Zbadaj miejsce zbrodni | Krwawa łaźnia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na miejscu wypytaj Lestrade'a o wszystko, co wie na temat aktualnej sprawy. Następnie przepytaj siedzącego za biurkiem Philipsa, pracownika łaźni.

Portret Alana Philipsa:

  • lekkie zmarszczki (okolice oczu i nosa);
  • ranka od nożyczek na prawym - z perspektywy gracza - uchu;
  • wykrochmalony kołnierzyk;
  • lśniące guziki munduru (górny);
  • plakietka Manchester City;
  • wysłany dziś telegram (prawa kieszeń).

Skieruj się do drzwi na lewo od biurka. W przebieralni sprawdź wiaderko ze schłodzonym szampanem na ławie po prawej. Obejrzyj korek i etykietę butelki. Przechyl kubełek i popatrz na stopiony częściowo lód.

Przez kolejne drzwi wejdź do sauny. Zbadaj leżące we wnęce ciało: ranę na twarzy, krew na lewym (z perspektywy gracza) boku, prawą dłoń (z perspektywy gracza lewą): ziemię za paznokciami, ślad po sygnecie na serdecznym palcu i nadgarstek. Do dowodów w aktach sprawy trafi próbka ziemi.

Klucz w kałuży krwi. - Zbadaj miejsce zbrodni - Krwawa łaźnia - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Klucz w kałuży krwi.

Po zabraniu ciała przez policję zbadaj pozostałą we wnęce plamę krwi. Weź próbkę krwi, po czym aktywuj talent Holmesa. Zabierz dostrzeżony w ten sposób zakrwawiony klucz.

Przejdź w prawo - za kolejną wnęką znajduje się (w ścianie) przełącznik pary. Obejrzyj płytkę budowniczego (powyżej) i opuść przełącznik, by napełnić pomieszczenie parą. Uruchom talent Sherlocka, by móc zlokalizować przełącznik w zaparowanym pomieszczeniu i zamknąć dopływ pary.

Sprawdź też stojącą na cokole dużą kamienną misę z węglem (grzejnik). Zauważ roztopiony metal pomiędzy żarzącymi się węglami i pozostawione na obrzeżu (po lewej) okulary. W zbliżeniu zbadaj prawe szkło (pęknięte) i lewe (grube).

Wreszcie skieruj się do trzech stojących pod ścianą panów: Garrowa, Pitkina i Blinkhorna. Spróbuj dowiedzieć się czegoś od każdego z nich, ale wszyscy są w szoku i powtarzają w kółko te same kwestie. W przypadku Garrowa obejrzyj (2x) krew na jego ręczniku. Opuść saunę i przebieralnię. Zagadnij inspektora i pozwól mu zabrać podejrzanych na komisariat.

Ponownie zahacz Philipsa za biurkiem. Wypytaj go o klucze do sauny, szampana i czy opuszczał budynek. W QTE jako odpowiedź wskaż: "poranny telegram".

Jedź do Scotland Yardu.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2014-09-30
22:50

Nitro2050 Generał

[2] 12 godziny

Komentarz: Nitro2050
2014-10-01
08:21

Verminus Senator

Verminus

swist18 --->
Wspaniała teoria. Drukowany poradnik stworzony przez nas dołączony jest do pudełkowego wydania gry w Polsce.

Komentarz: Verminus
2014-10-04
16:29

zanonimizowany1035913 Junior

Mam problem, otóż na 3 rozwidleniu po tym jak wyrównałem wagę otworzyły mi się drzwi na lewo i prawo (?) a nie, te właściwie. Nie mogę zmienić ułożenia kamieni. O co chodzi?

Komentarz: zanonimizowany1035913
2014-10-07
14:51

zanonimizowany1036661 Junior

Mam dokładnie tak samo i nie wiem jak sobie mam z tym poradzić.

Komentarz: zanonimizowany1036661
2014-10-07
20:22

Szaku Generał

Szaku

swist18@
Tak się składa, że poradni gry-online jest dołączony do oryginalnej wersji gry w postaci drukowanej.

Komentarz: Szaku

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl