Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A1
Aktualizacja:
Mistrzostwa A1
![]() 539
| ![]() 540
|
Czas na auta z grupy A1. Bez wątpienia pomimo szerokiego wyboru najlepszym z nich jest Bugatti Veyron 16.4 i Pagani Zonda Cinque. Jeśli cię stać możesz zakupić oba, gdyż pierwsze z nich jest dobre na prostych trasach, a drugie na krętych.
Start mistrzostw znajduje się na południowym-wschodzie [539]. Do pokonania jest siedem osiem [540].
Prędkość: park Kamiloiki
![]() 541
| ![]() 542
|
Trasa sama w sobie nie jest trudna, przebiega wąską szosą z niewielkimi łukami. Jednak ze względu na olbrzymie rozwijane tutaj prędkości musisz na nich bardzo uważać by nie wypaść z jezdni jak na zakręcie ok. 15 sekund po starcie [541]. Biorąc pod uwagę, że często nie widzisz jak ostry jest łuk [542] zwracaj bacznie uwagę na mapę w rogu ekranu, która ułatwi ci planowanie przejazdu. Być może dojedziesz do momentu gdy prosty odcinek się kończy. Ostro wtedy zahamuj i skręć w prawo, a po kilku sekundach zakończysz tą próbę.
Wyścig: na piasku
![]() 543
| ![]() 544
|
Trasa przez większą część prowadzi po szerokiej jezdni. Pierwszy kilometr jedziesz prostą z delikatnymi łukami, potem także nie licząc kilku zakrętów gdzie musisz zwolnić - zwracaj uwagę na mapę. Uważaj także na wyskok - musisz wjechać na wzniesienie w miarę prosto tak, aby po wyskoku nie wylądować w krzakach [543]. Uważaj na zakręcie przed drugim checkpointem - prowadzi pod górkę i nie widać, że trzeba tutaj znacząco zwolnić [544]. Zakręt gdzie stoi drugi checkpoint jest jeszcze ostrzejszy.
![]() 545
| ![]() 546
|
Trasa skręca lekko w lewo na węższa jezdnię - warto zauważyć, że zakręty na trzecim [545] jak i czwartym checkpoincie możesz łatwo ściąć. Na piątym checkpoincie musisz ostro zwolnić przez ostry zakręt w prawo [546]. Do mety prowadzi już w miarę prosta szosa.
Wyścig: tor
![]() 547
| ![]() 548
|
Łatwy wyścig na trasie liczącej trzy okrążenia. Po przejechaniu prawie jednego kilometra po prostej drodze musisz ostro zahamować by zmieścić się na ciasnym zakręcie - nie walnij tutaj w betonowe bariery [547]. Chwilę dalej musisz pokonać drugi ostry zakręt w lewo [548].
![]() 549
| ![]() 550
|
Po kolejnym liczącym 1,2 kilometra prostym odcinku trzeci ostry zakręt w lewo [549]. Do końca okrążenia pozostaje ci kilka łuków [550].
Radar: park Hanauma
![]() 551
| ![]() 552
|
Po starcie jedź cały czas prosto, a dotrzesz do radaru nr 5. Następnie skręć w pierwszy zakręt w lewo, pokonaj nawrót, a po chwili zaliczysz nr 4 [551]. Skieruj się w lewo a zaliczysz radar nr 3, a za nim nr 2. Kolejny jest nr 1. Po zaliczeniu nr 2 możesz najpierw skręcić w pierwszy zakręt w prawo, nawrócić na tej prostej i rozpędzić się [552] aby zaliczyć nr 1. Pozostaje ci następnie skręcić na końcu prostej w lewo i skierować się do nr 6.
Wyścig: połatana droga
![]() 553
| ![]() 554
|
Przez pierwsze kilka kilometrów trasa prowadzi prostą, łatwą do pokonania szosą z delikatnymi łukami i kilkoma miejscami wymagający zwolnienia jak to na czwartym checkpoincie [553]. Piąty checkpoint stoi przy ostrym zakręcie w lewo i tutaj musisz przyhamować [554].
![]() 555
| ![]() 556
|
Chwilę potem do pokonania jest ostry zakręt w prawo [555]. Zakręt na siódmym checkpoincie możesz bez problemów ściąć by bardzo nie zwalniać - uważaj tylko na słup [556]. Do mety dojedziesz już bez żadnych przeszkód.
Wyścig: aleja Waialae
![]() 557
| ![]() 558
|
Trasa jest powolna i kręta. Na początek kilka ostrych zakrętów w tym ten na drugim checkpoincie [557]. Na kolejnym nawrót w prawo i to w dodatku pod górkę [558].
![]() 559
| ![]() 560
|
Kolejne checkpointy (piąty [559] i szósty) są w miejscu równie ostrych zakrętów. Na siódmym pokonaj ostry nawrót w lewo - musisz tutaj zwolnić do maksymalnie 100 km/h [560]. Potem jeszcze jeden ostrzejszy zakręt w prawo, a ostatnie blisko dwa kilometry to prościutka szosa.
Czas: wspinaczka
![]() 561
| ![]() 562
|
Pierwsza faza pozwala na bezproblemową jazdę nie licząc jednego zakrętu w prawo [561], gdzie musisz zwolnić. Problematycznie robi się na dojeździe do trzeciego checkpointu, gdzie przed nim masz do pokonania dwa ostre zakręty [562].
![]() 563
| ![]() 564
|
Kolejny zakręt może na mapie wygląda niebezpiecznie wcale takowym nie jest - przejedziesz go bez problemów zwalniając do ok. 100 km/h [563]. Tuż przed metą masz do pokonania ostatnie dwa ostre zakręty, pierwszy w lewo, drugi w prawo [564].
Czas: przylądek Makapuu
![]() 565
| ![]() 566
|
Przez pierwsze 3,5 kilometra trasa prowadzi przyjemną szeroką jezdnią bez ostrzejszych zakrętów, a jedynie z delikatnymi łukami [565]. Czwarty checkpoint stoi w miejscu ostrego nawrotu w lewo, za którym musisz skręcić ostro w prawo [566].
![]() 567
| ![]() 568
|
Piąty checkpoint znajduje się na ostrym nawrocie w lewo [567] - musisz tutaj naprawdę ZWOLNIĆ by nie wpaść w ścianę. Do mety pozostało przejechać kilka przyjemnych łuków oraz jeden ostrzejszy w prawo [568].
- Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited 2: Poradnik do gry
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa C4
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek z Miami Harris; Mistrzostwa B4
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa B4 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek z Ryanem Wilderem; Mistrzostwa A7
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A7 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A6
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A6 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A5
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A5 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek z Tess Wintory; Mistrzostwa A4
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A4 wysokiego szczebla (1)
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A4 wysokiego szczebla (2)
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa B3
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa B3 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek z Chrisem Wilderem
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa C3
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa C3 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A3
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A3 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A2
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A2 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek ze Stuartem Wintory
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A1
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1)
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (2)
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa
- Test Drive Unlimited 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany792160 Legionista
Fajny poradnik pomógł mi szczególnie w poszukiwaniach wraków i fotografii.
zanonimizowany948306 Junior
ku wa 55 procent MutherFuckers
zanonimizowany960803 Junior
Poradniki mi nie pomagają no chyba że jakie auto kupić
Moja ocena
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






























