich prędkościach są słabo widoczne, dlatego koniecznie kieruj się mapą.
- Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited 2: Poradnik do gry
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa C4
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek z Miami Harris; Mistrzostwa B4
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa B4 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek z Ryanem Wilderem; Mistrzostwa A7
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A7 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A6
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A6 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A5
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A5 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek z Tess Wintory; Mistrzostwa A4
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A4 wysokiego szczebla (1)
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A4 wysokiego szczebla (2)
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa B3
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa B3 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek z Chrisem Wilderem
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa C3
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa C3 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A3
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A3 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A2
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A2 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek ze Stuartem Wintory
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A1
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1)
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (2)
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa
- Test Drive Unlimited 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany792160 Legionista
Fajny poradnik pomógł mi szczególnie w poszukiwaniach wraków i fotografii.
zanonimizowany948306 Junior
ku wa 55 procent MutherFuckers
zanonimizowany960803 Junior
Poradniki mi nie pomagają no chyba że jakie auto kupić
Moja ocena
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






























