Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A2 wysokiego szczebla
Aktualizacja:
Mistrzostwa A2 wysokiego szczebla
![]() 507
| ![]() 508
|
Start mistrzostw znajduje się na południu wyspy, niedaleko szkoły jazdy [507]. Do pokonania jest siedem wyścigów [508].
Eliminacja: górska pętla
![]() 509
| ![]() 510
|
To krótkie liczące zaledwie 1,7 kilometra okrążenie. Po starcie i przejechaniu pierwszego delikatnego zakrętu w prawo te ostrzejsze zakręty czekają cię na checkpoincie drugim i trzecim, przy czym przy trzecim [509] możesz zakręt nieco ściąć i nie stracić tak wiele na prędkości. O wiele bardziej zetknij następny zakręt - pojedź go po trawie [510].
![]() 511
| ![]() 512
|
Do końca okrążenia pozostało jeszcze pokonać ostrzejszy łuk w prawo [511] oraz ostry zakręt w prawo na wyjeździe na prostą startową [512]. Do pokonania masz siedem takich okrążeń.
Wyścig: w dokach
![]() 513
| ![]() 514
|
Kolejna szybka trasa. Zwróć uwagę na pierwszy zakręt ok. 600 metrów po starcie - zacznij odpowiednio wcześnie hamować [513]. Czwarty checkpoint znajduje się na równie ostrym zakręcie w lewo, który możesz ściąć z lewej strony latarni [514]. Reszta trasy to proste odcinki z delikatnymi łukami bądź zakrętami.
Wyścig: śródmiejski tor
![]() 515
| ![]() 516
|
Dosyć łatwa trasa, która na tym etapie twoich osiągnięć nie powinna stanowić problemu. Po prostym fragmencie liczącym 800 metrów musisz bardzo przyhamować by poprawnie przejechać zakręty w lewo [515]. Pokonaj następnie ten wolny, pełny zakrętów odcinek, a trafisz na dłuższą prostą. Tutaj czekają cię trzy zakręty 90 stopni - uważaj, gdyż o ile pierwszy i ostatni są na otwartej przestrzeni środkowego nie ma jak ściąć z powodu ogrodzenia [516].
![]() 517
| ![]() 518
|
Na drodze do mety stoi ci jeszcze zakręt na szóstym checkpoincie [517] oraz ostry zakręt w lewo - ponownie nie ma tutaj jak go ściąć więc musisz o wiele bardziej zwolnić [518].
Wyścig: wschodnia pętla
![]() 519
| ![]() 520
|
To bardzo łatwa trasa. Po pierwszych 300 metrach hamuj i pokonaj ostry skręt w lewo [519]. Teraz przed tobą najtrudniejszy fragment tej trasy - po zakręcie w prawo następuje ostry nawrót w lewo bez możliwości ścięcia go [520].
![]() 521
| ![]() 522
|
Po prostej z delikatnymi łukami do końca okrążenia pozostaje ci pokonanie dwóch ostrych zakrętów w lewo [521] [522] - oba są dość ciasne i nie ma możliwości ich skrócić, więc trzymaj się asfaltu. Masz do pokonania trzy takie okrążenia.
Radar: wyzwanie Ala Wai
![]() 523
| ![]() 524
|
Po wystartowaniu pędź cały czas przed siebie, a zaliczysz najpierw radar nr 4, a następnie nr 2 [523]. Za nr 2 skręć w lewo dopiero na drugim napotkanym skrzyżowaniu - dzięki temu przygotujesz sobie rozpęd do kolejnego radaru. Skręć w pierwszą ulicę w prawo, zrobisz koło i znajdziesz się na szosie na której jadąc cały czas przed siebie zaliczysz radar nr 3, a za nim nr 5 [524]. Pozostało ci zapewne sporo czasu i ostatni radar do zaliczenia. Po zaliczeniu nr 5 możesz zawrócić i skierować się w prawo do nr 1.
Wyścig: wschodnie Honolulu
![]() 525
| ![]() 526
|
Łatwa i przyjemna trasa. Przez pierwsze 1100 metrów prowadzi prostym odcinkiem, który kończy się ostrym zakrętem w lewo - musisz odpowiednio wcześnie zacząć hamować [525]. Pół kilometra dalej jest zakręt pod o wiele mniejszym kątem. Następnie po zwężeniu jezdni masz do pokonania dwa zakręty w prawo [526], a za nimi kilka równie prostych skrętów.
![]() 527
| ![]() 528
|
Na piątym checkpoincie masz ostry, ale szeroki zakręt w prawo [527]. Najbardziej wymagające są dwa kolejne zakręty, ciasne, gdzie musisz zdecydowanie bardziej zwolnić [528]. Do mety trasa wiedzie dalej prostymi odcinkami z kilkoma delikatnymi zakrętami.
Czas: wokół szczytu
![]() 529
| ![]() 530
|
Bardzo wymagająca trasa prowadząca po wyżynnym terenie. Pierwsze 700 metrów prowadzi prostą jezdnią. Potem sprawy się komplikują: po ostrym zakręcie w prawo, a następnie w lewo dojeżdżasz do nawrotu [529]. Na szóstym checkpoincie po pokonaniu kilku zakrętów czeka na ciebie kolejny nawrót [530].
![]() 531
| ![]() 532
|
Siódmy checkpoint to następny nawrót, tym razem w lewo [531] - przy chęci ścinania uważaj na latarnie. Do mety pozostało jeszcze kilka ostrych zakrętów [532] w tym trzy nawroty: na dziewiątym, dziesiątym i jedenastym checkpoincie. Trasa ta wymaga dokładnego poznania i treningu. Warto starać się utrzymać jak najwyższą prędkość na nawrotach, dzięki czemu zaoszczędzisz dużo cennego czasu.
- Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited 2: Poradnik do gry
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa C4
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek z Miami Harris; Mistrzostwa B4
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa B4 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek z Ryanem Wilderem; Mistrzostwa A7
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A7 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A6
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A6 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A5
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A5 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek z Tess Wintory; Mistrzostwa A4
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A4 wysokiego szczebla (1)
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A4 wysokiego szczebla (2)
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa B3
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa B3 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek z Chrisem Wilderem
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa C3
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa C3 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A3
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A3 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A2
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A2 wysokiego szczebla
- Test Drive Unlimited 2: Pojedynek ze Stuartem Wintory
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A1
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1)
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (2)
- Test Drive Unlimited 2: Mistrzostwa
- Test Drive Unlimited 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany792160 Legionista
Fajny poradnik pomógł mi szczególnie w poszukiwaniach wraków i fotografii.
zanonimizowany948306 Junior
ku wa 55 procent MutherFuckers
zanonimizowany960803 Junior
Poradniki mi nie pomagają no chyba że jakie auto kupić
Moja ocena
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


























