Infekcja Zergów | Wyzwania | StarCraft II Wings of Liberty
Aktualizacja:
Infekcja Zergów

Przyznam szczerze, że złoty medal w tym wyzwaniu zaliczyłem za pierwszym podejściem. Misja jest bardzo prosta i jedynym istotnym przeciwnikiem jest tu w zasadzie tylko uciekający czas.
Zaczynasz wspaniałymi infektorami, które w zasadzie same zadbają o wypełnienie poszukiwanego limitu. W rejonie bowiem aż roi się od tak potężnych maszyn jak czołgi oblężnicze czy kolosy, nad którymi wystarczy przejąć kontrolę, by zabijały za nas. Co ciekawe, będący pod wpływem Zergów przeciwnicy nie wzbudzają u Terran żadnego zainteresowania, nawet jeśli ciała ich kolegów są właśnie rozrywane na strzępy. Jednym zdaniem, otumanionymi jednostkami można sobie hasać po bazie Terran do woli - nic ani nikt im nie zagrozi.

Mimo iż przejmowanie kontroli jest tu kluczem do sukcesu, zauważ, że infektory stracą dozór nad niewolnikiem ilekroć poślesz go za daleko. Jeśli nie grałeś wcześniej Zergami, najlepiej sprawdź sobie długość takiego połączenia na testowej grze. Nieprzydatnych już sługusów możesz pozbyć się (np. karakanami) używając na nich wymuszonego ataku. To ważne, gdyż aby dostać się do czołgu oblężniczego, infektor będzie musiał przyjąć na korpus jeden pocisk artyleryjski. Zwalniając swój cel, mogłoby to skończyć się dla niego trochę nieciekawie.

Karakanami wypatruj odosobnionych grupek tubylców i atakuj podchodząc do nich pod ziemią. Także i Zergowscy magicy dysponują podobną zdolnością, a przemieszczanie się w ten sposób ułatwia fakt, że w bazie wroga nie ma żadnych detektorów (a przynajmniej takowych nie dostrzegłem). Zauważ też, że zniszczony budynek liczy się jako dodatkowa ofiara na koncie.

Wprawdzie rozmieszczenie jednostek wroga przed rozpoczęciem wyzwania widzisz jak na tacy, ale na powyższej mapce zaznaczyłem te, które najbardziej opłaca się przejąć. Są to: czołgi oblężnicze (kolor zielony), kolosy (pomarańczowy) i wielcy templariusze (niebieski). Postaraj się z ich pomocą dotrzeć do centrum dowodzenie wokół którego znajdziesz całkiem sporo łatwych do zestrzelenia ERK.

0
- StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry
- StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry
- Wyzwania
- Dowództwo taktyczne | Wyzwania | StarCraft II Wings of Liberty
- Droga wstąpienia | Wyzwania | StarCraft II Wings of Liberty
- Za rój | Wyzwania | StarCraft II Wings of Liberty
- Centrum wywiadu | Wyzwania | StarCraft II Wings of Liberty
- Psioniczny szturm (1) | Wyzwania | StarCraft II Wings of Liberty
- Psioniczny szturm (2) | Wyzwania | StarCraft II Wings of Liberty
- Infekcja Zergów | Wyzwania | StarCraft II Wings of Liberty
- Zwiastun śmierci | Wyzwania | StarCraft II Wings of Liberty
- Dobry początek | Wyzwania | StarCraft II Wings of Liberty
- Obrona przed szturmem | Wyzwania | StarCraft II Wings of Liberty
- Wyzwania
- StarCraft II: Wings of Liberty - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Bajta Pretorianin
W sumie wszystko wiadomo :p, dzięki za podpowiedź z centrum dowodzenia na Wykopalisku. A ja się męczyłem zmasowanymi atakami wikingów :p.
Arxel Legend

ArtX ---> Poradniki w formacie .pdf można pobierać tylko posiadając abonament MayClub.
zanonimizowany707801 Junior
Nie rozumiem. Po co do tak prostej gry poradnik.
bestia666azazyl Pretorianin
Gogeta18 - dodaj film na YT jak na hardzie robisz Echa przyszłości w mniej niż 20 min... :P po takie misje jest ten poradnik bo do normalnej rozgrywki nawet na hard czy brutalny uważam że zbędny... ale jak chcesz te czasówki wyrobić czasami ciężko..
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.