Godzina zero | Kampania - Mar Sara | StarCraft II Wings of Liberty
Aktualizacja:
Godzina zero

Główne zadania :
- Przetrwaj do czasu ewakuacji
Dodatkowe zadania :
- Uratuj rebeliantów (3)
W tej misji po raz pierwszy poznajemy Zergi - drapieżną rasę krwiożerczych istot, które nagle dokonały inwazji planetę Mar Sara. Raynor i Tychus wraz z wykopanym artefaktem [#1] oczekują na transport, więc w obliczu zbliżających się hord potworów, jedyne co mogą zrobić to spróbować wytrzymać do czasu przybycia ewakuacji.
![[#1] - Godzina zero | Kampania - Mar Sara | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/859365375.jpg)
[#1]
Baza ulokowana jest trzeba przyznać w dość przystępny sposób. Dojście do głównej platformy bronią dwa mosty [1] , które już na wstępie są zabezpieczone bunkrami i marines. Utrzymanie tych pozycji to klucz do sukcesu [#2].
![[#2] - Godzina zero | Kampania - Mar Sara | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/859365390.jpg)
[#2]
W miejsce bunkrów poślij kilku ERK, którzy zajmą się stawianiem nowych i naprawianiem ewentualnych zniszczeń. Resztę desygnuj do kryształów i rafinerii. Na wstępie złóż także wizytę w stacji inżynieryjnej, gdzie zainwestuj przede wszystkim w ulepszenie broni. Budując bez ustanku nowe bunkry, w międzyczasie trenuj też nowych marines i posyłaj ich na dół, być wzmocnić obronę.
![[#3] - Godzina zero | Kampania - Mar Sara | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/859365406.jpg)
[#3]
Przy podarowanych Ci koszarach wybuduj reaktory, dzięki czemu będzie się dało trenować dwóch żołnierzy w tym samym czasie. Przy okazji zalecam całkowitą rezygnację z sanitariuszek, no chyba, że swoich wojaków masz zamiar sprawdzić w bezpośrednim starciu z szybkimi Zerglingami, co nie byłoby zbyt rozsądna decyzją. Skup się na konstrukcji bunkrów, gdyż raz za razem bierzesz zalewamy coraz to większą falą drapieżników [#3]. Oprócz wspomnianego typu przeciwnika, pojawią się także atakujące z dystansu hydraliski.
W pewnym momencie dadzą o sobie jeszcze znać latające mutaliski, choć startowe wieżyczki powinny sobie poradzić z nimi bez problemu [#4]. Zresztą również i marines dobrze wiedzą kiedy podnieść głowy do góry i zrobić użytek z karabinu Gaussa. Tak więc przynajmniej podczas mojej gry, nie miałem potrzeby stawiania nowych wieżyczek.
![[#4] - Godzina zero | Kampania - Mar Sara | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/859365421.jpg)
[#4]
Dodatkowe wyzwanie w scenariuszu polega na trzech, cyklicznych wypadach w głąb zainfekowanego terenu i ratowaniu grupek zagubionych marines [2, 3, 4] [#5]. Pojawiać się oni będą w kolejności zaprezentowanej na mapce, a ich obecności dowiesz się w kilkuminutowych odstępach czasu. Dzięki oswobodzenie żołnierzy wzmocnisz swoją armię i zyskasz trochę dóbr materialnych w postaci gazu i krystzału. Za każdym razem dojście do potrzebujących wiązać się jednak będzie z konfrontacją z Zergami (są pozakopywane w ziemi), więc miej się na baczności.
![[#5] - Godzina zero | Kampania - Mar Sara | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/859365437.jpg)
[#5]
Jeśli chodzi o główne zadanie to przede wszystkim nie dopuść do przełamania obrony dwóch mostów, gdyż wtedy może być krucho. Cały czas miej tam pod ręką robotników, którzy będą reagować w razie potrzeby. W razie utraty pozycji zawsze możesz uciec na gorę, do wnętrza bazy, do której prowadzi jedno przejście. Oczywiście spodziewaj się, że ostatnie sekundy walki o przetrwanie będą tymi najcięższymi.
Po ukończeniu zadania po raz pierwszy będziesz miał dostęp do szeregu funkcji Hyperiona - krążownika kosmicznego Raynora, gdzie póki co możesz się np. udać do zbrojowni serwując sobie przydatne usprawnienia. Zlustruj także mapę gwiezdną, gdzie do wyboru będą dwie misje.
Minisekret : Za jedną z baz Zergów [5] możesz być świadkiem dość niezwykłej sceny. Jeśli zdecydujesz się na wypad w północno-zachodni róg mapy i wyeliminujesz tutejszych obrońców, poznasz pewnego specyficznego wojaka, który na Twój widok skryje się w wychodku [6] [#6]. Kliknij kibelek trzy razy.
![[#6] - Godzina zero | Kampania - Mar Sara | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/859365453.jpg)
[#6]
0
- StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry
- StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry
- Kampania - Mar Sara
- Dzień wyzwolenia | Kampania - Mar Sara | StarCraft II Wings of Liberty
- Dzień wyzwolenia (Osiągnięcia) | Kampania - Mar Sara
- Wyjęci spod prawa | Kampania - Mar Sara | StarCraft II Wings of Liberty
- Wyjęci spod prawa (Osiągnięcia) | Kampania - Mar Sara
- Godzina zero | Kampania - Mar Sara | StarCraft II Wings of Liberty
- Godzina zero (Osiągnięcia) | Kampania - Mar Sara | StarCraft II Wings of Liberty
- Kampania - Mar Sara
- StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Bajta Pretorianin
W sumie wszystko wiadomo :p, dzięki za podpowiedź z centrum dowodzenia na Wykopalisku. A ja się męczyłem zmasowanymi atakami wikingów :p.
Arxel Legend

ArtX ---> Poradniki w formacie .pdf można pobierać tylko posiadając abonament MayClub.
zanonimizowany707801 Junior
Nie rozumiem. Po co do tak prostej gry poradnik.
bestia666azazyl Pretorianin
Gogeta18 - dodaj film na YT jak na hardzie robisz Echa przyszłości w mniej niż 20 min... :P po takie misje jest ten poradnik bo do normalnej rozgrywki nawet na hard czy brutalny uważam że zbędny... ale jak chcesz te czasówki wyrobić czasami ciężko..
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.