Team Fortress 2: Gravelpit - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
Aktualizacja:
PUNKT A
Wyjścia agresora

Żółta strzałka - Wskazuje kierunek ruchu. Po wyjściu należy iść dokładnie przed siebie. Nasyp jest łukowaty i łagodnie skręca w kierunku przeciwnym do wyjścia (do środka).
Czerwone strzałki i krzyżyki - Pokazują domyślny kierunek ostrzału. Najczęściej do środka wpadają też granaty. Krzyżykami zaznaczono przykładowe rozmieszczenie min. Często przed rozpoczęciem rozgrywki, grenadierzy minują wyjścia, by zadać straty szturmującemu agresorowi. Należy o tym pamiętać i zachować czujność.
Agresor dysponuje dwoma wyjściami. Lewym i prawym. Na obrazku pokazane jest wyjście lewe. Oba wyjścia prowadzą są identyczne i prowadzą do nasypu, który biegnie na szczyt wieży. Tam znajduje się punkt kontrolny. Nasypy dysponują osłonami i domkami, w których można się schować.

A + strzałka - Sugerowane miejsce dla wieżyczki. Strzałka wskazuje kierunek, w jakim powinna zostać ustawiona.
B + strzałka - Sugerowane miejsce dla wieżyczki. Strzałka wskazuje kierunek, w jakim powinna zostać ustawiona.
C + strzałka - Sugerowane miejsce dla wieżyczki. Strzałka wskazuje kierunek, w jakim powinna zostać ustawiona.
D + strzałka - Sugerowane miejsce dla wieżyczki. Strzałka wskazuje kierunek, w jakim powinna zostać ustawiona. Zależnie od wybranej opcji, wieżyczkę D można umieścić tak, by raziła cele po lewej lub po przekątnej. Zalecam ustawienie jej na wprost bocznego wejścia. Powoli to na skuteczną walkę z graczami, które istotnie zagrożą punktowi A.
Czerwone strzałki - Pokazują główne kierunki ostrzału. Początkowo będą one frontalne. Wraz z podchodzeniem wrogów bocznymi nasypami, staną się boczne.
Niebieskie strzałki - Pokazują kierunki szturmu na punkt. Tędy mogą atakować jednostki, którym uda się wejść na górę. Tych miejsc powinny pilnować wieżyczki.
PUNKT B

A + strzałka - Sugerowane miejsce dla wieżyczki. Strzałka wskazuje kierunek, w jakim powinna zostać ustawiona.
B + strzałka - Sugerowane miejsce dla wieżyczki. Strzałka wskazuje kierunek, w jakim powinna zostać ustawiona.
C + strzałka - Sugerowane miejsce dla wieżyczki. Strzałka wskazuje kierunek, w jakim powinna zostać ustawiona.
D + strzałka - Sugerowane miejsce dla wieżyczki. Strzałka wskazuje kierunek, w jakim powinna zostać ustawiona.
Czerwone strzałki - Pokazują główne kierunki ataku.
Punkt B jako jedyny znajduje się nisko. Prowadzą do niego dwa wejścia, które zaznaczono czerwonymi strzałkami. Najskuteczniejszą taktyką obronną jest umieszczenie wieżyczek w punkt ufortyfikowany w ten sposób, należy użyć zmasowanego ostrzału granatami. Można też spróbować odwrócić uwagę części wieżyczek za pomocą minigunów i tym samym czasie zaatakować drugą parę za pomocą szpiegów. W tym celu miniguny powinny wejść od strony wieżyczek C i D i ściągnąć ostrzał A i B (oczywiście nie mogą się znaleźć w polu rażenia C i D). W tym samym czasie szpiedzy wchodzą od strony A i B i próbują zniszczyć wieżyczki. Jeżeli wróg słabo ufortyfikuje ten punkt, najlepiej skorzystać z kilku zwiadowców. Warto też każdorazowo atakować z obu stron jednocześnie.
0
- Team Fortress 2 - poradnik do gry
- Team Fortress 2: Poradnik do gry
- Team Fortress 2: Mapy
- Team Fortress 2: Dustblow Mapy
- Team Fortress 2: Dustblow - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
- Team Fortress 2: Dustblow - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
- Team Fortress 2: Granary Mapy
- Team Fortress 2: Granary - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
- Team Fortress 2: Granary - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
- Team Fortress 2: Gravelpit Mapy
- Team Fortress 2: Gravelpit - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
- Team Fortress 2: Gravelpit - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
- Team Fortress 2: Well Mapy
- Team Fortress 2: Well - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
- Team Fortress 2: Well - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
- Team Fortress 2: Fort2Fort Mapy
- Team Fortress 2: Fort2Fort - Ważniejsze miejsca Mapy
- Team Fortress 2: Hydro Mapy
- Team Fortress 2: Mapy
- Team Fortress 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
wegorz3 Legionista
Jak na mój gust to strasznie słaby ten poradnik, liczyłem na jakieś informacje przydatne, a nie takie, które są oczywiste dla każdego, kto grał dłużej niż trzy godziny...
zanonimizowany598224 Legionista
Racja. Powinni zaktualizować ten poradnik, żeby dodać PRZYDATNE PORADY. Gdzie jest np. Dlaczego nie ma porad dotyczących achievmentów? Słabo
zanonimizowany554392 Pretorianin
Wg mnie jest jeden błąd (poza nazwami klas)-pistolet jest świetnym narzędziem do zadawania obrażeń na średnie dystanse gdyż ma dużą celność
qqqqqq Generał
Wtf...? Poradnik do Team fottres 2? Też uważam, że słaby, teraz jest tyle możliwości o wiele więcej map, tyle broni, może przydałby się spis, tyle itemów, albo jakiś spis jak craftować i itp...
A tutaj to tak za przeproszeniem gówno jest...
wicekwacek Junior
jak to rewolwer to broń podstawowa dla snajpera i w dodatku z celownikiem?
wicekwacek Junior
medyk w karabinku ma 50 strzykawek a nie 36 u mnie tak jest gram na pc
ookie Generał
wicekwacek
spójrz na datę publikacji tego poradnika :) Jak widać nie był aktualizowany od tego czasu, a gra zmieniła się diametralnie.
Distructio Chorąży
Nie ma to jak nazwać Pyro: "Miotacz Ognia". Gheh.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
