Silent Hill 3: Shopping Mall cz.6
Aktualizacja:
![]() | Wpadniesz tu na kilku wrogów. Jeśli chcesz możesz się trochę porozglądać po okolicy. Znajdziesz między innymi zamknięte drzwi. Nie jest to jednak konieczne. Skieruj się do pomieszczenia na prawo od ruchomych schodów (screen). |
![]() | Porozglądaj się trochę. Podejdź do stołu i przyjrzyj się bliżej ugotowanemu psu (chory pomysł!). Heather zauważy, iż z jego brzucha wystaje jakiś klucz i automatycznie go zabierze. Zanim jeszcze wyjdziesz skieruj się za ladę. Pod talerzami znajdziesz napój leczniczy oraz apteczkę. Wracaj do miejsca startu (na zewnątrz i po ruchomych schodach na dół). |
![]() | Usłyszysz jakieś dziwne szumy. Skieruj się w prawo (widok z kamery, dla Heather jest to przeciwny kierunek). Podejdź do włączonego telewizora i wciśnij klawisz używania. Po obejrzeniu filmiku (czy raczej usłyszeniu jednego słowa :-)) skieruj się wgłąb korytarza. |
![]() | Idź cały czas prosto. Po dotarciu do łóżka z trupem wybierz lewe drzwi. Znajdziesz się u jubilera. Podejdź do wyróżniającego się eskponatu. Zabierz Walnut (orzech). Jeśli chcesz możesz go zbadać w inwentarzu. Heather powie, iż słyszy coś brzękającego w środku. Zapisz stan gry, bo za chwilę staniesz oko w oko z Closerem. |
![]() | Skieruj się do niewielkich drzwi (tuż obok eksponatu). Uważaj ponieważ korytarz jest patrolowany przez pojedynczego Closera. Omiń go. Biegnij prosto. Przy pierwszym skrzyżowaniu skręć w prawo. Dobiegniesz do drzwi ukazanych na screenie. Będziesz mógł użyć świeżo zdobytego klucza, aby je otworzyć. |
![]() | Znajdziesz się w barze. Na początek zabierz dwa napoje lecznicze znajdujące się za ladą. Idź dalej. Na ścianie powinieneś zauważyć stalową rurkę. Weź ją. Od tej chwili będzie to Twoja podstawowa broń biała. Jeśli chcesz możesz ją sobie wybrać z inwentarza chociaż jeśli wcześniej mało walczyłeś (i masz dużo amunicji) to lepiej pozostać przy pistolecie. Skieruj się do podwójnych drzwi prowadzących na zewnątrz. |
0
- Silent Hill 3 - poradnik do gry
- Silent Hill 3: Poradnik do gry
- Silent Hill 3: Uwagi odnośnie korzystania z solucji
- Silent Hill 3: Opis broni
- Silent Hill 3: Opis ważniejszych przedmiotów
- Silent Hill 3: Opis przeciwników 1
- Silent Hill 3: Opis przeciwników 2
- Silent Hill 3: Amusement Park
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.1
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.2
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.3
- Silent Hill 3: Shopping Mall - Zagadka 1
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.4
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.5
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.6
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.7
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.8
- Silent Hill 3: Shopping Mall - BOSS 1
- Silent Hill 3: Subway Station cz.1
- Silent Hill 3: Subway Station cz.2
- Silent Hill 3: In The Subway
- Silent Hill 3: Underground Passage cz.1
- Silent Hill 3: Underground Passage cz.2
- Silent Hill 3: Sewer
- Silent Hill 3: Construction Site
- Silent Hill 3: Office Building cz.1
- Silent Hill 3: Office Building cz.2
- Silent Hill 3: Office Building cz.3
- Silent Hill 3: Office Building cz.4
- Silent Hill 3: Office Building cz.5
- Silent Hill 3: Office Building cz.6
- Silent Hill 3: Apartment cz.1
- Silent Hill 3: Apartment - BOSS 2
- Silent Hill 3: Silent Hill
- Silent Hill 3: Hospital cz.1
- Silent Hill 3: Hospital - Zagadka 2
- Silent Hill 3: Hospital cz.2
- Silent Hill 3: Hospital cz.3
- Silent Hill 3: Hospital cz.4
- Silent Hill 3: Hospital - Zagadka 3
- Silent Hill 3: Hospital cz.5
- Silent Hill 3: Hospital - BOSS 3
- Silent Hill 3: Amusement Park cz.1
- Silent Hill 3: Amusement Park cz.2
- Silent Hill 3: Amusement Park cz.3
- Silent Hill 3: Amusement Park - BOSS 4
- Silent Hill 3: Church cz.1
- Silent Hill 3: Church cz.2
- Silent Hill 3: Church cz.3
- Silent Hill 3: Church cz.4
- Silent Hill 3: Church - Zagadka 4
- Silent Hill 3: Church cz.5
- Silent Hill 3: Church - Końcowy BOSS
- Silent Hill 3: Zakończenia
- Silent Hill 3: Dodatkowe atrakcje
- Silent Hill 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
temp2 Generał

Daj spokoj Wolfen niech dzieciak ma radoche...Pewnie ma z 10 lat....
W encyklopedii jest jeszcze troche gier do "zrecenzowania".Ciekawe kiedy LEGEND'a dostanie ;)
zanonimizowany36450 Konsul
Komentarz bez Hermina to nie komentarz :-) Hermin, jesli to czytasz - PROSZE, pisz sensownie. Nie obchodzi mnie czy chcesz sobie nabic posty czy nie, ale pisz przynajmniej na temat. Ja na przyklad nie widze zwiazku pomiedzy poradnikiem do gry a stwierdzeniem, ze jest ona fajna :-)
zanonimizowany193931 Junior
Jedna z najlepszych gier w jakie ostatnio gram!!!!!!!!!Najlepsze efekty są późnym wieczorkiem przy zgaszonych światłach i podłączonej wieży do konsoli he, he...
Stranger. Senator

zapytam ponownie - a jaki to ma zwiazek z moim poradnikiem :) ?
zanonimizowany432784 Centurion
Hmmm... Odnoszę wrażenie, że autor tego poradnika albo nie był zbyt zainteresowany tą grą, albo nie miał czasu się w nią bardziej zagłebić. Wg niego najlepszą bronią jest... ciągłe uciekanie, a przecież z ucieczek nie ma żadnej frajdy/satysfakcji! Posłuchajcie lepiej kilku moich porad dotydzących przeciwników. DOUBLE-HEAD`y można łatwo zabijać nożem/rurą cały czas się cofając i uderzając psa, gdy skacze i dobijać, gdy się przewraca. CLOSER`a można bez problemu zabić nożem-wystarczy cały czas chodzić dookoła niego używając strafe`ingu-czyli chodzić bokiem w lewo/prawo-jednocześnie cały czas go dźgając aż padnie. PENDULUM wystarczy zastrzelić z bliska ze strzelby i dobić na ziemi maczugą/kataną/paralizatorem. Na grubasów (INSANE CANCER) bardzo skuteczne są combosy kataną i dobijanie maczugą, zaś pielęgniarki (NURSE) wystarczy bić żelazną rurą co powoduje, że tracą równowagę i nie mogą zadać nam ani jednego ciosu. Dziwię się też, że autor odradza stosowanie broni białej w walce z drugim bossem-MISJONARZEM. Przecież strzelba jest na niego nieskuteczna, bo odbija pociski. A katana jest 100 razy skuteczniejsza! Trzeba mieć tylko refleks do bloków i szlachtować go, gdy się odsłania i zamierza do ciosu
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.