StarCraft 2 Wings of Liberty: Droga do prawdy, 1
Aktualizacja:
Droga do prawdy, cz. 1

Główne zadania :
- Spenetruj laboratorium Dominium
- Zniszcz reaktor fuzyjny
- Ucieknij z kompleksu
- Raynor musi przeżyć
- Znajdź relikty Protosów (zielone oznaczenia)
- Zabij brutaliska
Dodatkowe zadania :
Sekretna misja, w której trafiamy na asteroidę krążącą wokół planety Castanar. Z przejętych dokumentów wynika, że znajduje się tu tajemnicze laboratorium Dominium.
Raynor osobiście bierze udział w akcji mając do pomocy paczkę maruines i sanitariuszki. Wysadź drzwi [1] ładunkiem wybuchowym tak jak to podpowiada gra [#1]. Przy okazji zaznaczę, że podczas zwiedzania placówki natkniesz się też na drzwi, które po rozniesieniu na strzępy mogą ranić, a nawet zabić stojących zbyt blisko (system pułapek). Lepieuj więc stać z boku gdy dochodzi do eksplozji.
![[#1] - Droga do prawdy, (1) | Kampania - rebelia | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/860372953.jpg)
[#1]
Po zlikwidowaniu ochrony w pierwszym pomieszczeniu podejść do terminala komputerowego [2] , co pozwoli Ci przejąć kontrolę nad pobliskimi wieżyczkami [#2]. Stojącym w pobliżu strażnikom zrób psikusa aktywując ich szereg po prawej, przez co ty sam będziesz miał w lokacji mniej pracy przy eliminowaniu niedobitków. Przejdź do pierwszego laboratorium.
![[#2] - Droga do prawdy, (1) | Kampania - rebelia | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/860372968.jpg)
[#2]
Odkryjesz, że prowadzone są tu badania nad krzyżówką Zergów i Protosów. W tym momencie zamkną się za Tobą drzwi i z pobliskiej zagrody wybiegną na Twoją drużynę Zergi. Niech marines ostrzeliwują napastników, a Ty Raynorem podłóż ładunek burzący pod ich siedlisko [3] [#3]. Opuść pokój zabijając jak chcesz miotającego się ultraliska.
![[#3] - Droga do prawdy, (1) | Kampania - rebelia | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/860372984.jpg)
[#3]
Zaraz potem zbierzesz paczkę granatów, które przydadzą się na ulokowanych w korytarzu wrogów (choć zalecam je oszczędzać na finał misji). To będzie pierwsza z trzech broni, jakie Raynor znajdzie w laboratorium. Dodatkowe naboje do wszystkich typów na mapce oznaczone zostały kolorem pomarańczowym.
Ostatecznie zameldujesz się przy następnym terminalem [4] , umożliwiający tym razem Tobie nacisnąć guziczek otwierający zagrodę. Z dostępnego asortymentu sugeruję sięgnąć po Zerglingi [#4], które nie dość, że skasują siły Dominium, to po walce pozostanie ich tylko garstka, z którą łatwo sobie poradzisz. Zniszcz także ich matecznik, przez co odkryjesz relikt Protosów.
![[#4] - Droga do prawdy, (1) | Kampania - rebelia | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/860373000.jpg)
[#4]
Trochę dalej po prawej zauważysz zatrzaśnięte drzwi [5] , za którymi odkryjesz broń plazmową. Użyj jej w opanowanej przez ciężki sprzęt lokacji nr [6] , do której prędzej czy później zawitasz. Tam już czekać na Ciebie będzie kolejna kamera podglądu, oferująca tym razem dostęp do robota bojowego z uzbrojeniem. W najbliższym korytarzu stawisz czoła różnym zagrożeniom (piechota, czołgi), niemniej do wspomagającego Cię mecha [#5] radzę dobrać pociski przeciwpancerne. Piechurów możesz szybko wystrzelać Raynorem i marines, w czym pomogą walające się w rejonie łatwopalne beczki.
![[#5] - Droga do prawdy, (1) | Kampania - rebelia | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/860373015.jpg)
[#5]
Czwarty terminal [7] pozwoli Ci wezwać posiłki, które być może będziesz chciał spożytkować na zamkniętego w następnym pomieszczeniu brutaliska [8] (zadanie dodatkowe). Generalnie w starciu z nim sprawdziliby się maruderzy (potrafią nieźle przywalić w opancerzone jednostki), niemniej marines na przestrzeni całej gry bardziej by się przydali, podobnie jak sanitariuszki. Decyzję pozostawiam więc Tobie.
Minisekret : Przed komorą z brutaliskiem, w miejscu gdzie przybędą posiłki idź na północ od lądowiska. Dochodząc do końca skał będziesz świadkiem ciekawej sceny.
![[#6] - Droga do prawdy, (1) | Kampania - rebelia | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/860373031.jpg)
[#6]
Przy ewentualnej walce z z brutaliskiem sugeruje skupić jego gniew na Raynorze [#6] (pamiętaj o pociskach plazmowych) i stale leczyć bohatera. W razie kłopotów możesz zostawić kogoś przy apteczce ze zdrowiem zlokalizowanej przy prawej ścianie i w odpowiedniej chwili po nią sięgnąć (uleczy wszystkich). Alternatywnie właśnie w ten rejon spróbuj zwabić brutaliska. Jeszcze bardziej wyrafinowane sposoby opisuję w tekście poświęconym Osiągnięciom, więc możliwości jak widzisz jest tu całkiem sporo, łącznie z pozostawieniem potwora pod kopułą. Na pewno zainteresuj się za to pobliskim reliktem.
Później bez większych problemów osiągniesz lokację z reaktorem [9] , który ujawni istnienie hybrydy w pokoju laboratoryjnym.
- StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry
- StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Kampania - rebelia
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Napad stulecia
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Napad stulecia Osiągnięcia
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Cios w plecy
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Cios w plecy Osiągnięcia
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Narzędzie zniszczenia
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Narzędzie zniszczenia Osiągnięcia
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Medialna ofensywa
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Medialna ofensywa Osiągnięcia
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Droga do prawdy, 1
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Droga do prawdy, 2
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Droga do prawdy Osiągnięcia
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Kampania - rebelia
- StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry
Komentarze czytelników
nagytow Legend
Przeczytalem kawalek i niestety wedlug mnie to jeden ze slabszych poradnikow. Wydaje mi sie, ze byl tworzony na poziomie normal. W zasadzie same ogolniki, na normalu ta gra jest na tyle latwa, ze nikt poradnika nie potrzebuje (co zreszta widac po komentarzach na forum). Na hardzie trzeba juz czasem pokombinowac, o brutalu nie zostalo nic wspomniane, a poradniki powinny wlasnie pomagac w trudnych momentach.
Korekty chyba w ogole nie bylo, zeby wymienic tylko kilka wylapanych bledow (kilka minut czytania):
- Sejwój
- defemnsorzy
- poświeć się
- usadowiło się problematyczny
- czerwie nudysow
- fala zargów
- Tal’damirowmie, Tal’damirów
- jka
Brak chocby wzmianki o feats of strength.
wowuser Pretorianin
"Wykopalisko (Osiągnięcia):Jupikajej...:"
ok, rotlf ja tez polecam centrum dowodzenia, ale do skanowania. budujesz ze 5-10(tyl mapy tam gdzie begniesz tylko z tankami nadaje sie do tego idealnie), bindujesz je pod np 4, dzialo pod 5 i skanujesz. jednen skan to 2 kille. latajace cc jest strasznie wolne a i zginac tez moze dosc szybko na hardzie
zanonimizowany9146 Legionista
mam abonament gol max i nie moge sciagnac pliku:( wyswietla komunikat ze musze byc zalogowany i byc posiadaczem abonamentu... a jestem :(
Bajta Pretorianin
W sumie wszystko wiadomo :p, dzięki za podpowiedź z centrum dowodzenia na Wykopalisku. A ja się męczyłem zmasowanymi atakami wikingów :p.
Arxel Legend
ArtX ---> Poradniki w formacie .pdf można pobierać tylko posiadając abonament MayClub.
zanonimizowany707801 Junior
Nie rozumiem. Po co do tak prostej gry poradnik.
bestia666azazyl Pretorianin
Gogeta18 - dodaj film na YT jak na hardzie robisz Echa przyszłości w mniej niż 20 min... :P po takie misje jest ten poradnik bo do normalnej rozgrywki nawet na hard czy brutalny uważam że zbędny... ale jak chcesz te czasówki wyrobić czasami ciężko..
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
