Zbadaj bagaż Robinsona | Zagadka na torach

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Opuść biuro i ponownie porozmawiaj z Robinsonem. Wyniknie kwestia jego bagażu, który wyląduje w przechowalni. Wyjdź zatem z poczekalni na peron (drzwiami obok poirytowanego pasażera), skieruj się w prawo i wejdź do następnego pomieszczenia. Torba Australijczyka stoi przy szafce za drzwiami. Spróbuj ją otworzyć.

Otwieranie torby Robinsona

Obróć walec nr 1 tak, by na widoku znalazły się dwa spore okienka - Zbadaj bagaż Robinsona - Zagadka na torach - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Obróć walec nr 1 tak, by na widoku znalazły się dwa spore okienka.

Przełącz się na walec nr 2 (1 klik) i obróć go tak, by dopasować linie w lewym okienku do linii na walcu nr 1 - Zbadaj bagaż Robinsona - Zagadka na torach - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Przełącz się na walec nr 2 (1 klik) i obróć go tak, by dopasować linie w lewym okienku do linii na walcu nr 1.

Przełącz się na walec nr 3 (1 klik) i obróć go tak, by w drugim okienku pojawił się otwór, przez który widać walec nr 4, i by krótką poziomą linię na prawym brzegu walca nr 3 połączyć z krótkimi poziomymi liniami na prawych brzegach walców nr 1 i 2 - Zbadaj bagaż Robinsona - Zagadka na torach - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Przełącz się na walec nr 3 (1 klik) i obróć go tak, by w drugim okienku pojawił się otwór, przez który widać walec nr 4, i by krótką poziomą linię na prawym brzegu walca nr 3 połączyć z krótkimi poziomymi liniami na prawych brzegach walców nr 1 i 2.

Przełącz się na walec nr 4 (1 klik) i obróć go tak, by dopasować linie w prawym okienku do linii na walcu nr 1 - Zbadaj bagaż Robinsona - Zagadka na torach - Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry

Przełącz się na walec nr 4 (1 klik) i obróć go tak, by dopasować linie w prawym okienku do linii na walcu nr 1.

Wyjmij z torby dokumenty biznesowe. Przesuwaj lupą po kontrakcie i podkreślaj tekst w miejscach, gdzie robi się czerwony. To fragmenty: "umowa sprzedaży" i "pan Thomas L. Robinson". Przejdź do kolejnego kontraktu i wykonaj te same czynności. To samo zrób z trzecim i czwartym kontraktem.

Dedukcja

Połącz "wagon specjalny" z "prototyp jest ubezpieczony". Otrzymasz "motyw pana Robinsona".

Połącz "wagon specjalny" z "dużym zainteresowaniem prototypem". Otrzymasz "pan Robinson jest ofiarą".

Teraz za pośrednictwem mapy przenieś się na stację Chesterfield.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2014-09-30
22:50

Nitro2050 Generał

[2] 12 godziny

Komentarz: Nitro2050
2014-10-01
08:21

Verminus Senator

Verminus

swist18 --->
Wspaniała teoria. Drukowany poradnik stworzony przez nas dołączony jest do pudełkowego wydania gry w Polsce.

Komentarz: Verminus
2014-10-04
16:29

zanonimizowany1035913 Junior

Mam problem, otóż na 3 rozwidleniu po tym jak wyrównałem wagę otworzyły mi się drzwi na lewo i prawo (?) a nie, te właściwie. Nie mogę zmienić ułożenia kamieni. O co chodzi?

Komentarz: zanonimizowany1035913
2014-10-07
14:51

zanonimizowany1036661 Junior

Mam dokładnie tak samo i nie wiem jak sobie mam z tym poradzić.

Komentarz: zanonimizowany1036661
2014-10-07
20:22

Szaku Generał

Szaku

swist18@
Tak się składa, że poradni gry-online jest dołączony do oryginalnej wersji gry w postaci drukowanej.

Komentarz: Szaku

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl