Zbadaj miejsce zbrodni | Krwawa łaźnia
Aktualizacja:
Na miejscu wypytaj Lestrade'a o wszystko, co wie na temat aktualnej sprawy. Następnie przepytaj siedzącego za biurkiem Philipsa, pracownika łaźni.
Portret Alana Philipsa:
- lekkie zmarszczki (okolice oczu i nosa);
- ranka od nożyczek na prawym - z perspektywy gracza - uchu;
- wykrochmalony kołnierzyk;
- lśniące guziki munduru (górny);
- plakietka Manchester City;
- wysłany dziś telegram (prawa kieszeń).
Skieruj się do drzwi na lewo od biurka. W przebieralni sprawdź wiaderko ze schłodzonym szampanem na ławie po prawej. Obejrzyj korek i etykietę butelki. Przechyl kubełek i popatrz na stopiony częściowo lód.
Przez kolejne drzwi wejdź do sauny. Zbadaj leżące we wnęce ciało: ranę na twarzy, krew na lewym (z perspektywy gracza) boku, prawą dłoń (z perspektywy gracza lewą): ziemię za paznokciami, ślad po sygnecie na serdecznym palcu i nadgarstek. Do dowodów w aktach sprawy trafi próbka ziemi.

Po zabraniu ciała przez policję zbadaj pozostałą we wnęce plamę krwi. Weź próbkę krwi, po czym aktywuj talent Holmesa. Zabierz dostrzeżony w ten sposób zakrwawiony klucz.
Przejdź w prawo - za kolejną wnęką znajduje się (w ścianie) przełącznik pary. Obejrzyj płytkę budowniczego (powyżej) i opuść przełącznik, by napełnić pomieszczenie parą. Uruchom talent Sherlocka, by móc zlokalizować przełącznik w zaparowanym pomieszczeniu i zamknąć dopływ pary.
Sprawdź też stojącą na cokole dużą kamienną misę z węglem (grzejnik). Zauważ roztopiony metal pomiędzy żarzącymi się węglami i pozostawione na obrzeżu (po lewej) okulary. W zbliżeniu zbadaj prawe szkło (pęknięte) i lewe (grube).
Wreszcie skieruj się do trzech stojących pod ścianą panów: Garrowa, Pitkina i Blinkhorna. Spróbuj dowiedzieć się czegoś od każdego z nich, ale wszyscy są w szoku i powtarzają w kółko te same kwestie. W przypadku Garrowa obejrzyj (2x) krew na jego ręczniku. Opuść saunę i przebieralnię. Zagadnij inspektora i pozwól mu zabrać podejrzanych na komisariat.
Ponownie zahacz Philipsa za biurkiem. Wypytaj go o klucze do sauny, szampana i czy opuszczał budynek. W QTE jako odpowiedź wskaż: "poranny telegram".
Jedź do Scotland Yardu.
0
- Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
- Krwawa łaźnia
- Przywróć Sherlocka do życia i dołącz do Lestrade'a w łaźni przy Strand Lane | Krwawa łaźnia
- Zbadaj miejsce zbrodni | Krwawa łaźnia
- Przeszukaj osobiste rzeczy podejrzanych i ofiary | Krwawa łaźnia
- Zbadaj ciało sir Rodneya w prosektorium i przesłuchaj podejrzanych | Krwawa łaźnia
- Zbadaj pobrane próbki | Krwawa łaźnia
- Dowiedz się więcej o pracy sir Rodneya | Krwawa łaźnia
- Przeszukaj teren wykopalisk | Krwawa łaźnia
- Przeszukaj podziemne tunele | Krwawa łaźnia
- Znajdź narzędzie zbrodni | Krwawa łaźnia
- Znajdź drogę do mitreum | Krwawa łaźnia
- Przeszukaj mitreum | Krwawa łaźnia
- Finalna dedukcja | Krwawa łaźnia
- Pozostałe dedukcje (błędne) | Krwawa łaźnia
- Krwawa łaźnia
- Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Verminus Senator
swist18 --->
Wspaniała teoria. Drukowany poradnik stworzony przez nas dołączony jest do pudełkowego wydania gry w Polsce.
zanonimizowany1035913 Junior
Mam problem, otóż na 3 rozwidleniu po tym jak wyrównałem wagę otworzyły mi się drzwi na lewo i prawo (?) a nie, te właściwie. Nie mogę zmienić ułożenia kamieni. O co chodzi?
zanonimizowany1036661 Junior
Mam dokładnie tak samo i nie wiem jak sobie mam z tym poradzić.
Szaku Generał
swist18@
Tak się składa, że poradni gry-online jest dołączony do oryginalnej wersji gry w postaci drukowanej.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
