Test Drive Unlimited 2: Puchar Hawajów - obszar 1 (1)
Aktualizacja:
Puchar Hawajów - obszar 1
![]() 035
| ![]() 036
|
Punkt startowy pucharu znajduje się w północnej części wyspy, niedaleko miejsca startowego mistrzostw A3 wysokiego szczebla [035]. Musisz tutaj pokonać osiem wyzwań [036].
Kategorie aut: A5, B3, A4.
Czas: tor Pupukea
![]() 037
| ![]() 038
|
Klasa auta: A5
W pierwszej próbie możesz skorzystać ze swojego auta, ale nie zapomnij o pojeździe Tess Wintory, jeśli ją wcześniej pokonałeś. Trasa jest dość wymagająca. Po pokonaniu pierwszego ostrego zakrętu następuje sekwencja dwóch ostrych skrętów: pierwszy w prawo, drugi w lewo [037]. Za trzecim checkpointem wjeżdżasz na bardzo ważne wzniesienie, po którym następuje wyskok. Aby wylądować na asfalcie musisz wjechać na nie w nietypowy sposób pod kątem [038].
![]() 039
| ![]() 040
|
Czwarty checkpoint to ostry zakręt w prawo [039], który opłaca się nieco ściąć pomimo kary. Teraz trasa robi się bardziej kręta. Piąty [040] i szósty checkpoint to ostre nawroty.
![]() 041
| ![]() 042
|
Nie łatwiej jest na ostrym zakręcie w lewo na siódmym checkpoincie [041]. Ostatni zakręt przed metą to nawrót w lewo [042].
Wyścig: las Kahuku
![]() 043
| ![]() 044
|
Klasa auta: B3
Trasa jest dość szybka i wybacza wiele błędów ze względu na jej szerokość. Pierwszy ostry zakręt napotkasz chwilę po starcie [043]. Tuż za czwartym checkpointem możesz zjechać ze zbocza w lewo by skrócić sobie drogę [044].
![]() 045
| ![]() 046
|
Masz tutaj sporo miejsca, więc korzystaj z niego. Uważaj natomiast przy dojeździe do siódmego checkpointu - przed nim jak i za nim jest ciasno przez barierki, a sam zakręt jest ostry [045]. Za nim następuje kolejny szybszy fragment. Ciaśniej się robi od dziesiątego checkpointu. Masz do pokonania kilka ostrych nawrotów [046], często słabo widocznych przez wzniesienia więc szczególnie mocno posługuj się mapą. Po ich pokonaniu trasa biegnie już prosto do mety.
Radar: ulice Waialua
![]() 047
| ![]() 048
|
Klasa auta: A5
Po starcie pokonaj radar nr 4 [047], a na pierwszym skrzyżowaniu skręć w lewo i przejedź kilkaset metrów. Następnie zawróć - w ten sposób wypracujesz sobie dobry rozbieg do radaru nr 5 [048]. Jedź dalej, a za zakrętem zaliczysz nr 3.
![]() 049
| ![]() 050
|
Następnie skieruj się w lewo [049] tak, aby po raz kolejny przejechać kilkaset metrów, zawrócić i w ten sposób mieć gdzie się rozpędzić do radaru nr 2. Do pokonania pozostaje ci ostatni radaru. Po zaliczeniu radaru nr 2 możesz jechać dalej i skręcić dwukrotnie w prawo by dojechać do nr 1 bądź też możesz zawrócić i dwukrotnie skręcić w lewo by trafić na szosę prowadzącą do niego. Bez względu na wybór rozpędź się jak tylko jesteś w stanie i zalicz ostatni radar [050].
Czas: niebezpieczny zjazd
![]() 051
| ![]() 052
|
Klasa auta: B3
Trudna, szybka trasa wymagają także trochę szczęścia, ale i dobrego rozpoznania. Uważaj przede wszystkim na wszędobylskie barierki [051]. Za czwartym checkpointem zwolnij, aby nie wyskoczyć poza trasę [052].
![]() 053
| ![]() 054
|
Przy dojeździe do szóstego checkpointu musisz także zwolnić tak by nie wyskoczyć poza trasę. Czeka cię tutaj ostry skręt w prawo i wjazd na asfaltową szosę [053]. Chwilę potem zjeżdżasz z niej także ostrym zakrętem, który możesz nieco ściąć. Po pokonaniu siódmego checkpointu jedź na przełaj [054] - ślepo nie brnij po wyznaczonym torze jazdy pamiętając, że liczy się tylko zaliczenie checkpointów Musisz jedynie uważać na dziesiątym checkpoincie, który stoi na ostrym zakręcie w lewo.
![]() 055
| ![]() 056
|
Dalsza część trasy jest bardzo szybka - pędź tutaj z maksymalną możliwą prędkością [055]. Na dojeździe do dwunastego checkpointu zetnij zakręt i pojedź obok barierek z prawej strony [056].
Komentarze czytelników
zanonimizowany792160 Legionista
Fajny poradnik pomógł mi szczególnie w poszukiwaniach wraków i fotografii.
zanonimizowany948306 Junior
ku wa 55 procent MutherFuckers
zanonimizowany960803 Junior
Poradniki mi nie pomagają no chyba że jakie auto kupić
Moja ocena
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






















