Odtwórz przebieg zdarzeń na Half Moon Street | Spacer po Half Moon Street
Aktualizacja:
Idź na miejsce zbrodni (wąskim przejściem na wprost i w prawo). Uruchom wyobraźnię Holmesa (w dedukcji musisz mieć wybrane "jednoczesne strzały", inaczej nie pojawi się ikonka wyobraźni). Jako strzelającego wskaż mężczyznę na lewo od posterunkowego (stojąc do niego twarzą). Przejdź do ściany (po prawej), w którą trafił pocisk, i spróbuj znaleźć ślad na murze - jest za wysoko. Weź zatem długą tyczkę o rozwidlonym końcu, opartą o mur przy beczce z lampą, na lewo od ciała Vercottiego.

Ponownie podejdź do ściany i oświetlaj ją lampą na tyczce, aż dostrzeżesz miejsce, w które uderzyła kula (na prawo od pionowego betonowego występu muru).
Dedukcja
Połącz "dwie ofiary" i "trzeci strzał". Otrzymasz "ogień krzyżowy".
Połącz "trzeci strzał" i "zeznania Leightona". Otrzymasz "znikającego mężczyznę" (zadanie).
Poproś posterunkowego o pomoc.
Jako Marrow idź cały czas przed siebie i odnajdź Holmesa we wnęce w murze na wprost. Przy drugiej próbie zrób dosłownie parę kroków w przód i zlokalizuj Sherlocka za pierwszym załomem po lewej. Przy trzeciej idź przed siebie, skręć w prawo, następnie w lewo i odkryj kryjówkę detektywa za zakrętem, w załomie muru po lewej. Za każdym razem trzeba do Sherlocka zagadać.
Dedukcja
Połącz "zeznania Leightona" z "widocznymi zaułkami". Otrzymasz "po ścianie" (zadanie).
Za pośrednictwem mapy przenieś się do lombardu, z którego zabierz widziany wcześniej sprzęt do wspinaczki (raki i czekan na półce po lewej) oraz pistolet sygnałowy (na półce za ladą). Wróć na Half Moon Street. Poproś posterunkowego o pomoc przy kolejnym zadaniu.
W miejscu, gdzie Holmes ukrył się przy ostatniej próbie odszukania go przez Marrowa, uruchom wyobraźnię detektywa i zdecyduj się wejść na ścianę.
W trakcie wspinaczki naciskaj wyświetlające się na ekranie klawisze i bardzo szybko klikaj LPM (naciskaj odpowiedni przycisk na padzie), kiedy pojawia się stosowna ikonka.
Po wszystkim otwórz drzwi po prawej, do których przyprowadził Holmesa Marrow. Na strychu przejdź w lewo, pod wybite okno. Przyjrzyj się mu - zbadaj resztki szyby we framudze i kieszeń w marynarce (w dole, przy rękawie).

Aktywuj talent Holmesa i zabierz czarne nici, które dostrzeże on przy kołnierzu marynarki. Na koniec rzuć okiem na kawałki szkła na podłodze.
Dedukcja
Połącz "zeznanie Leightona" z "akrobatą". Otrzymasz "niewinność Leightona".
0
- Sherlock Holmes Zbrodnia i kara - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
- Spacer po Half Moon Street
- Zbadaj miejsce zbrodni | Spacer po Half Moon Street
- Przeszukaj mieszkanie Turnera | Spacer po Half Moon Street
- Przesłuchaj Leightona i przejrzyj jego rzeczy osobiste | Spacer po Half Moon Street
- Dowiedz się więcej o starożytnej bransolecie | Spacer po Half Moon Street
- Odtwórz przebieg zdarzeń na Half Moon Street | Spacer po Half Moon Street
- Rozejrzyj się po cyrku | Spacer po Half Moon Street
- Włam się do sejfu w posiadłości w Notting Hill | Spacer po Half Moon Street
- Zastaw pułapki w posiadłości w Notting Hill | Spacer po Half Moon Street
- Finalna dedukcja | Spacer po Half Moon Street
- Pozostałe dedukcje (błędne) | Spacer po Half Moon Street
- Spacer po Half Moon Street
- Sherlock Holmes: Zbrodnia i kara - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Verminus Senator
swist18 --->
Wspaniała teoria. Drukowany poradnik stworzony przez nas dołączony jest do pudełkowego wydania gry w Polsce.
zanonimizowany1035913 Junior
Mam problem, otóż na 3 rozwidleniu po tym jak wyrównałem wagę otworzyły mi się drzwi na lewo i prawo (?) a nie, te właściwie. Nie mogę zmienić ułożenia kamieni. O co chodzi?
zanonimizowany1036661 Junior
Mam dokładnie tak samo i nie wiem jak sobie mam z tym poradzić.
Szaku Generał
swist18@
Tak się składa, że poradni gry-online jest dołączony do oryginalnej wersji gry w postaci drukowanej.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
