Team Fortress 2: Dustblow - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
Aktualizacja:
Punkt kontrolny 1

A - Pomieszczenie z punktem kontrolnym.
B - Dobre miejsce do umieszczenia wieżyczki. Na silosie po lewej można umieścić też zasobnik. Wieżyczka będzie raziła wrogów atakujących od lewej i z bramki. Szczególnie zaskoczeni będą ci z lewej. Najlepszym sposobem na jej zniszczenie będzie atak z bramki.
Prosta strzałka w prawo - Kierunek ataku sił wroga (frontalny).
C - Bramka otwierana od strony tuneli, przez którą może przedostać się wróg
Łukowata strzałka w prawo - Kolejny z kierunków ataku. Wróg może atakować bezpośrednio przez budynek (oskrzydlenie).

A - Pomieszczenie z punktem kontrolnym.
B - Bramka otwierana od strony tuneli, przez którą może przedostać się wróg.
Strzałki - Kierunki ataku
Na powyższym obrazku postać znajduje się na dachu budynku, który stoi tuż obok punktu kontrolnego. Jest to idealna pozycja dla snajpera. Można też umieścić tu wieżyczkę. Aby tam wejść, należy pójść prosto po wyjściu z bazy zamiast skręcać w prawo, do lokacji widocznej na obrazku.

A - Pomieszczenie z punktem kontrolnym.
B - Przejście od strony tuneli i bramki, którym może przedostać się wróg.
C - Miejsce, w którym należy ustawić wieżyczkę lub gracza pilnującego dostępu do punktu kontrolnego. Użycie tego tunelu, umożliwia oskrzydlenie punktu.

A + strzałka - Znajduje się tam bramka, przez którą mogą atakować wrogowie. Kierunek ataku został zaznaczony strzałką.
B - Znajduje się tam zejście do punktu kontrolnego 1. Kierunek zejścia został zaznaczony strzałką.
C - Wyjście z tuneli. Wróg może bądź skierować się na dół, bądź ruszyć w kierunku litery B.
D + strzałki - W miejscu oznaczonym literą D warto jest ustawić wieżyczkę lub gracza. Jeżeli wieżyczka ma razić cele z bramki (kierunek B), to obok niej powinien stanąć miotacz, który będzie atakował wrogów nadchodzących z kierunku C. Oprócz obstawienia punktu D, warto też wysłać miotacza do punktu B i ustawić go w kierunku na punkt A lub na schodach tuż za punktem B. Jego zadaniem będzie zatrzymanie wrogów, którzy spróbują oskrzydlić punkt kontrolny.
0
- Team Fortress 2 - poradnik do gry
- Team Fortress 2: Poradnik do gry
- Team Fortress 2: Mapy
- Team Fortress 2: Dustblow Mapy
- Team Fortress 2: Dustblow - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
- Team Fortress 2: Dustblow - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
- Team Fortress 2: Granary Mapy
- Team Fortress 2: Granary - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
- Team Fortress 2: Granary - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
- Team Fortress 2: Gravelpit Mapy
- Team Fortress 2: Gravelpit - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
- Team Fortress 2: Gravelpit - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
- Team Fortress 2: Well Mapy
- Team Fortress 2: Well - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
- Team Fortress 2: Well - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
- Team Fortress 2: Fort2Fort Mapy
- Team Fortress 2: Fort2Fort - Ważniejsze miejsca Mapy
- Team Fortress 2: Hydro Mapy
- Team Fortress 2: Mapy
- Team Fortress 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
wegorz3 Legionista
Jak na mój gust to strasznie słaby ten poradnik, liczyłem na jakieś informacje przydatne, a nie takie, które są oczywiste dla każdego, kto grał dłużej niż trzy godziny...
zanonimizowany598224 Legionista
Racja. Powinni zaktualizować ten poradnik, żeby dodać PRZYDATNE PORADY. Gdzie jest np. Dlaczego nie ma porad dotyczących achievmentów? Słabo
zanonimizowany554392 Pretorianin
Wg mnie jest jeden błąd (poza nazwami klas)-pistolet jest świetnym narzędziem do zadawania obrażeń na średnie dystanse gdyż ma dużą celność
qqqqqq Generał
Wtf...? Poradnik do Team fottres 2? Też uważam, że słaby, teraz jest tyle możliwości o wiele więcej map, tyle broni, może przydałby się spis, tyle itemów, albo jakiś spis jak craftować i itp...
A tutaj to tak za przeproszeniem gówno jest...
wicekwacek Junior
jak to rewolwer to broń podstawowa dla snajpera i w dodatku z celownikiem?
wicekwacek Junior
medyk w karabinku ma 50 strzykawek a nie 36 u mnie tak jest gram na pc
ookie Generał
wicekwacek
spójrz na datę publikacji tego poradnika :) Jak widać nie był aktualizowany od tego czasu, a gra zmieniła się diametralnie.
Distructio Chorąży
Nie ma to jak nazwać Pyro: "Miotacz Ognia". Gheh.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
