StarCraft 2 Wings of Liberty: Czynnik Moebiusa
Aktualizacja:
Czynnik Moebiusa

Główne zadania :
- Zniszcz rdzenie danych (3)
- Kerrigan nie może dostać się do rdzeni danych
- Zabij brutaliska (zielone oznaczenie)
Dodatkowe zadania :
Kerrigan dowiedziała się, że za wskazówkami co do miejsca występowania artefaktów stoi fundacja Moebiusa. Królowa Ostrzy wyruszyła więc z ekspedycją na ich ojczyźnianą planetę z zamiarem zaszlachtowania jajogłowych i zdobycia cennych informacji. Nie można naturalnie do tego dopuścić.
![[#1] - Czynnik Moebiusa | Kampania - artefakt | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/861015046.jpg)
[#1]
Doktor Narud i jego personel są gotowi do ewakuacji, ale nie mogą opuścić planety dopóki rdzenie danych nie zostaną zniszczone. Pozostawione byłyby zbyt cennym źródłem wiedzy dla Kerrigan, która osobiście bierze udział w przeszukiwaniu kompleksu. Z tego tez względu trzeba działać szybko.
W scenariuszu po raz pierwszy poznasz promy ewakuacje, które w zaistniałych okolicznościach są ja znalazł. Potrafią one nie tylko przenosić jednostki drogą lotniczą, ale także leczyć wszystkie biologiczne oddziały. Na mapie niemal wszędzie leży biomasa, po której hasa sobie całkiem sporo Zergów, nie wspominając już oczywiście o statecznych kręgowijach. W misji więc ograniczymy się jedynie do poruszania w powietrzu, choć i to nie gwarantuje pełnego bezpieczeństwa. Zawsze można bowiem natknąć się na mutaliski, hydraliski czy też pełzacze zarodnikowe. Trzeba więc uważać i korzystać z licznych w mieście ramp - ten kto jest na górze zawsze ma lepiej [#1].
![[#2] - Czynnik Moebiusa | Kampania - artefakt | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/861015062.jpg)
[#2]
Kerrigan swój marsz rozpocznie natychmiast. Na szczęście zatrzymuje się przed każdym opuszczonym budynkiem dokładnie go przeszukując [#2], co zabiera jest trochę czasu. Ile dokładnie - widzisz na ekranie. Ty na szczęście znasz lokalizacje rdzeni, więc tylko musisz zadbać o ich destrukcję. Łącznie do zrównania z ziemią mamy trzy struktury.
![[#3] - Czynnik Moebiusa | Kampania - artefakt | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/861015078.jpg)
[#3]
Pierwszy budynek nie znajduje się daleko [1] , ani nie jest jakoś specjalnie chroniony. Po prostu zapakuj wszystkie jednostki jakie dostałeś na starcie i poszybuj we wskazane miejsce. Z uratowanymi marines Moebiusa, stojąc na platformie, z łatwością zrujnujesz rdzeń i okoliczne Zergi [#3]. Uratowana grupka żołnierzy jest zresztą jedną z wielu, które zostały wysłana przez Naruda z misją zniszczenia konstrukcji. Ci, którzy przeżyli najazd Zergów okopali się w zaznaczonych na pomarańczowo lokacjach i na pewno byliby cennym nabytkiem jeśli ich uratujesz (zapewnią też osiągnięcie).
![[#4] - Czynnik Moebiusa | Kampania - artefakt | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/861015093.jpg)
[#4]
Zanim udasz się do drugiego rdzenia poświeć się rozbudowy bazy. Zergi zaczną Cię systematycznie najeżdżać niewielkimi siłami, a kilka razy tuż przed wlotem do obozowiska ustawi się kanał nydusowy [2] [#4]. Teleporter najlepiej oczywiście jak najszybciej zniszczyć. Wejście zatarasuj bunkrami, a od zachodu dla pewności postaw kilka wieżyczek.
![[#5] - Czynnik Moebiusa | Kampania - artefakt | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/861015109.jpg)
[#5]
Naładowany nowymi jednostkami pognaj w końcu bić się o drugi rdzeń. Jego dewastacja nie będzie już tak łatwa jak ostatnio, gdyż w docelowym rejonie ulokowało się małe gniazdo Zergów. Desant sugeruje wykonać w lokalizacji z zagubionymi maruderami [3] , gdzie transportowce znajdą czas i miejsce na wyładowanie jednostek [#5]. Następnie pognaj do góry [4] i dokonaj dzieła zniszczenia.
Trzeci rdzeń to już wyższa szkoła jazdy. Wokół niego utworzyła się pełnoprawna baza Zergów, otoczona całkiem szczelną siecią pełzaczy zarodnikowych. Ich najmniejsze zagęszczenie wydaje się być na wysokości brutaliska (zielone kółko), którego Raynor niedługo po rozpoczęciu misji odkryje. Jeśli jeszcze go nie zabiłeś, to wyląduj na północ od niego i zadbaj o te dodatkowe punkty badań [#6].
![[#6] - Czynnik Moebiusa | Kampania - artefakt | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/861015125.jpg)
[#6]
Mniej więcej z tego punktu skieruj się na zachód by brzegiem sięgnąć lokacji oznaczonej jako [5] . Wprawdzie bez kontaktu z pełzaczami raczej się nie obędzie, ale zanim zdążą zniszczyć Twoje promy, na pewno zdołają zrzucić one swój ładunek [#7]. O armię postaraj się dość liczną, gdyż baza wokół docelowego budynku [6] jest całkiem dobrze broniona. Niszcząc rdzeń, zapewnisz sobie sukces.
![[#7] - Czynnik Moebiusa | Kampania - artefakt | StarCraft II Wings of Liberty - StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1027/861015140.jpg)
[#7]
- StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry
- StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Kampania - artefakt
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Wpadamy i zabieramy
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Wpadamy i zabieramy Osiągnięcia
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Wykopalisko
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Wykopalisko Osiągnięcia
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Czynnik Moebiusa
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Czynnik Moebiusa Osiągnięcia
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Supernowa
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Supernowa Osiągnięcia
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Paszcza otchłani
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Paszcza otchłani Osiągnięcia
- StarCraft 2 Wings of Liberty: Kampania - artefakt
- StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry
Komentarze czytelników
nagytow Legend
Przeczytalem kawalek i niestety wedlug mnie to jeden ze slabszych poradnikow. Wydaje mi sie, ze byl tworzony na poziomie normal. W zasadzie same ogolniki, na normalu ta gra jest na tyle latwa, ze nikt poradnika nie potrzebuje (co zreszta widac po komentarzach na forum). Na hardzie trzeba juz czasem pokombinowac, o brutalu nie zostalo nic wspomniane, a poradniki powinny wlasnie pomagac w trudnych momentach.
Korekty chyba w ogole nie bylo, zeby wymienic tylko kilka wylapanych bledow (kilka minut czytania):
- Sejwój
- defemnsorzy
- poświeć się
- usadowiło się problematyczny
- czerwie nudysow
- fala zargów
- Tal’damirowmie, Tal’damirów
- jka
Brak chocby wzmianki o feats of strength.
wowuser Pretorianin
"Wykopalisko (Osiągnięcia):Jupikajej...:"
ok, rotlf ja tez polecam centrum dowodzenia, ale do skanowania. budujesz ze 5-10(tyl mapy tam gdzie begniesz tylko z tankami nadaje sie do tego idealnie), bindujesz je pod np 4, dzialo pod 5 i skanujesz. jednen skan to 2 kille. latajace cc jest strasznie wolne a i zginac tez moze dosc szybko na hardzie
zanonimizowany9146 Legionista
mam abonament gol max i nie moge sciagnac pliku:( wyswietla komunikat ze musze byc zalogowany i byc posiadaczem abonamentu... a jestem :(
Bajta Pretorianin
W sumie wszystko wiadomo :p, dzięki za podpowiedź z centrum dowodzenia na Wykopalisku. A ja się męczyłem zmasowanymi atakami wikingów :p.
Arxel Legend
ArtX ---> Poradniki w formacie .pdf można pobierać tylko posiadając abonament MayClub.
zanonimizowany707801 Junior
Nie rozumiem. Po co do tak prostej gry poradnik.
bestia666azazyl Pretorianin
Gogeta18 - dodaj film na YT jak na hardzie robisz Echa przyszłości w mniej niż 20 min... :P po takie misje jest ten poradnik bo do normalnej rozgrywki nawet na hard czy brutalny uważam że zbędny... ale jak chcesz te czasówki wyrobić czasami ciężko..
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
