Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A2
Aktualizacja:
Mistrzostwa A2
![]() 481
| ![]() 482
|
Jak zawsze musisz najpierw zaopatrzyć się w nowe auto. Wybór w przypadku kategorii A2 jest bardzo duży. Praktycznie u każdego dealera znajdziesz takie auto. Dobrym wyborem jest zakup Ferrari 430 Scuderia, Spyker C12 Zagato, Mercedes-Benz SLR McLaren, czy Ginetta F400. Przed zakupem auta wybierz się na jazdę próbną każdym, na które masz ochotę (i na które cię stać).
Miejsce startowe mistrzostw znajduje się na południowym-wschodzie [481]. Masz tutaj do wygrania siedem wyścigów [482].
Prędkość: nad jeziorem
![]() 483
| ![]() 484
|
Po wystartowaniu cały czas jedź przed siebie - napotkasz tylko na łuki [483] więc jesteś w stanie cały czas utrzymać wysoką prędkość. Szosa jest wąska i to może stanowić jedyny problem - pamiętaj by odpowiednio wcześniej ustawić auto do wyprzedzenia innych aut [484].
Wyścig: tor Zielone Wzgórze
![]() 485
| ![]() 486
|
Chwilę po stracie zetnij zakręt w prawo [485]. Uważaj, gdyż zanim znajduje się kolejny zakręt gdzie musisz zwolnić. Następnie pędź przed siebie na "złamanie karku", gdyż rywale na pewno siedzą ci na ogonie. Trasa prowadzi delikatnymi łukami [486].
![]() 487
| ![]() 488
|
Kawałek za czwartym checkpointem jesteś zmuszony zwolnić na ostrym zakręcie w prawo [487]. Natomiast zaraz za tym zakrętem uważaj na długi łuk w prawo [488] pełny wzniesień - jeśli nie zwolnisz możesz wypaść z trasy.
![]() 489
| ![]() 490
|
Następnie masz do pokonania dwa ostre zakręty w lewo - jeden po drugim [489]. Na drodze do mety stoją jeszcze trzy zakręty w tym dwa ostrzejsze [490]. Pamiętaj, że wyścig liczy dwa okrążenia.
Wyścig: park Heeia
![]() 491
| ![]() 492
|
Po starcie pierwszy kilometr to prosta jezdnia z delikatnymi łukami. Na drugim checkpoincie jak i na nim musisz już zwolnić - łuki są zdecydowanie ostrzejsze [491], aż do trzeciego checkpointu. Dalsza część to długie proste odcinki wraz z zakrętami, na których zwykle stoi punkt kontrolny. Uważaj szczególnie na wzniesieniach, gdyż przy takich prędkościach łatwo wyskoczyć autem [492].
Eliminacja: trasa Waimanalo
![]() 493
| ![]() 494
|
Jako, że to eliminacja musisz przejechać siedem okrążeń, które są krótkie - każde liczy zaledwie 2,6 kilometra. Pół kilometra po starcie ostro skręć w lewo [493]. Po kolejnych kilkuset metrach za skrętem w prawo musisz zwolnić by pokonać długi nawrót w lewo [494]. Kolejny zakręt możesz łatwo ściąć.
![]() 495
| ![]() 496
|
Teraz uważnie przejedź sekwencję kilku zakrętów [495]. Od prostej startowej dzieli cię jeszcze nawrót w lewo [496].
Radar: ulice Kailuy
![]() 497
| ![]() 498
|
Po starcie jedź przed siebie i zalicz radar nr 1. Następnie skręć w lewo [497] i przejedź obok radaru nr 2. Jedź dalej przed siebie. Pokonaj dwa zakręty i skręć w pierwszą ulicę w lewo by dojechać do radaru nr 4 [498].
![]() 499
| ![]() 500
|
Za nr 4 pędź dalej prosto a zaliczysz także nr 5. Zahamuj i zawróć, a następnie skręć w pierwszą ulicę w prawo. Tutaj za zakrętem [499] zaliczysz radar nr 3. Jedź dalej tą szosą i po dojechaniu do skrzyżowania skręć w prawo. Następnie skręć w pierwszą ulicę w prawo [500], a skierujesz się do ostatniego radaru nr 6.
Czas: bulwar Mokapu
![]() 501
| ![]() 502
|
Bardzo łatwa trasa, na której prawie cały czas jedziesz z maksymalną prędkością. Napotkasz tutaj jedynie na delikatne łuki jak ten chwilę po starcie [501]. Pędź cały czas przed siebie bacznie obserwując mapę by widzieć jak dalej przebiega trasa. Uważaj na wszystkich pagórkach, z których twoje auto wyskoczy - możesz zwolnić albo wjechać na nie idealnie prosto tak by po wyskoku wylądować na jezdni [502].
Czas: dolina świątynna
![]() 503
| ![]() 504
|
Kolejna łatwa i przyjemna trasa. Pierwszy etap to prosta jezdnia z dwoma delikatnymi zakrętami po drodze. Na czwartym checkpoincie ostry skręt w lewo [503] - zacznij odpowiednio wcześnie hamować. Od tego momentu trasa robi się bardziej kręta [504].
![]() 505
| ![]() 506
|
Od zakrętu na szóstym checkpoincie [505] do samej mety nie będzie już miał gdzie rozwinąć skrzydeł. Uważaj szczególnie na zakręcie na ósmym checkpoincie - nie ścinaj go ze względu na murek [506].
- Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited 2: Poradnik do gry
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa C4
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek z Miami Harris; Mistrzostwa B4
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa B4 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek z Ryanem Wilderem; Mistrzostwa A7
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A7 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A6
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A6 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A5
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A5 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek z Tess Wintory; Mistrzostwa A4
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A4 wysokiego szczebla (1)
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A4 wysokiego szczebla (2)
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa B3
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa B3 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek z Chrisem Wilderem
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa C3
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa C3 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A3
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A3 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A2
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A2 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek ze Stuartem Wintory
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A1
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1)
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (2)
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa
- Test Drive Unlimited 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany792160 Legionista
Fajny poradnik pomógł mi szczególnie w poszukiwaniach wraków i fotografii.
zanonimizowany948306 Junior
ku wa 55 procent MutherFuckers
zanonimizowany960803 Junior
Poradniki mi nie pomagają no chyba że jakie auto kupić
Moja ocena
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


























