Team Fortress 2: Well - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
Aktualizacja:
Punkt 2

Żółte strzałki - Wskazują przejścia. Te po prawej stronie prowadzą do obszaru neutralnego. Te po stronie lewej prowadzą do punktu kontrolnego 1 i schodów prowadzących do górnej galerii.
Niebieskie strzałki - Wskazują sugerowane kierunki obrony. Idealnie nadaje się do tego miotacz ognia. Warto ustawić dwóch (jeśli będzie taka możliwość) w rogach ścianek, przy szybie. Nie będą widoczni dla wrogów wchodzących od strony neutralnego obszaru i będą mogli ich z zaskoczenia spalić.
Obszar neutralny

Żółte strzałki - Wskazują kierunki prowadzące do budynku z punktem neutralnym. Prowadzą do niego trzy wejścia. Dwa boczne (lewe i prawe) i jedno podwodne.
Zielona strzałka - Wskazują rzekę. Można użyć jej, by przepłynąć do budynku z punktem neutralnym. Gdy wskoczysz do wody, zwracaj uwagę na stronę odpowiadającą budynkowi neutralnemu. W tym przypadku będzie to strona lewa. Jeden z tuneli jest ślepy. Drugi prowadzi do budynku. Poćwiczyć ich odnajdywanie na serwerze dla 1 gracza. Jest to istotne, ponieważ w ferworze walki zadanie będzie o WIELE trudniejsze niż podczas oglądania screenów. Przejście podwodne doskonale nadaje się dla szpiega. Może też nim przejść mała armia.
Czerwone okręgi - To minigaleria budynku z punktem neutralnym. Należy mieć na nią baczenie. Czasami ustawiają się w niej snajperzy. Jest to też dobre miejsce do zlikwidowania snajperów, którzy znajdują się w górnej galerii budynku-bazy, znajdującego się naprzeciwko.

A - Neutralny punkt kontrolny.
Żółte strzałki - Lewa strzałka wskazuje kierunek do minigalerii, którą na obrazku wyżej oznaczono czerwonymi okręgami. Prawa strzałka wskazuje kierunek do drugiej galerii, której okna wychodzą na bazę przeciwnej drużyny. Można się nią przedostać na teren w pobliżu bazy wroga.
Niebieskie strzałki i X - Literą X oznaczono bramki, przez które przejeżdża pociąg. Za każdym razem, gdy pociąg jest blisko budynku słychać dźwięk sygnalizatorów. Jeżeli będziesz wtedy na torach, zginiesz.
Zielona strzałka - Wskazuje kierunek do bazy wroga.
Jak widać punkt kontrolny może zostać zaatakowany z 4 stron. Czyni go to bardzo trudnym do obrony. Aby go zdobyć warto zorganizować jednoczesny atak z kilku kierunków. Oprócz minigunów powinni w nim brać udział miotacze. Pozwoli to stworzyć duże zagrożenie. Jeżeli agresorzy nie zaatakują punktu w kilka osób i nie wyprowadzą potem błyskawicznego natarcia na bazę wroga, jego obrona będzie praktycznie niemożliwa. Wróg zastosuje taktykę zmasowanego kontrataku i odbije punkt. Strategia jest prosta. Chcesz zająć punkt. Bierz udział w zmasowanym ataku. Szczególnie przydatne są tu klasy takie jak minigun, grenadier i miotacz. Obrona punktu jest możliwa tylko wtedy, gdy uda się zorganizować większą grupę.
0
- Team Fortress 2 - poradnik do gry
- Team Fortress 2: Poradnik do gry
- Team Fortress 2: Mapy
- Team Fortress 2: Dustblow Mapy
- Team Fortress 2: Dustblow - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
- Team Fortress 2: Dustblow - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
- Team Fortress 2: Granary Mapy
- Team Fortress 2: Granary - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
- Team Fortress 2: Granary - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
- Team Fortress 2: Gravelpit Mapy
- Team Fortress 2: Gravelpit - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
- Team Fortress 2: Gravelpit - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
- Team Fortress 2: Well Mapy
- Team Fortress 2: Well - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
- Team Fortress 2: Well - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
- Team Fortress 2: Fort2Fort Mapy
- Team Fortress 2: Fort2Fort - Ważniejsze miejsca Mapy
- Team Fortress 2: Hydro Mapy
- Team Fortress 2: Mapy
- Team Fortress 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
wegorz3 Legionista
Jak na mój gust to strasznie słaby ten poradnik, liczyłem na jakieś informacje przydatne, a nie takie, które są oczywiste dla każdego, kto grał dłużej niż trzy godziny...
zanonimizowany598224 Legionista
Racja. Powinni zaktualizować ten poradnik, żeby dodać PRZYDATNE PORADY. Gdzie jest np. Dlaczego nie ma porad dotyczących achievmentów? Słabo
zanonimizowany554392 Pretorianin
Wg mnie jest jeden błąd (poza nazwami klas)-pistolet jest świetnym narzędziem do zadawania obrażeń na średnie dystanse gdyż ma dużą celność
qqqqqq Generał
Wtf...? Poradnik do Team fottres 2? Też uważam, że słaby, teraz jest tyle możliwości o wiele więcej map, tyle broni, może przydałby się spis, tyle itemów, albo jakiś spis jak craftować i itp...
A tutaj to tak za przeproszeniem gówno jest...
wicekwacek Junior
jak to rewolwer to broń podstawowa dla snajpera i w dodatku z celownikiem?
wicekwacek Junior
medyk w karabinku ma 50 strzykawek a nie 36 u mnie tak jest gram na pc
ookie Generał
wicekwacek
spójrz na datę publikacji tego poradnika :) Jak widać nie był aktualizowany od tego czasu, a gra zmieniła się diametralnie.
Distructio Chorąży
Nie ma to jak nazwać Pyro: "Miotacz Ognia". Gheh.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
