Silent Hill 3: Opis ważniejszych przedmiotów
Aktualizacja:
PRZEDMIOTY
![]() | Flashlight [latarka] => Jej przeznaczenie nie trzeba chyba zbytnio objaśniać. Pomimo tego co gra podpowiada dobrze jest mieć ją włączoną przez cały czas, oczywiście tylko wtedy gdy poruszasz się po zaciemnionych lokacjach. Argumentacja, że zostaniesz zauważony przez wrogów jest bezsensowna. Jeśli nie będziesz ich widział to może zdarzyć się tak, że przez przypadek na nich wpadniesz. Polecam więc korzystać z niej jak najczęściej. Latarkę (nie licząc krótkiego prologu) zdobywa się dość szybko. Oczywiście miejsce to dokładnie zaznaczone zostało w solucji. |
![]() | Radio => To pozornie uszkodzenie radio jest zapewne dobrze znane osobom, które miały już jakikolwiek kontakt z serią. Służy do wykrywania wrogów. Jeśli tylko usłyszysz nieprzyjemne trzeszczenie to powinien to być dla Ciebie znak, aby przygotować giwerę i uważniej się rozglądać. Radio przez cały czas powinno być włączone. Dobrze jest ustawić głośność szumów na maksimum. Radio dostępne jest podczas rozgrywania prologu. Na szczęście i we właściwej grze zdobywa się je dość szybko. |
![]() | Health drink [napój leczniczy] => Wykorzystywany do leczenia pomniejszych ran, dlatego też łatwiej jest je odnaleźć. Powinieneś mieć co najmniej 2-3 takie napoje w inwentarzu. Nigdy nie wiadomo kiedy przyjdzie Ci z nich skorzystać. |
![]() | First-aid kit [apteczka] => Może i nie leczy wszystkich ran, ale znaczną ich część. Wykorzystuj tylko wtedy, gdy Heather jest poważniej ranna. Inaczej niepotrzebnie ją tylko zmarnujesz. Jako że apteczek jest znacznie mniej niż Health Drinków staraj się te zebrane rozsądnie wykorzystywać. |
![]() | Beef jerky [wołowina] => Służy do odwracania uwagi zmutowanych piesków (Double-Head). Warto z niej korzystać, szczególnie wtedy gdy nie ma się zbyt dużo amunicji a ciężko jest je ominąć. Nie korzystaj jednak z niej zbyt często, bo dość rzadko się na nią trafia. |
![]() | Ampoule [ampułka lecznicza] => Najsilniejszy środek, który błyskawicznie przywraca utracone zdrowie (w całości!). W całej grze znajdziesz ich naprawdę niewiele tak więc radzę je wykorzystywać tylko w ostateczności (gdy Heather jest na skraju śmierci - okienko w inwentarzu pulsuje na czerwono). |
![]() | Bulletproof Vest [kamizelka kuloodporna] => Bardzo przydatna rzecz, szczególnie jeśli dużo walczy się wręcz a chce uniknąć częstego korzystania z apteczek. Uwaga! Kamizelka obniża nieco sprawność fizyczną bohaterki. Na szczęście wolniejszych wrogów w dalszym ciągu bezproblemowo można wymijać. |
0
- Silent Hill 3 - poradnik do gry
- Silent Hill 3: Poradnik do gry
- Silent Hill 3: Uwagi odnośnie korzystania z solucji
- Silent Hill 3: Opis broni
- Silent Hill 3: Opis ważniejszych przedmiotów
- Silent Hill 3: Opis przeciwników 1
- Silent Hill 3: Opis przeciwników 2
- Silent Hill 3: Amusement Park
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.1
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.2
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.3
- Silent Hill 3: Shopping Mall - Zagadka 1
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.4
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.5
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.6
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.7
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.8
- Silent Hill 3: Shopping Mall - BOSS 1
- Silent Hill 3: Subway Station cz.1
- Silent Hill 3: Subway Station cz.2
- Silent Hill 3: In The Subway
- Silent Hill 3: Underground Passage cz.1
- Silent Hill 3: Underground Passage cz.2
- Silent Hill 3: Sewer
- Silent Hill 3: Construction Site
- Silent Hill 3: Office Building cz.1
- Silent Hill 3: Office Building cz.2
- Silent Hill 3: Office Building cz.3
- Silent Hill 3: Office Building cz.4
- Silent Hill 3: Office Building cz.5
- Silent Hill 3: Office Building cz.6
- Silent Hill 3: Apartment cz.1
- Silent Hill 3: Apartment - BOSS 2
- Silent Hill 3: Silent Hill
- Silent Hill 3: Hospital cz.1
- Silent Hill 3: Hospital - Zagadka 2
- Silent Hill 3: Hospital cz.2
- Silent Hill 3: Hospital cz.3
- Silent Hill 3: Hospital cz.4
- Silent Hill 3: Hospital - Zagadka 3
- Silent Hill 3: Hospital cz.5
- Silent Hill 3: Hospital - BOSS 3
- Silent Hill 3: Amusement Park cz.1
- Silent Hill 3: Amusement Park cz.2
- Silent Hill 3: Amusement Park cz.3
- Silent Hill 3: Amusement Park - BOSS 4
- Silent Hill 3: Church cz.1
- Silent Hill 3: Church cz.2
- Silent Hill 3: Church cz.3
- Silent Hill 3: Church cz.4
- Silent Hill 3: Church - Zagadka 4
- Silent Hill 3: Church cz.5
- Silent Hill 3: Church - Końcowy BOSS
- Silent Hill 3: Zakończenia
- Silent Hill 3: Dodatkowe atrakcje
- Silent Hill 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
temp2 Generał

Daj spokoj Wolfen niech dzieciak ma radoche...Pewnie ma z 10 lat....
W encyklopedii jest jeszcze troche gier do "zrecenzowania".Ciekawe kiedy LEGEND'a dostanie ;)
zanonimizowany36450 Konsul
Komentarz bez Hermina to nie komentarz :-) Hermin, jesli to czytasz - PROSZE, pisz sensownie. Nie obchodzi mnie czy chcesz sobie nabic posty czy nie, ale pisz przynajmniej na temat. Ja na przyklad nie widze zwiazku pomiedzy poradnikiem do gry a stwierdzeniem, ze jest ona fajna :-)
zanonimizowany193931 Junior
Jedna z najlepszych gier w jakie ostatnio gram!!!!!!!!!Najlepsze efekty są późnym wieczorkiem przy zgaszonych światłach i podłączonej wieży do konsoli he, he...
Stranger. Senator

zapytam ponownie - a jaki to ma zwiazek z moim poradnikiem :) ?
zanonimizowany432784 Centurion
Hmmm... Odnoszę wrażenie, że autor tego poradnika albo nie był zbyt zainteresowany tą grą, albo nie miał czasu się w nią bardziej zagłebić. Wg niego najlepszą bronią jest... ciągłe uciekanie, a przecież z ucieczek nie ma żadnej frajdy/satysfakcji! Posłuchajcie lepiej kilku moich porad dotydzących przeciwników. DOUBLE-HEAD`y można łatwo zabijać nożem/rurą cały czas się cofając i uderzając psa, gdy skacze i dobijać, gdy się przewraca. CLOSER`a można bez problemu zabić nożem-wystarczy cały czas chodzić dookoła niego używając strafe`ingu-czyli chodzić bokiem w lewo/prawo-jednocześnie cały czas go dźgając aż padnie. PENDULUM wystarczy zastrzelić z bliska ze strzelby i dobić na ziemi maczugą/kataną/paralizatorem. Na grubasów (INSANE CANCER) bardzo skuteczne są combosy kataną i dobijanie maczugą, zaś pielęgniarki (NURSE) wystarczy bić żelazną rurą co powoduje, że tracą równowagę i nie mogą zadać nam ani jednego ciosu. Dziwię się też, że autor odradza stosowanie broni białej w walce z drugim bossem-MISJONARZEM. Przecież strzelba jest na niego nieskuteczna, bo odbija pociski. A katana jest 100 razy skuteczniejsza! Trzeba mieć tylko refleks do bloków i szlachtować go, gdy się odsłania i zamierza do ciosu
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.