StarCraft 2 Wings of Liberty: Szepty zagłady Osiągnięcia
Aktualizacja:
Szepty zagłady (Osiągnięcia)

Szepty zagłady :
Przyprowadź Zeratula do każdej kaplicy, zniszcz 3 wylęgarnie Zergów, ucieknij do Poszukiwacza Otchłani, Zeratul musi przeżyć.
Rozkosze tropiciela :
Przede wszystkich trzy tego typu jednostki musisz bezpiecznie doprowadzić do etapu, w którym uciekasz do Poszukiwacza Otchłani. Zacznie się on po dojściu do trzeciej świątyni.

Ryzyko utraty tropicieli jest wówczas dość wysokie, czemu sprzyjają nieustanne ataki i pogoń Zergów. Kolejną przeszkodą są skały, przez które nie przebijaj się tylko teleportuj - zyskasz bezcenną przewagę nad Zergami. Rób to jednak stosunkowo blisko bariery, bowiem mignięcie ma ograniczony dystans i może się zdarzyć, że zamiast za barykadą, znajdziesz się przed nią. Blokad będzie łącznie trzy, przy czym przy ostatniej trzeba będzie sprawy wziąć w swoje ręce i zniszczyć ją ręcznie (nie zdążysz odnowić teleportu). Mignięciem możesz za to ominąć pełzacza zarodnikowego i kręgowija, ulokowanych tuż przed skrętem do Poszukiwacza Otchłani.
To tylko draśnięcie :
Przed podjęciem się realizacji tego zadania zalecam najpierw ukończyć misję na poziomie normalnym, przez co poznasz układ poziomu i czyhające tu niebezpieczeństwa. Zaopatrzony w taką wiedzę, pozostanie Ci właściwie tylko czuwać, by nie popełnić jakiegoś błędu, trzymając zdrowie Zeratula na poziomie tych wymaganych 300 punktów (osłona oczywiście może być nadwerężona).

Rany u wszystkich jednostek zabliźniają się po odwiedzeniu świątyni, tak więc przed wdreptaniem do niej sprawdź najpierw czy z Zeratulem wszystko jest OK. Inaczej całą misję możesz przejść na darmo. Bohaterski Protos fizycznie w trakcie swojej podróży nie może zostać zraniony ani raz, bo nawet jeśli wsiądziesz cały i zdrowy do Poszukiwacza Otchłani, program zapamięta najmniejszą choćby ranę i nie zaliczy Osiągnięcia.

Podczas wędrówki natniesz się na podobne zagrożenia co wymienione w opisie głównym misji (poziom normalny), niemniej przed kilkoma sytuacjami chciałbym Cię przestrzec. Mianowicie w lokacjach [1] i [2] zmierzysz się z potężnym ultraliskiem, który może poważnie zagrozić życiu nie tylko Zeratula (wieź w otchłani nadzorcę), ale i towarzyszących mu tropicieli. W pierwszym przypadku wejdzie on w skład wspomnianej w opisie misji pułapki, w drugim na widok tropicieli wygrzebie się z ziemi.
W punkcie [3] spotkasz tępicieli, które zechcą chlapnąć swoim słodko-kwaśnym sosem na Twoje jednostki. Tak jak to przedstawiałem w opisie podstawowym, podejdź jak najbliżej środka, by mieć możliwość ich ostrzeliwania. W przeciwieństwie jednak do sytuacji z niższego poziomu trudności, tym razem potworków nie wybijesz tak łatwo. Kiedy znajdą się bliżej, teleportuj całą swoją gromadkę w miejsce gdzie wcześniej stały tępiciele. Niedobitki wrócą się z powrotem, a Ty poczekaj aż podejdą i mignij z powrotem do środka. Wtedy już nie będą miały szans.
Podczas eksploracji mapy często zapisuj stan gry.

- StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry
- StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Kampania - proroctwo
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Szepty zagłady
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Szepty zagłady Osiągnięcia
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Straszliwy czyn
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Straszliwy czyn Osiągnięcia
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Echa przyszłości
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Echa przyszłości Osiągnięcia
- StarCraft 2 Wings of Liberty: W nieskończonej ciemności
- StarCraft 2 Wings of Liberty: W nieskończonej ciemności Osiągnięcia
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Kampania - proroctwo
- StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry
Komentarze czytelników
nagytow Legend
Przeczytalem kawalek i niestety wedlug mnie to jeden ze slabszych poradnikow. Wydaje mi sie, ze byl tworzony na poziomie normal. W zasadzie same ogolniki, na normalu ta gra jest na tyle latwa, ze nikt poradnika nie potrzebuje (co zreszta widac po komentarzach na forum). Na hardzie trzeba juz czasem pokombinowac, o brutalu nie zostalo nic wspomniane, a poradniki powinny wlasnie pomagac w trudnych momentach.
Korekty chyba w ogole nie bylo, zeby wymienic tylko kilka wylapanych bledow (kilka minut czytania):
- Sejwój
- defemnsorzy
- poświeć się
- usadowiło się problematyczny
- czerwie nudysow
- fala zargów
- Tal’damirowmie, Tal’damirów
- jka
Brak chocby wzmianki o feats of strength.
wowuser Pretorianin
"Wykopalisko (Osiągnięcia):Jupikajej...:"
ok, rotlf ja tez polecam centrum dowodzenia, ale do skanowania. budujesz ze 5-10(tyl mapy tam gdzie begniesz tylko z tankami nadaje sie do tego idealnie), bindujesz je pod np 4, dzialo pod 5 i skanujesz. jednen skan to 2 kille. latajace cc jest strasznie wolne a i zginac tez moze dosc szybko na hardzie
zanonimizowany9146 Legionista
mam abonament gol max i nie moge sciagnac pliku:( wyswietla komunikat ze musze byc zalogowany i byc posiadaczem abonamentu... a jestem :(
Bajta Pretorianin
W sumie wszystko wiadomo :p, dzięki za podpowiedź z centrum dowodzenia na Wykopalisku. A ja się męczyłem zmasowanymi atakami wikingów :p.
Arxel Legend
ArtX ---> Poradniki w formacie .pdf można pobierać tylko posiadając abonament MayClub.
zanonimizowany707801 Junior
Nie rozumiem. Po co do tak prostej gry poradnik.
bestia666azazyl Pretorianin
Gogeta18 - dodaj film na YT jak na hardzie robisz Echa przyszłości w mniej niż 20 min... :P po takie misje jest ten poradnik bo do normalnej rozgrywki nawet na hard czy brutalny uważam że zbędny... ale jak chcesz te czasówki wyrobić czasami ciężko..
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
