Sprawdź podejrzanego Patricka Cairnsa | Los Czarnego Piotra
Aktualizacja:
Jedź na Baker Street. Po rozmowie z Wigginsem na otrzymanej od ulicznika liście podkreśl nazwisko: Patrick Cairns, harpunnik.
Dedukcja
Połącz "Patricka Cairnsa" z "Peter Carey nie pali". Otrzymasz zadanie sprawdzenia Patricka Cairnsa.
Przejdź do pokoju Holmesa, gdzie z szafy wybierz strój marynarza. Za pośrednictwem mapy przenieś się do pubu "Morska Wiedźma".
Siłowanie na rękę
Na miejscu podejdź do najdalej stojącego stolika w linii prostej od wejścia. Zagadnij Patricka i spróbuj się z nim na rękę.
Zauważ, że kiedy stawiasz mu opór, poziom wytrzymałości rośnie, a kiedy naciskasz na jego dłoń - maleje. W obu przypadkach trzeba bardzo szybko klikać (wciskać odpowiednie klawisze - opcje w górze ekranu), jednak z wyraźną przewagą ataku, bowiem to właśnie jest warunkiem wygranej. Pilnuj zatem poziomu wytrzymałości, ale nie przesadnie - nawet jeśli spadnie on na chwilę do zera, nie znaczy to, że Cairns zaraz pokona Holmesa. Staraj się napierać, kiedy marynarz jest rozluźniony, a przytrzymywać jego rękę, kiedy marszczy brwi i na jego twarzy maluje się wysiłek. Musisz pokonać go dwa razy, żeby zmiękł.
Porozmawiaj z nim wówczas na wszystkie tematy (w aktach sprawy pojawią się następujące dowody: wydarzenia z sierpnia 1883 roku i zatuszowane morderstwo).
Portret Patricka Cairnsa:
- złoty kolczyk w prawym (z perspektywy gracza) uchu;
- tanie ubranie (prawy rękaw swetra);
- silne ręce (prawe przedramię);
- tatuaż na lewym przedramieniu;
- żółte paznokcie (lewa dłoń).

Powiedz mężczyźnie, że wychodzisz za potrzebą, i przejdź za jego krzesło. Do kieszeni jego kurtki podłóż znaleziony na miejscu zbrodni kapciuch (w zbliżeniu przeciągnij go w dół). Poproś Patricka o tytoń (w aktach sprawy pojawi się dowód: Cairns jest palaczem).
Dedukcja
Połącz "kapciuch Patricka Cairnsa" z "Patrickiem Cairnsem". Otrzymasz dwie wykluczające się opcje: "kapciuch dowodem wizyty" i "kapciuch dowodem winy". Pora wskazać zabójcę.
0
- Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
- Los Czarnego Piotra
- Dołącz do Lestrade'a w Woodman's Lee | Los Czarnego Piotra
- Zbadaj miejsce zbrodni w Woodman's Lee | Los Czarnego Piotra
- Przeszukaj rzeczy osobiste Johna Neligana i przesłuchaj go | Los Czarnego Piotra
- Przeprowadź eksperyment z harpunem | Los Czarnego Piotra
- Sprawdź dzienniki pokładowe i odnajdź załogę statku Sea Unicorn | Los Czarnego Piotra
- Przeszukaj rzeczy Liama Hurtleya oraz Johna Neligana i przesłuchaj obu podejrzanych | Los Czarnego Piotra
- Dowiedz się, co ukrywa Liam Hurtley | Los Czarnego Piotra
- Sprawdź podejrzanego Patricka Cairnsa | Los Czarnego Piotra
- Finalna dedukcja | Los Czarnego Piotra
- Pozostałe dedukcje (błędne) | Los Czarnego Piotra
- Los Czarnego Piotra
- Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Verminus Senator
swist18 --->
Wspaniała teoria. Drukowany poradnik stworzony przez nas dołączony jest do pudełkowego wydania gry w Polsce.
zanonimizowany1035913 Junior
Mam problem, otóż na 3 rozwidleniu po tym jak wyrównałem wagę otworzyły mi się drzwi na lewo i prawo (?) a nie, te właściwie. Nie mogę zmienić ułożenia kamieni. O co chodzi?
zanonimizowany1036661 Junior
Mam dokładnie tak samo i nie wiem jak sobie mam z tym poradzić.
Szaku Generał
swist18@
Tak się składa, że poradni gry-online jest dołączony do oryginalnej wersji gry w postaci drukowanej.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
