Silent Hill 3: Church cz.1
Aktualizacja:
Church
Ważne informacje: Ostatnia lokacja w grze. Najważniejsza sprawa to przygotowanie Heather do ostatecznego pojedynku. Powinna mieć jak najwięcej pocisków do pistoletu (ponad 60) i co najmniej 2-3 silne apteczki (Ampoule lub Medikit).
Opis przejścia:
![]() | Wizyta w katedrze zaczyna się od dość przydługawej wymiany zdań pomiędzy Claudią a Heather. Dociekliwy gracz "wyłowi" z niej wiele ciekawych informacji. Po skończonej rozmowie zapisz stan gry! |
![]() | Porozglądaj się trochę. Powinieneś znaleźć "Eye of Night" Tarot Card. Leży przy ołtarzu. Jeśli chcesz przyjrzyj się porozwieszanym w okolicy obrazom. Nie jest to jednak absolutnie konieczne. |
![]() | Po obejrzeniu wszystkich istotnych rzeczy skieruj się do drzwi umieszczonych na prawo od ołtarza. Podnieś wiszącą na ścianie mapę (Church Map). Poza tym, iż sprawia wrażenie jak gdyby narysowało ją jakieś dziecko wyjątkowo nie będzie od razu ukazywała kolejnych pomieszczeń tylko dopiero po znalezieniu się w nich. Na szczęście nie powinno Ci to utrudnić korzystania z niej. Skieruj się do konfesjonału (screen). Wybierz prawe drzwi. Uwaga! Zapisz stan gry! |
![]() | Usłyszysz płacz Claudii. Podejdź kawałek dalej i wciśnij klawisz używania. Kobieta zacznie się spowiadać. Uwaga! Za chwilę pojawi się okienko z opcjami do wyboru. To, na którą z nich się zdecydujesz będzie miało wpływ na zachowanie Claudii pod koniec gry! Możesz jej przebaczyć (wybierając opcję: Say, "I forgive you.") albo tego nie zrobić (wybierając opcję: Don't say anything.). Wybór należy do Ciebie (ja zdecydowałem się na drugą opcję). Uwaga! Jeśli chcesz zobaczyć jej obie reakcje to zostaw sobie wcześniejszego save'a w jakimś bezpiecznym miejscu. |
![]() | Skieruj się na wschód. Znajdziesz tu dwie pary drzwi. Będziesz mógł przejść przez te ukazane na screenie. Omiń przeciwnika i skieruj się do drugich drzwi (mapa). Wymiń kolejnych wrogów i przejdź przez najbliższe drzwi. Znajdziesz tu kilka wartościowych rzeczy. Zabierz kasetę magnetofonową oraz dwa magazynki do pistoletu (przy książkach). Jeśli chcesz przeczytaj leżącą na stole książkę. Wyjdź na zewnątrz. Kieruj się do północnych drzwi. Biegnij prosto. Znajdziesz tu kolejne drzwi. |
0
- Silent Hill 3 - poradnik do gry
- Silent Hill 3: Poradnik do gry
- Silent Hill 3: Uwagi odnośnie korzystania z solucji
- Silent Hill 3: Opis broni
- Silent Hill 3: Opis ważniejszych przedmiotów
- Silent Hill 3: Opis przeciwników 1
- Silent Hill 3: Opis przeciwników 2
- Silent Hill 3: Amusement Park
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.1
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.2
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.3
- Silent Hill 3: Shopping Mall - Zagadka 1
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.4
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.5
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.6
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.7
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.8
- Silent Hill 3: Shopping Mall - BOSS 1
- Silent Hill 3: Subway Station cz.1
- Silent Hill 3: Subway Station cz.2
- Silent Hill 3: In The Subway
- Silent Hill 3: Underground Passage cz.1
- Silent Hill 3: Underground Passage cz.2
- Silent Hill 3: Sewer
- Silent Hill 3: Construction Site
- Silent Hill 3: Office Building cz.1
- Silent Hill 3: Office Building cz.2
- Silent Hill 3: Office Building cz.3
- Silent Hill 3: Office Building cz.4
- Silent Hill 3: Office Building cz.5
- Silent Hill 3: Office Building cz.6
- Silent Hill 3: Apartment cz.1
- Silent Hill 3: Apartment - BOSS 2
- Silent Hill 3: Silent Hill
- Silent Hill 3: Hospital cz.1
- Silent Hill 3: Hospital - Zagadka 2
- Silent Hill 3: Hospital cz.2
- Silent Hill 3: Hospital cz.3
- Silent Hill 3: Hospital cz.4
- Silent Hill 3: Hospital - Zagadka 3
- Silent Hill 3: Hospital cz.5
- Silent Hill 3: Hospital - BOSS 3
- Silent Hill 3: Amusement Park cz.1
- Silent Hill 3: Amusement Park cz.2
- Silent Hill 3: Amusement Park cz.3
- Silent Hill 3: Amusement Park - BOSS 4
- Silent Hill 3: Church cz.1
- Silent Hill 3: Church cz.2
- Silent Hill 3: Church cz.3
- Silent Hill 3: Church cz.4
- Silent Hill 3: Church - Zagadka 4
- Silent Hill 3: Church cz.5
- Silent Hill 3: Church - Końcowy BOSS
- Silent Hill 3: Zakończenia
- Silent Hill 3: Dodatkowe atrakcje
- Silent Hill 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
temp2 Generał

Daj spokoj Wolfen niech dzieciak ma radoche...Pewnie ma z 10 lat....
W encyklopedii jest jeszcze troche gier do "zrecenzowania".Ciekawe kiedy LEGEND'a dostanie ;)
zanonimizowany36450 Konsul
Komentarz bez Hermina to nie komentarz :-) Hermin, jesli to czytasz - PROSZE, pisz sensownie. Nie obchodzi mnie czy chcesz sobie nabic posty czy nie, ale pisz przynajmniej na temat. Ja na przyklad nie widze zwiazku pomiedzy poradnikiem do gry a stwierdzeniem, ze jest ona fajna :-)
zanonimizowany193931 Junior
Jedna z najlepszych gier w jakie ostatnio gram!!!!!!!!!Najlepsze efekty są późnym wieczorkiem przy zgaszonych światłach i podłączonej wieży do konsoli he, he...
Stranger. Senator

zapytam ponownie - a jaki to ma zwiazek z moim poradnikiem :) ?
zanonimizowany432784 Centurion
Hmmm... Odnoszę wrażenie, że autor tego poradnika albo nie był zbyt zainteresowany tą grą, albo nie miał czasu się w nią bardziej zagłebić. Wg niego najlepszą bronią jest... ciągłe uciekanie, a przecież z ucieczek nie ma żadnej frajdy/satysfakcji! Posłuchajcie lepiej kilku moich porad dotydzących przeciwników. DOUBLE-HEAD`y można łatwo zabijać nożem/rurą cały czas się cofając i uderzając psa, gdy skacze i dobijać, gdy się przewraca. CLOSER`a można bez problemu zabić nożem-wystarczy cały czas chodzić dookoła niego używając strafe`ingu-czyli chodzić bokiem w lewo/prawo-jednocześnie cały czas go dźgając aż padnie. PENDULUM wystarczy zastrzelić z bliska ze strzelby i dobić na ziemi maczugą/kataną/paralizatorem. Na grubasów (INSANE CANCER) bardzo skuteczne są combosy kataną i dobijanie maczugą, zaś pielęgniarki (NURSE) wystarczy bić żelazną rurą co powoduje, że tracą równowagę i nie mogą zadać nam ani jednego ciosu. Dziwię się też, że autor odradza stosowanie broni białej w walce z drugim bossem-MISJONARZEM. Przecież strzelba jest na niego nieskuteczna, bo odbija pociski. A katana jest 100 razy skuteczniejsza! Trzeba mieć tylko refleks do bloków i szlachtować go, gdy się odsłania i zamierza do ciosu
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.