Team Fortress 2: Gravelpit - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
Aktualizacja:
PUNKT C


Niebieskie strzałki - Wskazują główne kierunki obrony. Wieżyczki (3 lub nawet 4) powinny zostać ustawione tak, by móc ostrzeliwać wejście oznaczone literą A. To właśnie stąd nadchodzi większość ataków.
Czerwone strzałki - Wskazują główne kierunki natarcia. W przypadku A wróg atakuje głównie za pomocą granatników (czasem się udaje) i rakiet (dużo większa skuteczność). Strzałka boczna sugeruje kierunek od wejścia B. Zazwyczaj wróg nie ostrzeliwuje stamtąd wieży. Wejście to jest bliżej, co sprzyja próbie przejścia do punktu kontrolnego.
Żółte strzałki - Wskazuje kierunek ruchu atakujących jednostek. Jak widać muszą one okrążyć wieżę. Platformy prowadzące na szczyt wieży (tam jest punkt kontrolny) znajdują się z tyłu wieży (patrz górny obrazek).

Niebieskie strzałki - Wskazują główne kierunki obrony. Warto tu umieścić jedną wieżyczkę. Można ją skierować bądź na punkt B, bądź na tył wieży. Zależy to od taktyki, jaką obierze wróg. Jeżeli postanowi prowadzić ostrzał z wyjścia B, należy skupić się na tym kierunku. Jeżeli będzie starał się przebiegać do platform, to lepiej by wieżyczka chroniła tyły.
Czerwona strzałka - Wskazuje kierunek ataku. Wrogowie używają tu granatów, rakiet i minigunów.
Żółta strzałka - Wskazuje kierunek ruchu wrogich jednostek. Kierują się oni w bok, a potem wchodzą na wieżę od tyłu.
Najskuteczniejszą taktyką obronną jest obstawienie głównych kierunków ataku wieżyczkami. W przypadku ataku należy skupić się przede wszystkim na zniszczeniu wieżyczek. Jeżeli wróg umieści instalacje, które uniemożliwią wejście w obszar, będziesz musiał je zniszczyć za pomocą zmasowanego ostrzału rakietowego. Duże pole do popisu mają tu także szpiedzy. Ich szanse maleją jednak, jeśli ekipa broniąca będzie czuła i zdyscyplinowana. Skuteczną taktyką obronną jest umówienie się, że na wieżę nie wchodzi nikt poza obrońcami. W takim przypadku identyfikacja szpiega będzie banalna. W przypadku szturmu na punkt C warto jest zbudować teleporter z wyjściem, w pobliżu wyjścia A. Przyśpieszy to przerzucanie jednostek z bazy.
0
- Team Fortress 2 - poradnik do gry
- Team Fortress 2: Poradnik do gry
- Team Fortress 2: Mapy
- Team Fortress 2: Dustblow Mapy
- Team Fortress 2: Dustblow - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
- Team Fortress 2: Dustblow - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
- Team Fortress 2: Granary Mapy
- Team Fortress 2: Granary - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
- Team Fortress 2: Granary - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
- Team Fortress 2: Gravelpit Mapy
- Team Fortress 2: Gravelpit - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
- Team Fortress 2: Gravelpit - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
- Team Fortress 2: Well Mapy
- Team Fortress 2: Well - Ważniejsze lokacje (1) Mapy
- Team Fortress 2: Well - Ważniejsze lokacje (2) Mapy
- Team Fortress 2: Fort2Fort Mapy
- Team Fortress 2: Fort2Fort - Ważniejsze miejsca Mapy
- Team Fortress 2: Hydro Mapy
- Team Fortress 2: Mapy
- Team Fortress 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
wegorz3 Legionista
Jak na mój gust to strasznie słaby ten poradnik, liczyłem na jakieś informacje przydatne, a nie takie, które są oczywiste dla każdego, kto grał dłużej niż trzy godziny...
zanonimizowany598224 Legionista
Racja. Powinni zaktualizować ten poradnik, żeby dodać PRZYDATNE PORADY. Gdzie jest np. Dlaczego nie ma porad dotyczących achievmentów? Słabo
zanonimizowany554392 Pretorianin
Wg mnie jest jeden błąd (poza nazwami klas)-pistolet jest świetnym narzędziem do zadawania obrażeń na średnie dystanse gdyż ma dużą celność
qqqqqq Generał
Wtf...? Poradnik do Team fottres 2? Też uważam, że słaby, teraz jest tyle możliwości o wiele więcej map, tyle broni, może przydałby się spis, tyle itemów, albo jakiś spis jak craftować i itp...
A tutaj to tak za przeproszeniem gówno jest...
wicekwacek Junior
jak to rewolwer to broń podstawowa dla snajpera i w dodatku z celownikiem?
wicekwacek Junior
medyk w karabinku ma 50 strzykawek a nie 36 u mnie tak jest gram na pc
ookie Generał
wicekwacek
spójrz na datę publikacji tego poradnika :) Jak widać nie był aktualizowany od tego czasu, a gra zmieniła się diametralnie.
Distructio Chorąży
Nie ma to jak nazwać Pyro: "Miotacz Ognia". Gheh.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
