Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill | Spacer po Half Moon Street

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Podejdź do drzwi i spróbuj je otworzyć. Oczywiście musisz się włamać.

Otwieranie drzwi domu w Notting Hill

Przełącz się (1 klik) na prawy krótki walec (1B) - Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Przełącz się (1 klik) na prawy krótki walec (1B). Przesuń go w prawo, po czym dopasuj linie na nim do linii na lewym krótkim walcu (1A) i połącz oba, przesuwając prawy walec (1B) w lewo.

Obróć całość tak, by na lewym brzegu walca nr 3 była widoczna pozioma kreska - Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Obróć całość tak, by na lewym brzegu walca nr 3 była widoczna pozioma kreska.

Przełącz się (1 klik) na walec nr 2 i obróć go tak, by górną poziomą kreskę na jego lewym brzegu połączyć w jedną linię z kreską na walcu nr 3.

Przełącz się (2 kliki) na krótki lewy walec (1A) i obróć go tak, by poziomą kreskę z jego lewej strony połączyć w jedną linię z kreskami na walcach nr 2 i 3 - Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Przełącz się (2 kliki) na krótki lewy walec (1A) i obróć go tak, by poziomą kreskę z jego lewej strony połączyć w jedną linię z kreskami na walcach nr 2 i 3.

Obróć całość tak, by w oknie po prawej były widoczne niedopasowane pionowe linie na krótkim prawym walcu (1B) i na walcu nr 2 - Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Obróć całość tak, by w oknie po prawej były widoczne niedopasowane pionowe linie na krótkim prawym walcu (1B) i na walcu nr 2.

Przełącz się (2 kliki) na walec nr 2 i przesuń go maksymalnie w prawo, by dopasować pionowe linie na nim i na walcu nr 1B.

Wejdź do środka i z przedpokoju przez pierwsze drzwi po prawej (drugie prowadzą do kuchni) przejdź do salonu. Podejdź do regału na książki (drugi przy ścianie po stronie drzwi) i przyjrzyj się mu oraz książce leżącej na podłodze. Przesuń regał i zbadaj ukryty za nim sejf. Spróbuj się do niego włamać.

Otwieranie sejfu w domu w Notting Hill

Obróć całość tak, by widoczne były 2 okienka, jedno po lewej (podłużne) i drugie po prawej (jeszcze węższe) - Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Obróć całość tak, by widoczne były 2 okienka, jedno po lewej (podłużne) i drugie po prawej (jeszcze węższe).

Przełącz się (2 kliki) na walec nr 2 i obróć go tak, by dopasować linie w lewym okienku i pośrodku tego walca do linii na lewym krótkim walcu (1A) - Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Przełącz się (2 kliki) na walec nr 2 i obróć go tak, by dopasować linie w lewym okienku i pośrodku tego walca do linii na lewym krótkim walcu (1A).

Przełącz się (3 kliki) na prawy krótki walec (1B) i obróć go tak, by dopasować linie na jego lewym brzegu do linii pośrodku walca nr 2 - Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Przełącz się (3 kliki) na prawy krótki walec (1B) i obróć go tak, by dopasować linie na jego lewym brzegu do linii pośrodku walca nr 2.

Obróć całość tak, by widoczne były 2 puste okienka, malutkie po lewej i duże po prawej - Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill - Spacer po Half Moon Street - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Obróć całość tak, by widoczne były 2 puste okienka, malutkie po lewej i duże po prawej.

Przełącz się (2 kliki) na walec nr 3 i dopasuj linie w owych okienkach do linii na walcach nr 1A i 1B.

Kiedy pojawi się kolejny zamek, spróbuj go otworzyć - niestety, tym razem potrzebny jest klucz.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2014-09-30
22:50

Nitro2050 Generał

[2] 12 godziny

Komentarz: Nitro2050
2014-10-01
08:21

Verminus Senator

Verminus

swist18 --->
Wspaniała teoria. Drukowany poradnik stworzony przez nas dołączony jest do pudełkowego wydania gry w Polsce.

Komentarz: Verminus
2014-10-04
16:29

zanonimizowany1035913 Junior

Mam problem, otóż na 3 rozwidleniu po tym jak wyrównałem wagę otworzyły mi się drzwi na lewo i prawo (?) a nie, te właściwie. Nie mogę zmienić ułożenia kamieni. O co chodzi?

Komentarz: zanonimizowany1035913
2014-10-07
14:51

zanonimizowany1036661 Junior

Mam dokładnie tak samo i nie wiem jak sobie mam z tym poradzić.

Komentarz: zanonimizowany1036661
2014-10-07
20:22

Szaku Generał

Szaku

swist18@
Tak się składa, że poradni gry-online jest dołączony do oryginalnej wersji gry w postaci drukowanej.

Komentarz: Szaku

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl