Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill | Spacer po Half Moon Street
Aktualizacja:
Podejdź do drzwi i spróbuj je otworzyć. Oczywiście musisz się włamać.
Otwieranie drzwi domu w Notting Hill

Przełącz się (1 klik) na prawy krótki walec (1B). Przesuń go w prawo, po czym dopasuj linie na nim do linii na lewym krótkim walcu (1A) i połącz oba, przesuwając prawy walec (1B) w lewo.

Obróć całość tak, by na lewym brzegu walca nr 3 była widoczna pozioma kreska.
Przełącz się (1 klik) na walec nr 2 i obróć go tak, by górną poziomą kreskę na jego lewym brzegu połączyć w jedną linię z kreską na walcu nr 3.

Przełącz się (2 kliki) na krótki lewy walec (1A) i obróć go tak, by poziomą kreskę z jego lewej strony połączyć w jedną linię z kreskami na walcach nr 2 i 3.

Obróć całość tak, by w oknie po prawej były widoczne niedopasowane pionowe linie na krótkim prawym walcu (1B) i na walcu nr 2.
Przełącz się (2 kliki) na walec nr 2 i przesuń go maksymalnie w prawo, by dopasować pionowe linie na nim i na walcu nr 1B.
Wejdź do środka i z przedpokoju przez pierwsze drzwi po prawej (drugie prowadzą do kuchni) przejdź do salonu. Podejdź do regału na książki (drugi przy ścianie po stronie drzwi) i przyjrzyj się mu oraz książce leżącej na podłodze. Przesuń regał i zbadaj ukryty za nim sejf. Spróbuj się do niego włamać.
Otwieranie sejfu w domu w Notting Hill

Obróć całość tak, by widoczne były 2 okienka, jedno po lewej (podłużne) i drugie po prawej (jeszcze węższe).

Przełącz się (2 kliki) na walec nr 2 i obróć go tak, by dopasować linie w lewym okienku i pośrodku tego walca do linii na lewym krótkim walcu (1A).

Przełącz się (3 kliki) na prawy krótki walec (1B) i obróć go tak, by dopasować linie na jego lewym brzegu do linii pośrodku walca nr 2.

Obróć całość tak, by widoczne były 2 puste okienka, malutkie po lewej i duże po prawej.
Przełącz się (2 kliki) na walec nr 3 i dopasuj linie w owych okienkach do linii na walcach nr 1A i 1B.
Kiedy pojawi się kolejny zamek, spróbuj go otworzyć - niestety, tym razem potrzebny jest klucz.
0
- Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
- Spacer po Half Moon Street
- Zbadaj miejsce zbrodni | Spacer po Half Moon Street
- Przeszukaj mieszkanie Turnera | Spacer po Half Moon Street
- Przesłuchaj Leightona i przejrzyj jego rzeczy osobiste | Spacer po Half Moon Street
- Dowiedz się więcej o starożytnej bransolecie | Spacer po Half Moon Street
- Odtwórz przebieg zdarzeń na Half Moon Street | Spacer po Half Moon Street
- Rozejrzyj się po cyrku | Spacer po Half Moon Street
- Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill | Spacer po Half Moon Street
- Zastaw pułapki w posiadłości w Notting Hill | Spacer po Half Moon Street
- Finalna dedukcja | Spacer po Half Moon Street
- Pozostałe dedukcje (błędne) | Spacer po Half Moon Street
- Spacer po Half Moon Street
- Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Verminus Senator
swist18 --->
Wspaniała teoria. Drukowany poradnik stworzony przez nas dołączony jest do pudełkowego wydania gry w Polsce.
zanonimizowany1035913 Junior
Mam problem, otóż na 3 rozwidleniu po tym jak wyrównałem wagę otworzyły mi się drzwi na lewo i prawo (?) a nie, te właściwie. Nie mogę zmienić ułożenia kamieni. O co chodzi?
zanonimizowany1036661 Junior
Mam dokładnie tak samo i nie wiem jak sobie mam z tym poradzić.
Szaku Generał
swist18@
Tak się składa, że poradni gry-online jest dołączony do oryginalnej wersji gry w postaci drukowanej.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
