Śladem zapachu | Ofiarna opowieść | Sherlock Holmes The Devil's Daughter

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Śladem zapachu

Dotrzyj do drzwi, prowadzących do podziemi - Śladem zapachu | Ofiarna opowieść | Sherlock Holmes The Devils Daughter - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Dotrzyj do drzwi, prowadzących do podziemi

Gdy dotrzesz do mieszkania, wcielisz się w rolę psa Sherlocka. Podążaj za wonnym śladem, a gdy dojdziesz do rozwidlenia, idź dalej drogą. Niedaleko końca uliczki, skręć w lewo i zatrzymaj się przed drzwiami, prowadzącymi do piwnicy. Ponownie przejmiesz kontrolę nad Sherlockiem. Zejdź w dół i skręć w prawo.

Użyj wytrychu numer jeden by podważyć zamek - Śladem zapachu | Ofiarna opowieść | Sherlock Holmes The Devils Daughter - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Użyj wytrychu numer jeden by podważyć zamek

Przejdź korytarzem do końca i spójrz przez otwór od klucza do drzwi, które znajdują się po lewej stronie. Ujrzysz fotografię Toma i Holmes uzna, że musi wejść do środka. Uda Ci się to z pomocą wytrychów. Użyj wytrychu numer jeden, by podważyć zamek i przedostać się dalej.

Podkreślaj imiona i nazwiska osób, które występują na obu dokumentach - Śladem zapachu | Ofiarna opowieść | Sherlock Holmes The Devils Daughter - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Podkreślaj imiona i nazwiska osób, które występują na obu dokumentach

Podejdź do dokumentów na biurku, zabierz kolejne dowody: newspaper article/artykuł z gazety i farewell letter/list pożegnalny. Następnie porównaj notatki leżące na biurku, z tymi, które zdobyłeś w domu Lorda. Przerzucaj kartki i podkreślaj nazwiska, które się zgadzają po obu stronach. Dzięki temu uzyskasz kolejny dowód, George's Hurst List/lista Georga Hursta.

Utwórz wstępną dedukcję, że George Hurst nie żyje - Śladem zapachu | Ofiarna opowieść | Sherlock Holmes The Devils Daughter - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Utwórz wstępną dedukcję, że George Hurst nie żyje

Po lewej stronie znajdziesz skrzynię na której znajdziesz ważne poszlaki: order/rozkaz i letter from a friend/list od przyjaciela. Podnieś również opakowane po amunicji, obróć je i odnotuj fakt, że zostały jedynie dwa pociski. Podejdź teraz do mapy, wiszącej na ścianie by dodać ją do dowodów. Ostatnim krokiem jest zwrócenie uwagi na stojak, wiszący nad skrzynią. Uruchom przycisk wyobraźni, by Sherlock doszedł do wniosku, że to tutaj wisiała broń palna. Otwórz ekran dedukcji i połącz zdobyte poszlaki, by wysnuć teorię, że George Hurst nie żyje. Czas jednak zdobyć kilka dodatkowych dowodów - udaj się do domu Lorda Marsha.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl