Włamanie pod osłoną nocy | Studium w zieleni

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Włamanie pod osłoną nocy

Wejdź kratą na górę - Włamanie pod osłoną nocy | Studium w zieleni - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Wejdź kratą na górę

Spróbuj wejść do zakładu, drzwi okażą się zamknięte. Użyj wytrychu numer trzy na wewnętrznym, a następnie zewnętrznym mechanizmie zamku. Wejdź i spróbuj otworzyć drzwi do biura. Następnie uruchom zmysł detektywa. Aby przejść dalej:

  • Podejdź do środkowej dźwigni i przesuń klatkę tak, by wylądowała na wózku,
  • Podejdź do dźwigni po drugiej stronie i przesuń bramę w prawo,
  • Użyj pierwszej dźwigni, tej obok biura i przesuń ją maksymalnie w prawo,
  • Podejdź do trzeciej dźwigni, tej najbliżej figury konia i przesuń ją w prawo,
  • Jako Holmes wejdź kratami na górę, następnie drabiną do góry, przejdź na drugą stronę, zejdź niżej i po klatce przejdź na drugą stronę,
  • Jako Watson, przesuń wózek do końca trasy, używając przy tym przekładni, znajdującej się obok wózka,
  • Podejdź do trzeciej dźwigni, tej obok figury konia i przesuń ją maksymalnie w lewo,
  • Jako Holmes przejdź dalej, balansuj po kładce i wskocz na łańcuch. Rozhuśtaj się i przeskocz na balkon.
Wykuj broń z pomocą krótkiej minigry - Włamanie pod osłoną nocy | Studium w zieleni - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Wykuj broń z pomocą krótkiej minigry

W końcu uda Ci się dotrzeć do biura. Podejdź do biurka i zabierz z niego imprint of dagger/odlew sztyletu. Następnie podejdź i naciśnij sarkofag i piramidę. Zejdź schodami na dół i podejdź do paleniska z kowadłem. Z pomocą minigierki, w której musisz naciskać odpowiednie przyciski w danym momencie, w ekspresowym tempie wykujesz handmade dagger/ręcznie robiony sztylet. Wróć na górę i z jego pomocą, otwórz sarkofag i wejdź w głąb sekretnego pokoju.

Ustaw trybiki w taki sposób, a następnie załóż ostatnią część mechanizmu - Włamanie pod osłoną nocy | Studium w zieleni - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Ustaw trybiki w taki sposób, a następnie załóż ostatnią część mechanizmu

W środku naciśnij na robota - co rozpocznie kolejną minigrę. Musisz przestawić trybiki tak, by wszystkie trzy mechanizmy zostały uruchomione. Gdy Ci się uda, robot rzuci włócznią. Podejdź do miejsca w które rzucił, zobacz w głąb szczeliny i włącz zmysł detektywa. Wyciągniesz z wnęki key/klucz. Podejdź do sejfu i go otwórz. W środku znajdziesz Paper from Bernard's diary/kartka z pamiętnika Bernarda, piece of map/fragment mapy i statuetkę ze złota. Gdy ją obejrzysz, Holmes doda kolejny dowód w sprawie: Gold statue/złota posąg. Możesz już opuścić to miejsce. Wróć do mieszkania Holmesa, przebierz się w strój lekarza i udaj się do szpitala.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl