Silent Hill 3: Amusement Park cz.1
Aktualizacja:
Amusement Park
Ważne informacje: Jedna z cięższych lokacji w grze. Przeciwników może i nie jest specjalnie dużo, ale pojawiają się w dość zaskakujących momentach. Zdarza się, iż nie można uniknąć danej walki. Dla niektórych ciężką przeprawą może też być walka z bossem oraz ucieczka z domu strachów (przed mgłą).
Opis przejścia:
![]() | Heather zjawi się u bram parku rozrywki. Wiele początkowych korytarzy i pomieszczeń będziesz już znał z prologu. Biegnij prosto a następnie w lewo. Zapisz stan gry! Przejdź przez jedyne możliwe drzwi. Zignoruj potwory i od razu pobiegnij w prawo. Wejdź do dobrze znanego sklepiku. W środku znajdziesz apteczkę oraz Beef Jerky. O wiele ważniejszy jest jednak klucz leżący w jednym z pudełek niedaleko loga oznaczającego save-point (screen). |
![]() | Wyjdź ze sklepu i biegnij dalej (w lewo patrząc z ujęcia kamery). Omijaj potwory (przede wszystkim Closery). Przejdź przez drzwi oznaczone tabliczką "Mountain Coaster". Uważaj ponieważ wpadniesz tu na Double-Heady oraz Pendulum (trochę dalej). Biegnij do sąsiedniej furtki. Skręć w lewo. Biegnij w stronę widocznych na screenie schodów. |
![]() | Wbiegnij po schodach na samą górę. Nie przechodź jednak przez furtkę na tory. Zamiast tego podejdź do widocznej na screenie chatki. Otwórz ją świeżo zdobytym kluczem (Roller Coaster Key). Wejdź do środka. |
![]() | Podejdź do lewej konsoli i deaktywuj ją (zapali się lampka). Wejdź na tory i ruszaj prosto. Niestety, po chwili mechanizm automatycznie się zrestartuje. Nadjedzie kolejka. Na szczęście Heather tym razem nie zginie. Zeskoczy tuż przed nadjeżdżającym wagonikiem. Załączy się rozmowa Douglasa i Claudii. Niestety, zakończenie pozostanie niewyjaśnione. |
![]() | Wracamy do Heather. Udało się jej przeżyć dramatyczny skok. Budzi się na budce. Po odzyskaniu kontroli nad nią pobiegnij prosto. Po chwili powinieneś zauważyć wejście do Borley Haunted Mansion. Skieruj się tam. |
![]() | Skorzystaj z ogromnej bramy. Przejdź dalej. Po dojściu do okolic budki (widoczny save-point) zatrzymaj się. KONIECZNIE zapisz stan gry ponieważ przez jakiś czas nie będziesz mógł tego robić! Gdy będziesz gotowy wejdź do nawiedzonej posiadłości. |
0
- Silent Hill 3 - poradnik do gry
- Silent Hill 3: Poradnik do gry
- Silent Hill 3: Uwagi odnośnie korzystania z solucji
- Silent Hill 3: Opis broni
- Silent Hill 3: Opis ważniejszych przedmiotów
- Silent Hill 3: Opis przeciwników 1
- Silent Hill 3: Opis przeciwników 2
- Silent Hill 3: Amusement Park
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.1
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.2
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.3
- Silent Hill 3: Shopping Mall - Zagadka 1
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.4
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.5
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.6
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.7
- Silent Hill 3: Shopping Mall cz.8
- Silent Hill 3: Shopping Mall - BOSS 1
- Silent Hill 3: Subway Station cz.1
- Silent Hill 3: Subway Station cz.2
- Silent Hill 3: In The Subway
- Silent Hill 3: Underground Passage cz.1
- Silent Hill 3: Underground Passage cz.2
- Silent Hill 3: Sewer
- Silent Hill 3: Construction Site
- Silent Hill 3: Office Building cz.1
- Silent Hill 3: Office Building cz.2
- Silent Hill 3: Office Building cz.3
- Silent Hill 3: Office Building cz.4
- Silent Hill 3: Office Building cz.5
- Silent Hill 3: Office Building cz.6
- Silent Hill 3: Apartment cz.1
- Silent Hill 3: Apartment - BOSS 2
- Silent Hill 3: Silent Hill
- Silent Hill 3: Hospital cz.1
- Silent Hill 3: Hospital - Zagadka 2
- Silent Hill 3: Hospital cz.2
- Silent Hill 3: Hospital cz.3
- Silent Hill 3: Hospital cz.4
- Silent Hill 3: Hospital - Zagadka 3
- Silent Hill 3: Hospital cz.5
- Silent Hill 3: Hospital - BOSS 3
- Silent Hill 3: Amusement Park cz.1
- Silent Hill 3: Amusement Park cz.2
- Silent Hill 3: Amusement Park cz.3
- Silent Hill 3: Amusement Park - BOSS 4
- Silent Hill 3: Church cz.1
- Silent Hill 3: Church cz.2
- Silent Hill 3: Church cz.3
- Silent Hill 3: Church cz.4
- Silent Hill 3: Church - Zagadka 4
- Silent Hill 3: Church cz.5
- Silent Hill 3: Church - Końcowy BOSS
- Silent Hill 3: Zakończenia
- Silent Hill 3: Dodatkowe atrakcje
- Silent Hill 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
temp2 Generał

Daj spokoj Wolfen niech dzieciak ma radoche...Pewnie ma z 10 lat....
W encyklopedii jest jeszcze troche gier do "zrecenzowania".Ciekawe kiedy LEGEND'a dostanie ;)
zanonimizowany36450 Konsul
Komentarz bez Hermina to nie komentarz :-) Hermin, jesli to czytasz - PROSZE, pisz sensownie. Nie obchodzi mnie czy chcesz sobie nabic posty czy nie, ale pisz przynajmniej na temat. Ja na przyklad nie widze zwiazku pomiedzy poradnikiem do gry a stwierdzeniem, ze jest ona fajna :-)
zanonimizowany193931 Junior
Jedna z najlepszych gier w jakie ostatnio gram!!!!!!!!!Najlepsze efekty są późnym wieczorkiem przy zgaszonych światłach i podłączonej wieży do konsoli he, he...
Stranger. Senator

zapytam ponownie - a jaki to ma zwiazek z moim poradnikiem :) ?
zanonimizowany432784 Centurion
Hmmm... Odnoszę wrażenie, że autor tego poradnika albo nie był zbyt zainteresowany tą grą, albo nie miał czasu się w nią bardziej zagłebić. Wg niego najlepszą bronią jest... ciągłe uciekanie, a przecież z ucieczek nie ma żadnej frajdy/satysfakcji! Posłuchajcie lepiej kilku moich porad dotydzących przeciwników. DOUBLE-HEAD`y można łatwo zabijać nożem/rurą cały czas się cofając i uderzając psa, gdy skacze i dobijać, gdy się przewraca. CLOSER`a można bez problemu zabić nożem-wystarczy cały czas chodzić dookoła niego używając strafe`ingu-czyli chodzić bokiem w lewo/prawo-jednocześnie cały czas go dźgając aż padnie. PENDULUM wystarczy zastrzelić z bliska ze strzelby i dobić na ziemi maczugą/kataną/paralizatorem. Na grubasów (INSANE CANCER) bardzo skuteczne są combosy kataną i dobijanie maczugą, zaś pielęgniarki (NURSE) wystarczy bić żelazną rurą co powoduje, że tracą równowagę i nie mogą zadać nam ani jednego ciosu. Dziwię się też, że autor odradza stosowanie broni białej w walce z drugim bossem-MISJONARZEM. Przecież strzelba jest na niego nieskuteczna, bo odbija pociski. A katana jest 100 razy skuteczniejsza! Trzeba mieć tylko refleks do bloków i szlachtować go, gdy się odsłania i zamierza do ciosu
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.